表紙
市場調査レポート

主要OTC企業のプロファイル

OTC Marketers of the Moment: Profiles of market-leading OTC companies

発行 Nicholas Hall & Company 商品コード 291081
出版日 ページ情報 英文
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
主要OTC企業のプロファイル OTC Marketers of the Moment: Profiles of market-leading OTC companies
出版日: 2014年05月27日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、今日のOTC医薬品市場において主要な地位を占める/有望企業の詳細なプロファイルを提供しており、概略以下の構成でお届けします。

調査内容

  • 概要
    • Nicholas Hallの評
    • OTCの売上
    • 地域別市場
    • カテゴリー別市場
    • 短評
    • 部門別の売上
  • OTC
    • 成功要因
    • OTCの地域別売上
    • 地域の内訳
    • 拡大計画
    • 主要OTCカテゴリーの内訳
    • OTCのカテゴリー別売上
    • OTCの主要10ブランド
    • OTCの主要5ブランドの成長シェア・マトリクス
    • 主要OTCカテゴリーの個別分析:売上および主要5ブランド
    • 最重要ブランドのプロファイル
  • 開発と戦略
    • 近年の活動
    • 開発の足跡
    • 買収戦略
    • 先行きの不安要素
  • 将来動向
    • 新製品の開発とスイッチ・パイプライン
    • 将来の見通し
    • 機会と脅威

調査対象企業

  • Abbott
  • Bayer
  • Boehringer Ingelheim
  • Genomma
  • GlaxoSmithKline
  • Hypermarcas
  • Johnson & Johnson
  • Merck KGaA
  • NBTY
  • Novartis
  • PGT Healthcare
  • Pfizer
  • Prestige Brands
  • Reckitt Benckiser
  • Sanofi
  • Swisse
  • 武田薬品工業
  • 大正製薬
  • Valeant

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

This report examines in detail some of the biggest and most promising players in the OTC market today. In-depth profiles feature facts, data and analysis, giving readers a full picture of where the companies stand and where they are headed. It includes analysis of the future impact of the GSK-Novartis j-v and Bayer's acquisition of Merck Consumer Care.

  • Abbott
  • Bayer (inc. Merck CC)
  • Boehringer Ingelheim
  • Genomma
  • GlaxoSmithKline
  • Hypermarcas
  • Johnson & Johnson
  • Merck KGaA
  • NBTY
  • Novartis
  • PGT Healthcare
  • Pfizer
  • Prestige Brands
  • Reckitt Benckiser
  • Sanofi
  • Swisse
  • Takeda
  • Taisho
  • Valeant


The profiles explore strengths and weaknesses, analyse growth and dissect past strategy and future directions. Performance in each major OTC category is assessed, including profiles of flagship brands, as well as a regional breakdown. Also covered are launch activity, A+P successes, switch pipelines and plans for geographic expansion, including details of planned acquisitions or increased investment in particular markets.


Each company profile includes the following sections:

OVERVIEW

  • Nicholas Hall writes
  • OTC sales
  • Regional split
  • Category split
  • The company in brief
  • Turnover by division

OTC FOCUS

  • OTC overview
  • Success factors
  • OTC sales by region
  • Regional breakdown
  • Expansion plans
  • Major OTC category breakdown
  • OTC sales by category
  • Top 10 OTC brands
  • Top 5 OTC brands growth-share matrix
  • Analysis of individual major OTC categories, with sales and Top 5 brands
  • Flagship brand profiles

DEVELOPMENT & STRATEGY

  • Recent activities
  • Development milestones (since 2008)
  • Acquisition strategy
  • Clouds on the horizon

LOOKING AHEAD

  • New product development & Switch pipeline
  • Future prospects
  • Opportunities and Threats

Available as individual company profiles or a single comprehensive report, OTC Marketers of the Moment is essential reading for anyone with a need to know what's happening at the top of the OTC market.

Back to Top