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市場調査レポート
商品コード
937923

マレーシアのセラミックタイル市場:成長、動向、予測(2020年~2025年)

Malaysia Ceramic Tiles Market - Growth, Trends, and Forecasts (2020 - 2025)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence Pvt Ltd | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2-3営業日

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マレーシアのセラミックタイル市場:成長、動向、予測(2020年~2025年)
出版日: 2020年08月01日
発行: Mordor Intelligence Pvt Ltd
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2-3営業日
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

マレーシアのセラミックタイル市場は、生活水準の向上、 住宅および商業部門の建設活動の増加、都市化の拡大などの要因により、予測期間に強力な成長が見込まれています。さらに、2021年までに国内の世帯数が増加し、 住宅ユニットの需要が高まると予想されます。これは、国のセラミックタイル産業の需要に直接影響します。将来的に増加する商用ユニットの数も、セラミックタイルの需要の増加に影響を及ぼすでしょう。

マレーシアの南部と中央部では、地域に多数の商業用および住宅の建物が配置されているため、国内で最も高いセラミックタイルの売上が見られます。マレーシアのタイルの輸出は、壁と屋根のタイルの需要の増加に伴い、指数関数的に増加しています。デザイン、サイズ、およびバリエーションの点で製品バリエーションを常に考案しており、今後数年間でセラミックタイルの需要をさらに推進すると予想されます。

当レポートでは、マレーシアのセラミックタイル市場を調査し、市場概要、市場の成長要因および阻害要因の分析、製品別・用途別・建築タイプ別・エンドユーザー別の市場規模の推移と予測、競合情勢、主要企業のプロファイル、市場機会など、包括的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の洞察力およびダイナミックス

  • 市場概要
  • 市場成長要因
  • 市場の抑制要因
  • 市場機会
  • 業界のバリューチェーン分析
  • ポーター5力分析
  • 市場動向/消費者選好分析に関する洞察
  • 運用チャネルに関する洞察(小売、代理店、eコマース、その他)
  • 業界の技術動向に関する洞察
  • COVID 19の市場への影響

第5章 市場細分化

  • 製品別
    • 艶出し
    • 磁器
    • スクラッチフリー
    • その他の製品
  • 用途別
    • 床のタイル
    • 壁タイル
    • その他の用途
  • 建設タイプ別
    • 新しい建設
    • 交換と改修
  • エンドユーザー別
    • 住宅
    • 商業

第6章 競合情勢

  • Market Competion 概要
  • 企業プロファイル
    • YI-LAI Berhad
    • White Horse
    • MML
    • Kim Hin Industry Berhad
    • Guocera
    • Seacera Group Berhad
    • Niro Ceramic
    • Venus Tiles
    • KimGres
    • Feruni Ceramiche

第7章 市場機会および将来動向

第8章 付録

第9章 Mordor Intelligenceについて

目次
Product Code: 69747

The Malaysian ceramic tiles market is expected to witness strong growth over the forecast period owing to factors, such as the rising standard of living, increasing construction activity in the residential and commercial sectors, and growing urbanization. Furthermore, the number of households in the country is anticipated to increase by 2021, driving the demand for residential units, which will directly impact the ceramic tiles industry's growth in the country. The increasing number of commercial units in the future will also witness an increased demand for ceramic tiles.

The southern and central regions of Malaysia witness the highest sales of ceramic tiles in the country due to the high number of commercial and residential buildings located in these regions. The exports of Malaysian tiles are also increasing exponentially with an increasing demand for wall and roof tiles. The companies are also constantly coming up with product variations in terms of designs, sizes, and variants, which are expected to further propel the demand for ceramic tiles in upcoming years.

Key Market Trends

Increasing Usage of Ceramic Tiles in Replacement and Renovation

The replacement demand for ceramic tiles in the country has increased over the years by existing residential, commercial, and government units in the country which is positively impacting the demand for ceramic tiles in household units where people are looking for renovation or replacement of ceramic tiles products. The increasing shipments of Malaysian tiles due to strong demand in the foreign sector have further improved the industry's revenues. The demand for ceramic tiles has increased over the years with the launch of new items. While renovating homes people in the country majorly use ceramic tiles in kitchens, toilets, and balcony walls because they are non-slippery and scrub resistant.

Porcelain Tiles are the Dominant Category

Most of the newly constructed houses and commercial complexes are using ceramic tiles for flooring due to the ease of installation and the availability of ceramic tiles in varied forms, based on the requirements of the user. The prices of porcelain tiles are also relatively higher when compared with other ceramic tile categories, which cause a higher revenue generation by this segment. Porcelain tiles can be used for, both, indoor as well as outdoor applications and can be used on floors and exterior walls. Porcelain is the major choice in places where there is higher moisture content and increased foot traffic as they are slip-resistant in nature.

Competitive Landscape

The Malaysian ceramic tile industry is fragmented in nature, with various organized and unorganized players operating in the space. Some of the major players in the market include YI-LAI Berhad, White Horse, MML, Kim Hin Industry Berhad, Guocera, Seacera Group Berhad, Johan holdings, and Niro Ceramic Group. Established players are already having a strong presence in the market. Thus, new players can enter the market only through mergers or acquisitions. The major players concentrate on the exports as well as the domestic market, whereas the small players cater to the domestic demand for tiles in the country.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Opportunities
  • 4.5 Industry Value Chain Analysis
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
  • 4.7 Insights into market trends/consumer preference analysis
  • 4.8 Insights into operating channels (Retail,Distributors,Ecommerce and Others)
  • 4.9 Insights into Technological Trends in the industry
  • 4.10 Impact of COVID-19 on the market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Glazed
    • 5.1.2 Porcelain
    • 5.1.3 Scratch Free
    • 5.1.4 Other Products
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Floor Tiles
    • 5.2.2 Wall Tiles
    • 5.2.3 Other Applications
  • 5.3 By Construction Type
    • 5.3.1 New Construction
    • 5.3.2 Replacement and Renovation
  • 5.4 By End User
    • 5.4.1 Residential
    • 5.4.2 Commercial

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Competion Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 YI-LAI Berhad
    • 6.2.2 White Horse
    • 6.2.3 MML
    • 6.2.4 Kim Hin Industry Berhad
    • 6.2.5 Guocera
    • 6.2.6 Seacera Group Berhad
    • 6.2.7 Niro Ceramic
    • 6.2.8 Venus Tiles
    • 6.2.9 KimGres
    • 6.2.10 Feruni Ceramiche

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

9 ABOUT US