株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

心臓の健康:OTC製品の分析

Heart Health: Exploring the OTC Options

発行 Nicholas Hall & Company 商品コード 482401
出版日 ページ情報 英文 183 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=110.47円で換算しております。
Back to Top
心臓の健康:OTC製品の分析 Heart Health: Exploring the OTC Options
出版日: 2017年06月07日 ページ情報: 英文 183 Pages
概要

当レポートでは、心臓の健康維持のための各種OTC製品の市場を調査し、心血管疾患の概要、心臓の健康維持のためのOTC製品の種類と概要、主要製品区分および主要地域・国別の動向、ブランドパフォーマンス、新製品の開発・市場投入などの動向、主な成分に対する科学的研究の動向、主要企業・製品のケーススタディ、将来の展望などをまとめています。

エグゼクティブサマリー

  • 概要
  • 心血管疾患:世界最大の死亡原因
  • 心血管疾患とは?
  • 心血管疾患のリスク要因
  • 主要市場における心臓の健康:懸念の世界的な広がり
  • 心臓の健康維持のためのOTC製品:広範な選択肢
  • 心臓の健康維持のためのOTC製品:概要
  • 高血圧の人向けOTC
  • コレステロール低減のためのRXスタチン摂取者数の増加
  • スタチン:OTC化の失敗
  • OTCコレステロール検査薬
  • 技術と心臓の健康
  • 心臓の健康維持のためのOTC製品:将来性
  • 心臓の健康維持のためのOTC製品:狭まる男女格差
  • 科学的研究:市場成長の新たな経路開拓の可能性

全身性心血管健康維持製品

  • 概要
  • 西欧
  • 中欧・東欧
  • 北米
  • ブランドケーススタディ:Berkeley Life Heart Health
  • ブランドブランドケーススタディ:HearShape / Synastat
  • アジア太平洋
  • ラテンアメリカ
  • フィトステロール:OTCコレステロール管理におけるプレゼンスの拡大
  • フィトステロールとスタノールへの焦点
  • 展望

魚油 & オメガ3

  • 概要
  • 北米
  • ブランドケーススタディ:MegaRed
  • アジア太平洋
  • 西欧
  • ラテンアメリカ
  • 中欧・東欧
  • 展望

CoQ10サプリメント

  • 概要
  • 北米
  • ブランドケーススタディ:Qunol
  • アジア太平洋
  • 西欧
  • 中欧・東欧
  • 展望

にんにくサプリメント

  • 概要
  • アリシン:にんにくの化学
  • アジア太平洋
  • 北米
  • 西欧
  • ブランドケーススタディ:Kwai
  • その他の地域
  • 展望

心臓の健康維持のためのその他のサプリメント

  • 重要考察
  • マルチビタミン
  • ブランドケーススタディ:Centrum
  • 単一ビタミン
  • マグネシウムサプリメント (+カリウム)
  • プロバイオティクス
  • ブランドケーススタディ:PureHeart
  • レシチンサプリメント
  • 亜麻仁油サプリメント
  • その他のハーブ・自然由来サプリメント
  • ブランドケーススタディ:i-Cool for Menopause plus Omega-3

科学的研究

  • 概要
  • ビタミンD
  • ビタミンK2
  • ビタミンB
  • カリウム
  • マグネシウム
  • にんにく
  • オメガ3
  • オメガ7/ シーバックソーン
  • プロバイオティクス
  • オーツ麦ベータグルカン
  • こんにゃくグルコマンナン
  • 生活習慣病・心臓病
  • 科学的研究:既存のサプリメントの再活性化と新たなニッチへの注目

心臓の健康維持:男女別の違い

  • 心臓疾患:女性にとってのサイレントキラー
  • 心臓発作:男性 vs 女性
  • 女性のリスク要因
  • 認知度向上イニチアチブ
  • 症状:男女によって異なる徴候
  • 民族性:制御不可のリスク因子?
  • 心臓の健康維持のためのOTCブランド製品
  • ケーススタディ:Centrum
  • ケーススタディ:Bayer Aspirin
目次

More people die annually from cardiovascular diseases than from any other cause; it is the leading cause of death for both men and women.

Our newest report on Heart Health takes an in-depth look into this category, giving insight into the latest trends with detailed market analysis.

Key benefits of this report include:

  • An in-depth exploration of OTC heart health options, including systemic cardiovasculars, fish oils & omega-3 supplements, CoQ10, garlic and other supplements
  • Gauging the size of the market in individual countries, plus brand performances, new developments, launches and A+P campaigns
  • Coverage of all the major markets (and some smaller ones), including Canada, China, France, Germany, Italy, Japan, Poland, Russia, S Korea, UK, USA, and more
  • Full year 2016 OTC sales direct from the freshly-published DB6, our dedicated OTC sales database

What this report covers:

  • Systemic cardiovasculars
  • Fish oils & omega-3
  • CoQ10 supplements
  • Garlic supplements
  • Plus health-focused brands from: Multivitamins
  • Single vitamins
  • Mineral supplements
  • Probiotics
  • Case studies of key heart health brands highlight success factors, sales and A+P activity
  • Investigating the gender divide: how most heart health products tend to target men, largely missing the important underdeveloped segment for women's heart health
  • Forecast sales for all heart health categories, and a look forward to potential opportunities, including switches, new ingredients and clinical studies

Table of Contents

Executive summary

  • Overview
  • Cardiovascular diseases are the world's biggest killer
  • What are cardiovascular diseases?
  • Risk factors for cardiovascular diseases
  • Heart health in key markets - growing issue globally
  • Wide array of OTC options for heart health
  • OTC heart health market - Overview
  • OTCs for consumers with high blood pressure
  • Number of people taking RX statins for cholesterol reduction is on the rise
  • Statins have failed to take off OTC
  • OTC cholesterol tests
  • Technology and heart health
  • What does the future hold for OTC heart health?
  • Gender divide among heart health OTCs narrowing
  • Scientific studies could provide new routes to market growth

Systemic cardiovasculars

  • Category overview
  • Western Europe
  • Central & Eastern Europe
  • North America
  • Brand case study: Berkeley Life Heart Health
  • Brand cast study: HearShape / Synastat
  • Asia-Pacific
  • Latin America
  • Phytosterols a growing presence in OTC cholesterol management
  • Focus on phytosterols and stanols
  • Outlook

Fish oils & omega-3

  • Category overview
  • North America
  • Brand case study: MegaRed
  • Asia-Pacific
  • Western Europe
  • Latin America
  • Central & Eastern Europe
  • Outlook

CoQ10 supplements

  • Category overview
  • North America
  • Brand case study: Qunol
  • Asia-Pacific
  • Western Europe
  • Central & Eastern Europe
  • Outlook

Garlic supplements

  • Category overview
  • Allicin: the chemistry behind garlic
  • Asia-Pacific
  • North America
  • Western Europe
  • Brand case study: Kwai
  • Other region
  • Outlook

Other supplements for heart health

  • Key insights
  • Multivitamins
  • Brand case study: Centrum
  • Single vitamins
  • Magnesium supplements (plus potassium)
  • Probiotics
  • Brand case study: PureHeart
  • Lecithin supplements
  • Flaxseed oil supplements
  • Other herbal & natural supplements
  • Brand case study: i-Cool for Menopause plus Omega-3

Scientific studies

  • Overview
  • Vitamin D
  • Vitamin K2
  • Vitamin B
  • Potassium
  • Magnesium
  • Garlic
  • Omega-3
  • Omega-7 / Sea buckthorn
  • Probiotics
  • Oat beta-glucan
  • Konjac glucomannan
  • Lifestyle & heart disease
  • Scientific studies key to revitalising existing supplements and highlighting new niches

The gender divide in heart health

  • Heart disease: The silent killer amid women
  • Heart attacks: Men vs women
  • Risk factors for women
  • Awareness initiatives
  • Symptoms: Different genders, different signs
  • Ethnicity: The uncontrollable risk factor?
  • Are OTC heart health brands missing the vital female demographic?
  • Case study: Centrum
  • Case study: Bayer Aspirin
Back to Top