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市場調査レポート
商品コード
942682
2020年のコロナウイルス感染症(COVID-19)パンデミックとコンシューマーヘルスケア(CHC)製品への影響、第2版Coronavirus 2020 and its potential impact on CHC, 2nd Edition |
2020年のコロナウイルス感染症(COVID-19)パンデミックとコンシューマーヘルスケア(CHC)製品への影響、第2版 |
出版日: 2020年06月17日
発行: Nicholas Hall & Company
ページ情報: 英文 91 Pages
納期: 即納可能
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コロナウイルス感染症(COVID-19)のパンデミックが拡大するなか、多くの国で個人用感染防護具が不足し、信頼性の高い検査体制を確立することができていないうえ、効果的なワクチンも開発されていません。一方、COVID-19のパンデミックは、健康と免疫、衛生と衛生への関心の高まりなどの点で、消費者の行動に長期的な変化をもたらすと見られており、コンシューマーヘルスケア(CHC)製品の市場にとって追い風になる可能性があります。
当レポートは、世界のCHC製品市場に対するCOVID-19の影響を分析したもので、最新のトレンド、主要企業の対応、過去の感染症、市場の展望、規制面の影響などの情報を提供しています。
Some countries have excelled in the face of the Covid-19 pandemic, but most haven't, and whether it comes to the lockdown being excessive or inadequate, the supply of personal protective equipment or the lack of reliable testing, and with an effective vaccine months or even years away, there is a very clear message concerning the essential-indeed, unique-benefits of consumer healthcare. Our current forecast for 2020 shows that purchases of consumer healthcare products in the retail sector will increase by X.X% in constant currency this year vs X.X% last year, which is a good achievement bearing in mind the devastation of the economy and disruption of infrastructure.
For marketers, the pandemic is presenting opportunities as well as challenges, and we expect to see long-term changes in consumer behaviour as a result of the virus. This includes a deepened interest in wellness and immunity, as well as an increased focus on sanitation and hygiene.
"The all-new 2nd edition of this special Hot Topic review from Nicholas Hall's CIMA (Competitive Intelligence & Market Analysis) division explores the response to the pandemic from CHC brands and marketers as well as the overall impact on CHC to date."