市場調査レポート
商品コード
965161

屋外用家具市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)

OUTDOOR FURNITURE MARKET - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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屋外用家具市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界的に、観光客による消費と旅行が増加しています。これらの動向は、主に海辺の地域、丘陵地、景勝地、歴史的建造物などで観察され、ホテル、リゾート、オープンスペース、公共庭園の増加に繋がっています。このため、ホテルやレストランの数が増えれば、予測期間中に屋外用家具市場を牽引する可能性があります。レジャーや体験に費やす経済力の高まりにより、住宅分野では屋外用家具に対する消費者の支出が増加しています。いくつかの住宅所有者は、楽しい魅力的なリビングエリアと庭やバルコニーの外観を強化することに焦点を当てています。家具の選択は、外部の気候条件に大きく左右されます。良好な耐候性、割れ防止、耐虫性、優れた引張強度は、屋外用家具を選択しながら考慮されている重要な要因の一つです。メーカーの大半は、環境に優しいフィクスチャを作ることに彼らの関心を回しています。さらに、建築のテーマや生活空間と家の裏庭のスタイルにマッチすることを意味するために外側の外観を強化することは、購入の意思決定に大きな役割を果たしています。また、ビーチリゾートやホテルなどでは、より高い収益性が期待できるため、各社が注力しています。

主な市場動向

住宅用エンドユーザーセグメントが市場シェアの大半を占める

今回の調査では、住宅分野が市場全体の半分以上を占めています。装飾や美観を目的としたガーデン家具の利用が増加していることと、家庭向け販売の増加が、予測期間中の同分野の成長を後押ししています。屋外用家具は、家庭全体の魅力を高め、座ることを容易にするために、裏庭、芝生、バルコニー、屋上庭園で使用されています。

アジア太平洋地域が急成長中

アジア太平洋地域の屋外用家具市場は、予測期間中に数量ベースで健全な成長率を示すと予想されます。中国、マレーシア、韓国、シンガポール、インドなどの国々では、国際観光産業が大きな注目を集めています。タイは、この地域で最も魅力的な観光国のひとつです。観光客の増加に伴い、屋外用家具の販売も増加しており、同市場の商業分野でのシェア拡大に寄与しています。

競合情勢

本レポートでは、屋外用家具市場で事業を展開している主要な国際的企業を取り上げています。市場シェアの観点からは、現在、いくつかの主要企業が市場を独占しています。世界の業界シェアは非常に断片化されており、世界レベルおよび地域レベルで業界プレイヤーの存在が大きいです。メーカーは、市場での競合シェアを獲得するために、サプライチェーンネットワークの開発に関与しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の洞察と力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • バリューチェーン分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界における技術革新
  • COVID-19が市場に与える影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • 椅子
    • テーブル
    • シーティングセット
    • ラウンジャー&デイベッド
    • ダイニングセット
  • エンドユーザー別
    • 住宅用
    • 商業施設
  • 販売チャネル別
    • ホームセンター
    • フラッグシップストア
    • 専門店
    • オンライン
    • その他の流通チャネル
  • 地域別内訳
    • 北米
    • 南米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • 中東・北アフリカ地域

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Ashley Furniture Industries Inc.
    • Inter IKEA Group
    • Century Furniture
    • Agio International Company Limited
    • Brown Jordan
    • Barbeques Galore
    • Keter Group
    • Lloyd Flanders
    • Homecrest Outdoor Living LLC
    • Adams Manufacturing
    • その他の企業※1

第7章 市場の将来

第8章 付録

目次
Product Code: 66412

Globally, consumer spending and traveling by tourists have increased. These trends are mainly observed in seaside areas, hill stations, scenic beauty places, and historical monuments, which in turn, leading to the increasing number of hotels, resorts, open spaces, and public gardens. Thus, the increasing number of hotels and restaurants may drive the outdoor furniture market during the forecast period. The rising financial ability to spend on leisure and experiences is increasing consumer spending on outdoor furniture in the residential sector. Several homeowners are focusing on enhancing the garden and balcony appearance with the delightful appealing sitting areas. The choice of furniture is highly dependent upon the external climatic conditions. Good weather resistance, crack proofing, insect resistance, and superior tensile strength are among the key factors that are considered while selecting outdoor furniture. The majority of the manufacturers are turning their interest in crafting eco-friendly fixtures. Additionally, an enhancing outer appearance to signify matching architectural themes and style of living spaces and backyards of houses plays a major role in the purchase decision. Manufacturing companies are focusing on beach resorts and hotels, owing to the higher profitability achieved from these sectors.

Key Market Trends

The Residential End-user Segment is Accounting for the Major Market Share

The residential sector dominated the application segment of the market studied and accounted for more than half of the total share of the market. The increasing usage of garden furniture for decor and aesthetics, coupled with the increasing household sales, is supporting the segment growth over the forecast period. Outdoor furniture is used in backyards, lawns, balconies, and rooftop gardens for enhancing the overall household appeal and facilitating seating.

Asia-Pacific is the Fastest Growing Region

The Asia-Pacific outdoor furniture market is anticipated to witness a healthy growth rate, in terms of volume, during the forecast period. International tourism is gaining strong attention in countries including China, Malaysia, South Korea, Singapore, and India. Thailand is among the most attractive tourism countries in the region. With the growing tourist activity, the sales of outdoor furniture are rising in the region, helping in increasing the market share commercial segment of the market.

Competitive Landscape

The report covers major international players operating in the outdoor furniture market. In terms of market share, few of the major players currently dominate the market. The global industry share is highly fragmented, with a large presence of industry players at the global and regional level. The manufacturers are involved in developing their supply chain network to capture a competitive share in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Market Opportunities
  • 4.5 Value Chain Analysis
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.7 Technological Innovations in the Industry
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Chairs
    • 5.1.2 Tables
    • 5.1.3 Seating Sets
    • 5.1.4 Loungers and Daybeds
    • 5.1.5 Dining Sets
  • 5.2 By End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channels
    • 5.3.1 Home Centers
    • 5.3.2 Flagship Stores
    • 5.3.3 Specialty Stores
    • 5.3.4 Online
    • 5.3.5 Other Distribution Channels
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
    • 5.4.2 South America
    • 5.4.3 Europe
    • 5.4.4 Asia-Pacific
    • 5.4.5 Middle East and North Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Ashley Furniture Industries Inc.
    • 6.1.2 Inter IKEA Group
    • 6.1.3 Century Furniture
    • 6.1.4 Agio International Company Limited
    • 6.1.5 Brown Jordan
    • 6.1.6 Barbeques Galore
    • 6.1.7 Keter Group
    • 6.1.8 Lloyd Flanders
    • 6.1.9 Homecrest Outdoor Living LLC
    • 6.1.10 Adams Manufacturing
    • 6.1.11 Other Companies*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 APPENDIX