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市場調査レポート
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1197356

ケールチップス市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Kale Chips Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 90 Pages | 納期: 2~3営業日

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ケールチップス市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ケールチップスの世界市場は、予測期間(2023年~2028年)にCAGR8.67%を記録すると予測されています。

COVID-19の突然の影響により、市場は流通チャネルでの入手不可によるケールチップスの販売減少を目の当たりにしています。ケールチップス市場はCOVID以前の水準に急速に到達しつつあり、予測期間中はほとんどの新興国における経済復興に牽引されて健全な成長率が期待されます。また、世界のロックダウンや在宅勤務の拡大が、家庭での食品消費とスナック製品の成長を支え、それがケールチップスの需要を増大させました。COVID-19の流行は、ケールチップの膨張した需要に応えるために、多くの民間プレーヤーが市場に出現する機会を生み出す結果となりました。

ケールは、少量のタンパク質と食物繊維とともに、抗酸化物質、ビタミン、ルテイン、ゼアキサンチン、スルフォラファン、マグネシウム、カルシウム、およびカリウムの豊富な供給源です。その結果、ダイエット、目の健康、がん予防に役立つと考えられています。このような利点に関する消費者の意識の高まりが、製品需要を促進すると予想されます。

健康的な間食の選択肢として野菜チップの需要の高まりが市場成長の原動力になると予想されます。グルテンフリー食品の需要や、さまざまな種類の野菜チップスが健康的なスナックとして受け入れられていることは、ケールチップス市場にとってプラス要因となっています。さらに、植物由来の食品への嗜好の高まりが、製品需要を促進すると予想されます。

ケールチップスの市場動向

野菜・ヘルシー系チップスの需要増

ケールには超低カロリー、多くの抗酸化物質、正常なコレステロール値や心臓血管の健康をサポートする機能があり、この要素だけでもケールチップス市場の成長を世界的に後押ししています。生、グルテンフリー、オーガニック、ビーガンのコンセプトの導入は、これらのチップの評判をさらに啓発し、したがって、市場はかなりの成長を示しています。大手メーカーであるケールファクトリーの最新のイノベーションは、健康的なホールフードベースの食生活の消費を促進するパレオフレンドリーなタグをチップに導入したことです。消費者の食習慣の変化と健康的な間食への需要が、市場の革新と研究開発(R&D)を促進すると予想されます。企業は、市場での存在感と知名度を高めるため、製品のイノベーションと上市にますます投資するようになっています。

ケールチップスの主要市場である北米

アメリカ人は徐々に健康志向になりつつあり、これがケールチップスのような健康食品の需要を連続的に生み出しています。この地域のスナックメーカーは、随時製品を革新することによって、栄養価の高いダイエットスナックに対する消費者の需要の高まりにうまく対応しています。北米ではメーカー間の競争が激しいため、メーカーは市場で優位に立つために独自のスナックを発売しています。菜食主義者の増加により、ケールチップスを含む植物由来の健康的なスナックが大幅に採用されています。販売業者や製造業者の数は、地域の製品の可用性を駆動します。多くの消費者に対応するため、この地域の企業はオンライン小売業者と提携するとともに、アリババ、アマゾン、ウォルマート、ビッグバスケットなどの独自のeポータルを導入しています。

ケールチップス市場の競合他社分析

複数の有力メーカーや地域メーカーが存在するため、市場で良い評判を確立するために高い競争率が存在します。したがって、主要メーカーは、群衆から目立つことができる優れた汎用性の高い製品を開発しようとします。市場の主要なプレーヤーは、General Mills Inc.、Vermont Kale Chips、Brad's Plant Based, LLC、およびSimply 7 Snacks, LLCです。これらの企業は、市場での支配力を強化するために、種類の革新、ターゲット市場の拡大、流通経路の強化を行っています。

その他の特典。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • 乾燥葉チップス
    • 押出しチップス
  • 流通経路別
    • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • 専門店
    • オンラインストア
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • スペイン
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東地域
      • アラブ首長国連邦
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • General Mills Inc.
    • Healthy Crunch
    • Vermont Kale Chips
    • Brad's Plant Based, LLC
    • Simply 7 Snacks, LLC
    • The Angel Kale Company
    • Lydia's Foods Inc
    • The Kale Factory
    • GlaxoSmithKline PLC.
    • The Green Snack Co.

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 67627

The global kale chips market is projected to register a CAGR of 8.67% during the forecast period (2023 - 2028).

With the sudden impact of COVID-19, the market has witnessed a decline in the sale of kale chips due to their non-availability in the distribution channels. The Kale Chips market is quickly reaching its pre-COVID levels and a healthy growth rate is expected over the forecast period driven by the economic revival in most of the developing nations. Also, the forced lockdown across the world and extended work from home scenario actively supported the at-home food consumption as well growth in snack products, which, in turn, augmented the demand for kale chips. The COVID-19 pandemic has resulted in the generation of opportunities for many private players to emerge in the markets to cater to the inflated demand for kale chips.

Kale is a rich source of antioxidants, vitamins, lutein, zeaxanthin, sulforaphane, magnesium, calcium, and potassium, along with a small amount of protein and fiber. As a result, it is considered beneficial for weight loss, eye health, and cancer prevention. Rising consumer awareness regarding these advantages is anticipated to drive the product demand.

Rising demand for vegetable chips in healthy snacking options is anticipated to drive market growth. Demand for gluten-free food products and acceptance of different types of vegetable chips as healthy snacks has been a positive factor for the kale chips market. Moreover, a rising preference for plant-based food products is expected to drive the product demand.

Kale Chips Market Trends

Increasing demand of Vegetable and Healthy Chips

Kale has an ultra-low-calorie count, many antioxidants, and the ability to support normal cholesterol levels and cardiovascular health, this alone factor is boosting the growth of the kale chips market globally. The introduction of raw, gluten-free, organic, and vegan concepts has enlightened the reputation of these chips furthermore and thus, the market is witnessing considerable growth. The latest innovation of The Kale Factory, a leading manufacturer, is the introduction of a Paleo-friendly tag on their chips promoting the consumption of a healthy whole-food-based diet. Changing eating habits of consumers and demand for healthy snacking is anticipated to drive innovation and research and development (R&D) in the market. Companies are increasingly investing in product innovation and launches to expand the market presence and visibility

North America is the Leading Market for Kale Chips

Americans are gradually becoming health conscious and this consecutively generates the demand for healthy foods such as kale chips. Snack manufacturers in the region are successfully meeting the rising consumer demand for nutritious dietary snacks by innovating their products from time to time. Due to the high rivalry among the players in North America, the manufacturers are launching unique snacks to outstand in the market. The rise in the vegan population has been resulting in the significant adoption of plant-based healthy snacks including kale chips. An increasing number of sellers and manufacturers drive regional product availability. With an aim to cater to a large number of consumers, companies in the region are tying up with online retailers as well as along with introducing their own e-portals such as Alibaba, Amazon, Walmart, and Big Basket.

Kale Chips Market Competitor Analysis

With multiple prominent and regional players, there is a high rivalry to establish a good reputation in the market. Thus, the leading manufacturers try to develop outstanding and versatile products that can make them stand out from the crowd. The major players in the market are General Mills Inc., Vermont Kale Chips, Brad's Plant Based, LLC, and Simply 7 Snacks, LLC. In order to strengthen their hold in the market, these companies are innovating their types, expanding their target markets, and strengthening their distribution channels.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Dehydrated leaf Crisps/Chips
    • 5.1.2 Extruded Chips
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Hypermarkets/Supermarkets
    • 5.2.2 Convenience Stores
    • 5.2.3 Specialist Stores
    • 5.2.4 Online Stores
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 Spain
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 United Arab Emirates
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 General Mills Inc.
    • 6.4.2 Healthy Crunch
    • 6.4.3 Vermont Kale Chips
    • 6.4.4 Brad's Plant Based, LLC
    • 6.4.5 Simply 7 Snacks, LLC
    • 6.4.6 The Angel Kale Company
    • 6.4.7 Lydia's Foods Inc
    • 6.4.8 The Kale Factory
    • 6.4.9 GlaxoSmithKline PLC.
    • 6.4.10 The Green Snack Co.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET