市場調査レポート
商品コード
946020

栗市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Chestnuts Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

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栗市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

栗の世界市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR3.1%を記録すると推定されています。栗は、他のナッツ類とは一線を画す栄養組成を有しています。栗は他のナッツ類と比べて脂肪が非常に少なく、デンプンが多いため、カロリーが低くなっています。この豊富な栄養成分が栗の需要を世界的に高めています。栗の健康上の利点とともに、菓子類への利用が増加していることが、栗市場の成長をさらに押し上げると予想されます。また、焼き菓子への栗粉の利用も拡大しており、これが世界各地の栗の生産・輸出市場を牽引しています。食糧農業機関によると、中国、ボリビア、ギリシャ、イタリア、ポルトガルは、世界の重要な栗の生産者です。アジア太平洋が市場を独占しており、中国が栗の主要な生産国および輸出国となっています。ITC Tradeによると、2019年、中国は輸出の総シェアの26.8%を占めています。

主な市場動向

栄養価の高さによる需要の増加

栗は様々な健康上の利点があるため、需要が大きく伸びています。栗はビタミンC、B1、B2、B6、葉酸、マンガン、銅、マグネシウムなど、いくつかの栄養素の優れた供給源であるため、菓子類への使用が増加しており、栗市場の成長をさらに後押しすると予測されています。栗は食物繊維が豊富で、消化プロセスを改善するため、ゆでたり、焼いたり、乾燥させたり、ジャムや粉にして食べられます。こうした利点から、ドイツや米国など生産量のかなり少ない国でも栗の需要は高く、輸出の大きなチャンスとなっています。これらの国々は、生産量の多い中国などから輸入しています。したがって、中国は栗の主要な輸出国となっています。ITC Tradeによると、中国は2016年に7,674万3,000米ドル相当の栗を輸出し、2019年には8,622万4,000米ドルに増加しました。

アジア太平洋地域が市場を独占する

FAOによると、中国、韓国、日本といった国々が主要生産国であり、2018年、この地域では中国が190万トンの生産量で圧倒的に多く、次いで韓国が53384トンの生産量で続いています。輸出市場は、世界中で栗の需要が高まっているため、大きなペースで成長しています。栗の輸出市場を独占しているのは中国です。ITC Tradeによると、2019年、中国は全世界の総輸出の26.8%のシェアを占め、輸出収益は8,622万4,000米ドルです。中国産栗の主な輸出先は、タイ、ベトナム、台湾、日本です。従って、タイは2019年に39,610トンの輸入量で1,507万6,000米ドルの収入を占める主要な輸入国です。

その他の特典をご紹介します。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因と抑制要因のイントロダクション
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • バリューチェーン分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 地域別
    • 米国
      • 生産分析
      • 消費市場の分析および市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • ドイツ
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • トルコ
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • フランス
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • イタリア
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • スイス
      • 生産の分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • タイ
      • 生産の分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • 韓国
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析
    • 中国
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
    • ボリビア
      • 生産分析
      • 消費分析と市場価値
      • 輸入市場の分析(金額と数量)
      • 輸出市場の分析(金額と数量)
      • 価格動向の分析

第6章 市場機会と将来動向

目次
Product Code: 70004

The global chestnuts market is estimated to register a CAGR of 3.1% during the forecast period (2020-2025). Chestnuts have a nutritional composition that sets them apart from all other nuts. Chestnuts are very low in fat and higher in starch than other nuts, making them less caloric. The rich nutritional content is increasing the demand for chestnuts globally. The increased use of chestnuts in confectionery, along with their health benefits, is anticipated to boost the chestnuts market's growth further. The application of chestnut flour in baked products is also growing, which in turn is driving the production and export market for chestnuts across the world. According to the Food and Agriculture Organization, China, Bolivia, Greece, Italy, Portugal are the significant chestnut producers in the world. Asia-Pacific dominates the market, where China is the leading producer and exporters of the chestnuts. According to ITC Trade, in 2019, China accounted for 26.8% of the total share of export.

Key Market Trends

Increasing Demand Due to the Nutritional Benefits

The demand for chestnuts is increasing significantly due to their various health benefits. The increased use of chestnuts in confectionery as they are an excellent source of several nutrients such as vitamin C, B1, B2, and B6; folic acid; manganese; copper; and magnesium, are anticipated to further boost the growth of the chestnuts market. They are consumed in the form of boiled, roasted, and dried or in the way of jam or flour as they are rich in dietary fiber, which improves the digestion process. Due to these benefits, the demand for chestnuts is high in many countries where production is considerably less like Germany, the United States, etc. and creates a massive opportunity for export. These countries import from countries like China, where the production is very high. Thus, making China a leading exporter of the chestnuts. According to ITC Trade, China exported USD 76,743 thousand worth of chestnuts in 2016, and the export increased to USD 86,224 thousand in 2019.

Asia- Pacific Dominates the Market

According to FAO, Countries such as China, Korea, and Japan are the leading producers; in 2018, China dominates with a production quantity of 1.9 million tons in this region, followed by the Republic of Korea with 53384 metric tons of production. The export market is growing at a significant pace due to the growing demand for chestnuts across the globe. China dominates the chestnuts export market. According to ITC Trade, in 2019, China accounted for the 26.8% share of the total export across the world, with the export revenue of 86,224 thousand USD. Major export destinations for Chinese chestnuts are Thailand, Viet Nam, Taiwan, and Japan. Accordingly, Thailand is the major importer accounting for revenue of 15,076 thousand USD with an import quantity of 39,610 tons in 2019.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions & Market definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Introduction to Market Drivers and Restraints
  • 4.3 Market Drivers
  • 4.4 Market Restraints
  • 4.5 Value Chain Analysis

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Geography
    • 5.1.1 United States
      • 5.1.1.1 Production Analysis
      • 5.1.1.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.1.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.1.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.1.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.2 Germany
      • 5.1.2.1 Production Analysis
      • 5.1.2.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.2.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.2.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.2.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.3 Turkey
      • 5.1.3.1 Production Analysis
      • 5.1.3.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.3.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.3.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.3.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.4 France
      • 5.1.4.1 Production Analysis
      • 5.1.4.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.4.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.4.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.4.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.5 Italy
      • 5.1.5.1 Production Analysis
      • 5.1.5.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.5.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.5.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.5.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.6 Switzerland
      • 5.1.6.1 Production Analysis
      • 5.1.6.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.6.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.6.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.6.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.7 Thailand
      • 5.1.7.1 Production Analysis
      • 5.1.7.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.7.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.7.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.7.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.8 Korea
      • 5.1.8.1 Production Analysis
      • 5.1.8.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.8.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.8.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.8.5 Price Trend Analysis
    • 5.1.9 China
      • 5.1.9.1 Production Analysis
      • 5.1.9.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.9.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.9.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
    • 5.1.10 Bolivia
      • 5.1.10.1 Production Analysis
      • 5.1.10.2 Consumption Analysis and Market Value
      • 5.1.10.3 Import Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.10.4 Export Market Analysis (Value and Volume)
      • 5.1.10.5 Price Trend Analysis

6 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS