市場調査レポート
商品コード
990463
世界の低脂肪バター市場 - 成長、動向、予測((2022 - 2027年)Global Reduced Fat Butter Market - Growth, Trends, and Forecast ((2022 - 2027) |
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世界の低脂肪バター市場 - 成長、動向、予測((2022 - 2027年) |
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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低脂肪バターの世界市場は、予測期間(2021年~2026年)にCAGR6.73%で成長すると予測されています。
消費者は、高カロリー・高脂肪の食事に関連する健康リスクへの意識を高めています。低脂肪食を摂取し、過剰なエネルギー摂取が体内で脂肪に変換されるのを回避することの重要性は、特に米国などの先進国では、健康志向の消費者の間でよく理解されています。この傾向は、明確に定義された公衆衛生目標や、さまざまな経路からの政府介入の増加により、新興経済諸国にも急速に広まることが予想されます。世界保健機関は、脂肪の総摂取量を総カロリーの30%未満とし、飽和脂肪の摂取量は総カロリーの10%を超えてはならないと勧告しています。これにより、低脂肪バターの需要が拡大し、予測期間中の市場成長に寄与しています。
北米は、消費者の購買力が高く、健康的なライフスタイルの維持に対する意識が高まっていることが主な要因となって、同地域の成長を増大させており、調査対象市場の中で最大の市場となる見通しです。さらに、アジア太平洋地域は、健康的な食生活の採用という点で生活水準の向上とともに、需要の高まりと人口の増加により、低脂肪バター業界にとって著名な市場となっています。さらに、地域企業による一定の製品革新は、市場の成長に拍車をかけます。例えば、Amul Milk Union Ltd.は、保存料を使用せず、飽和脂肪を低く抑えたAmul Liteを提供しています。
調査対象市場の主要企業には、GCMMF、Land O'Lakes, Inc、Finlandia Cheese, Inc、Savencia Fromage and Dairy、Saputo Inc.などの企業があります。プレミアムブランドやローカルブランドが提供する幅広い製品を、魅力的な割引やオファーとともに簡単に入手できることが、店舗ベースの流通チャネルを通じた製品販売を後押ししていると推測されます。さらに、企業は市場での地位を維持するために、このカテゴリーで積極的な技術革新を行っています。
Global reduced fat butter market is projected to grow at a CAGR of 6.73% during the forecast period (2021- 2026).
Consumers are getting increasingly conscious of the health risks associated with a high-caloric and fat diet. The importance of consuming a low-fat diet and consequently avoiding the excess energy intake from getting converted to fat depositions in the body has been a well-understood fact amongst health-conscious consumers, particularly in the developed countries such as the United States. The aforementioned trend is expected to reach quickly to developing and transition economies as a part of well-defined public health goals and growing government interventions from different pathways. The World Health Organization recommends that the total fat intake should be less than 30% of the total calories and that the intake of saturated fat should not exceed 10% of the total calories. This is creating a widespread demand for the reduced fat butter thus contributing to the market growth during the forecast period.
North America poised to be the largest market in the market studied, majorly due to the high consumer purchasing power and rising awareness about maintaining a healthy lifestyle augmenting the region's growth. Further, Asia Pacific is also becoming a prominent market for the low-fat butter industry due to rising demand and increasing population along with improved standards of living in terms of adopting a healthy diet. Moreover, constant product innovation by regional companies will spur market growth. For instance, Amul Milk Union Ltd. offers Amul Lite, which has no preservatives and low saturated fat content.
Some of the major players in the market studied are GCMMF, Land O'Lakes, Inc, Finlandia Cheese, Inc, Savencia Fromage and Dairy and Saputo Inc., among others. Easy availability of a wide range of products offered by premium and local brands along with attractive discounts and offers is estimated to boost product sales through the store-based distribution channels. Moreover, companies are actively innovating in the category in order to sustain their position in the market.