市場調査レポート
商品コード
964761
フランスの自動車部品マグネシウムダイカスト市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)France Automotive Parts Magnesium Die casting Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027) |
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フランスの自動車部品マグネシウムダイカスト市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年) |
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 2~3営業日
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フランスの自動車部品マグネシウムダイカスト市場は、予測期間中に6%以上のCAGRで成長すると予測されています。
フロアレール、ショックタワー、ピラーなどの主要なボディ構造アプリケーションは、現在、高圧非鉄鋳物で製造されています。マグネシウムの自動車車体部品への使用は限定的ですが、最近その拡大が確認されています。
GMは1997年のC-5コルベットのイントロダクションから、一体成形のダイキャスト製ルーフフレームを採用しています。キャデラックXLRロードスターの開閉式ハードトップコンバーチブルルーフとトップフレームにマグネシウム合金が採用されています。SUVやFord F-150トラックにはラジエーターサポートにマグネシウム鋳造品が、Dodge Viperにはフロントダッシュの一体型マグネシウムダイキャストが採用されています。欧州では、ドイツの大手自動車メーカーであるフォルクスワーゲンやメルセデスが、ボディパネル用途に薄肉マグネシウムダイカストを採用しています。自動車産業におけるマグネシウムの使用量のうち、薄肉ケーシング用途は大きな割合を占めています。クロージャーインナーなどの薄肉ダイカストは、部品の集約化により、鋼板構造に対するマグネシウムの材料費負担を相殺できる場合が多くあります。
時速55マイルでの後方衝突要件を満たした最初のマグネシウムダイキャストクロージャーは、リフトゲートインナーパネルに使用されており、この部品は2010年のリンカーンMKTに搭載されています。2mm以下の薄肉鋳造品の製造は、鋳造設計、適切な半径の使用、部品を強化するためのリブのスムーズな型埋めに重要な点があります。
CO2排出量削減のための軽量化市場の拡大は、この市場の成長を促進する要因の1つとされています。環境保護庁(EPA)が2016年までに1ガロンあたり35.5マイル、2025年までに54.5mpgに引き上げることを決定するなど、最近の規制によって自動車メーカーは自動車部品の生産に軽量金属を使用することに重点を移すよう促されたのです。
労働安全衛生局(OSHA)がダイカスト業界の技術者を育成するために課した規則は、市場全体の生産量を向上させると予想されます。また、National Air Duct Cleaners Association(NADCA)によるダイカスト業界の技術者育成のための取り組みも、市場の成長を促進すると予測されています。
Meridian Light Weight Technologies、Pace Industries、Shiloh Industries, Inc、Georg Fischer AG、Gibbs Die Casting(Koch Enterprises)、Dynacastなどが、世界の自動車部品マグネシウムダイカスト市場における主要企業です。
フランスの自動車部品用マグネシウムダイカスト市場は断片的です。Meridian Light Weight Technologiesは、2019年に、マグネシウム自動車ダイカスト部品の単独最大サプライヤーとして浮上し、Rimaがそれに続きました。市場の主要なプレーヤーは、より良い生産プロセスと合金を考え出すために、R&Dに収益を集中させています。この戦略は、世界の自動車および産業部門向けの最高品質のダイカスト部品の生産を支援します。また、主要企業は、さまざまな合併、拡張、買収によって、世界的にその勢力を拡大しています。
The*France Automotive Parts Magnesium Die Casting Market is projected to grow with a CAGR of more than*6*% during the forecast period.
Key body structure applications, such as floor rails, shock towers, and pillars, are now being manufactured using high-pressure non-ferrous castings. The use of magnesium in automotive body parts is limited, but it has recently been observed to be expanding.
GM has been employing a single-piece die-cast roof frame, since the introduction of C-5 Corvette in 1997. Cadillac XLR roadster's retractable hardtop convertible roof and top frame employ magnesium alloys. SUVs and Ford F-150 trucks are coated with magnesium castings, for the vehicles' radiator support, and Dodge Viper is coated with one-piece magnesium front-of-dash die casting. In Europe, for body panel applications, the German auto giants, Volkswagen and Mercedes, have employed thin-wall magnesium die castings. Thin-wall casing application constitutes a major part of magnesium usage in the automotive industry. Thin-wall die castings, such as closure inners, can often offset the material cost penalty of magnesium, over steel sheet metal construction, due to part consolidation.
The first magnesium die-cast closure to ever meet 55 mph rear crash requirements is used in liftgate inner panel, and the part is found in 2010 Lincoln MKT. The key aspect of manufacturing thin-wall castings, which are approximately less than 2mm, lies in the design of casting, using proper radii, and smooth die-filling of the ribs to stiffen the parts.
The growing market for light weight vehicles to reduce CO2 emissions is identified as one of the primary drivers for growth in this market. Recent regulations, such as, the decision of Environmental Protection Agency (EPA) to raise mile per gallon standards to 35.5 miles per gallon by 2016, and then 54.5 mpg by 2025 have induced automotive manufacturers to shift their focus to the use of light-weight metals for producing automobile parts.
Rules imposed by Occupational Safety and Health Administration (OSHA) to develop the technical workforce in the die casting industry are expected to improve the overall production of the market. Moreover, initiatives by National Air Duct Cleaners Association (NADCA) to advance the technical workforce in the industry of die casting are also anticipated to foster the market growth.
Meridian Light Weight Technologies, Pace Industries, Shiloh Industries, Inc., Georg Fischer AG, Gibbs Die Casting (Koch Enterprises), and Dynacast are some of the major players in the global automotive parts magnesium die casting market.
The France market for automotive parts magnesium die casting is fragmented. Meridian Light Weight Technologies emerged as the single largest supplier of magnesium automotive die-cast components, in 2019, followed by Rima. The key players in the market have focused their revenues on R&D to come up with better production processes and alloys. This strategy will assist in the production of premium quality die-cast parts for the global automotive and industrial sectors. The key players have also expanded their reign, globally, by various mergers, expansions, and acquisitions.