市場調査レポート

新しい市場:情勢の変化を促進する動向

The New Marketplace: Trends Driving the Changing Landscape

発行 Natural Marketing Institute 商品コード 256972
出版日 ページ情報 英文 78 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
新しい市場:情勢の変化を促進する動向 The New Marketplace: Trends Driving the Changing Landscape
出版日: 2012年12月01日 ページ情報: 英文 78 Pages
概要

当レポートでは、ビジネスの課題および機会と関連した14の大きな消費者動向について調査し、概略以下の構成でお届けいたします。

過去10年の抑え難い動向

  • ライフスタイルのROI
  • 機能への進出
  • 高齢化の変化する側面
  • 消費者主導のヘルスケア
  • LOHAS 360
  • オーガニックが主流に
  • Sizzle, Fizzle, Gone
  • 型を壊す
  • DiTLes:破壊的なソートリーダー
  • 健康的な老化は22歳で始まる
  • HomeCentricity
  • 健康への異なる経路
  • 持続可能な倹約
  • ピュア&シンプル
目次

Abstract

Summary

image1

NMI invites you to explore 14 substantial consumer trends in the context of your business challenges and opportunities. As the recession lingers on, the economic fall-out is having effects that will last for generations to come. Other major global phenomena, such as demographic shifts and natural disasters, have exasperated these economic disruptions creating a new 'norm' and new market opportunities are emerging every minute. Overarching trends with trickle-down, or in some cases flood-down impacts include those seen in the table of contents. You will find an explanation of each trend, examples from NMI consumer data, marketplace examples, an overview of learning and look at where this trend might take us in the future.

Table of Contents

Compelling Trends of the Last Decade

  • ROI Lifestyle
  • Foray into Functionality
  • Shifting Dimensions of Aging
  • Consumer Driven Healthcare
  • LOHAS 360
  • Breaking the Mold
  • Organic Breaks into Mainstream
  • Sizzle, Fizzle, Gone
  • DiTLes- Disruptive thought Leaders
  • Healthy Aging Begins at 22
  • HomeCentricity
  • Different Pathways to Health
  • Sustainable Frugality
  • Pure & Simple

Applying Trends/Innovation Pathways

Back to Top