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市場調査レポート
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1189841

リンゴ酢市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)

Apple Cider Vinegar Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 115 Pages | 納期: 2~3営業日

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リンゴ酢市場- 成長、動向、予測(2023年-2028年)
出版日: 2023年01月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 115 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

リンゴ酢の世界市場は、予測期間である2021年から2027年の間に12.32%のCAGRで成長すると予測されています。

COVID-19の間、より多くの人々が家に滞在し、在宅勤務や他のオプションのような理由は、消費者が健康を維持し、物理的な幸福にもっと集中するように導きました。さらに、COVID-19の大流行により、太りすぎや肥満による健康危機が表面化しました。このように、消費者は簡単で健康的な選択肢としてリンゴ酢を好みます。この新たな傾向をターゲットに、企業はよくこの需要に対処するために自社の製品を位置づけています。したがって、メーカーはこの追い風を利用して、技術革新、流通の強化、製品の知名度向上を通じて、さらに基盤を構築しています。例えば、Dabur India LtdのApple Cider Vinegarと一連の新製品は、2020年8月のCOVID-19のピーク時にAmazon Indiaで独占的に発売されました。

リンゴ酢には肥満、心臓病、がん、細菌感染など、さまざまな健康効果があることが厳密な調査で証明されています。しかし、あまりにも多くの酢を消費すると、原液酢の定期的な消費の虫歯、吐き気、さらにはいくつかの極端な例では低カリウムレベルのような望ましくない効果につながる可能性があります。また、リンゴ酢の原液が長時間皮膚に触れると、火傷をすることがあります。したがって、このような影響が市場の繁栄をある程度妨げる可能性があると予想されます。

製品の需要の高まりは、主にその全体的な利点によるもので、風味、形式、包装などの面で製品の差別化を図り、市場に投資する新規参入者を奨励しています。さらに、浸透したeコマースチャネルが、予測期間中の製品の売上をさらに押し上げています。

リンゴ酢の市場動向

リンゴ酢に関連する機能的効果

リンゴ酢は、何世紀にもわたって医学的に使用されてきました。しかし、様々な健康問題に対するその自然な治療法のため、近年人気が急上昇しています。さらに、世界中の医師は、リンゴ酢が消化をサポートし、血糖値の上昇を抑え、満腹感をもたらすと主張しています。また、減量補助食品を探している人にとっても有益です。消費する前に製品の調査を好む消費者がいるため、いくつかの事例が市場成長に利益をもたらし、それゆえ、彼らは製品を認識しており、また他の人を提案することができるので、市場成長を増加させる。

需要の高まりから、新興企業もこうした機会を利用して事業の多角化を図っています。2020年、マンチェスターに拠点を置くチュアブルビタミンとサプリメントのプロバイダーであるYumi Nutritionは、新しいリンゴ酢グミ食品サプリメントを発売し、製品群をさらに充実させました。さらに、同社の製品には、ザクロやビーツなどのスーパーフードが配合され、ビタミンB12が豊富に含まれ、善玉菌を促進し、毒素を除去し、体をきれいにする効果があると予想されます。この製品は有機栽培で、ビーガンにも対応し、グルテンフリーです。

アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占める

リンゴ酢(ACV)は、アジア太平洋地域で非常に人気があります。この地域の消費者は、その健康上の利点から、水に混ぜて直接消費しています。また、マリネ、ドレッシング、ソースなどの形で、さまざまな日本料理や中華料理に使用され、料理にピリッとした風味を与えています。需要の拡大に伴い、市場で活動する企業は、市場の獲得と競争優位の達成のために、プレゼンスの拡大に注力しています。例えば、以下の通りです。2020年、Dabur India Ltdは「Dabur Himalayan Apple Cider Vinegar」を新たに発売しました。この製品は、100%天然の無濾過・無希釈・未殺菌のリンゴ酢で、本物の酢の成分を含んでいます。着色料や保存料は一切使用せず、100%純粋なヒマラヤのリンゴジュースから作られています。本製品は、Amazon Indiaで独占的に販売されています。

リンゴ酢市場の競合分析

市場は非常に断片化されており、様々な世界および地域の主要企業が市場で事業を展開しています。現在、市場をリードしている企業は、できるだけ汎用的に使用できる製品を打ち出すよう努力しています。Barnes Naturals Pty Ltd、The Kraft Heinz Company、Carl Kuhne KG、PepsiCo、Inc、White House Foodsなどの大手企業は、潜在市場の成長を促進するために大規模にリンゴ酢の様々なフリーフロムの種類を導入しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 形状別
    • 液剤
    • 錠剤・カプセル
  • 流通経路別
    • オフトレード
      • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
      • ドラッグストア/薬局
      • コンビニエンスストア
      • ネット通販
      • その他の流通チャネル
    • オンデマンド/フードサービス(液体のみ)
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • 南アフリカ共和国
      • サウジアラビア
      • その他中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • Market Positioning Analysis
  • 企業プロファイル
    • Barnes Naturals Pty Ltd
    • The Kraft Heinz Company
    • White House Foods
    • Carl Kuhne KG
    • Molson Coors Beverage Company
    • Global Export Marketing Co. Ltd(American Garden)
    • Swander Pace Capital(Bragg)
    • Manzana Products Co. Inc.
    • NOW Health Group Inc.
    • Nature's Truth

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 67586

The global apple cider vinegar market is projected to grow at a CAGR of 12.32% during the forecast period, 2021-2027.

During COVID-19, with more people staying at home, reasons, like work from home and other options, led the consumers to stay fit and concentrate more on physical well-being. Moreover, the COVID-19 pandemic has brought the health crisis caused by overweight and obesity to the fore. Thus, consumers prefer apple cider vinegar as an easy and healthy option. Targeting this emerging trend, the companies are well positioning their product to address this demand. Thus, manufacturers are leveraging this tailwind to further build the base through innovation, distribution enhancement, and higher product visibility. For instance, Dabur India Ltd's Apple Cider Vinegar and a series of new products were exclusively launched on Amazon India during COVID-19 peak time in, August 2020.

Rigorous researches proved that apple cider vinegar has several health benefits including obesity, heart disease, cancer, and bacterial infections. However, consuming too much vinegar may lead to unwanted effects like tooth decay on the regular consumption of undiluted vinegar, nausea, and even low potassium levels in some extreme cases. Skin burns can also take place if undiluted apple cider vinegar stays in contact with the skin for a long period. Hence, it is anticipated that the mentioned effects can hamper the flourishing market to an extent.

The rise in demand for the product is mainly due to its overall benefits has encouraged new players to invest in the market with product differentiations in terms of flavor, format, packaging, and others. Additionally, the penetrated e-commerce channels are further boosting the sales of the product in the forecast period.

Apple Cider Vinegar Market Trends

Functional Benefits Associated with Apple Cider Vinegar

Apple cider vinegar has been used medically for centuries. However, it has enjoyed a surge in popularity in recent years due to its natural remedies for various health problems. Additionally, doctors worldwide claim that apple cider vinegar supports digestion, helps control blood sugar level spikes, and creates a feeling of satedness. It can also be beneficial for those looking for a weight loss aid. Several instances benefit the market growth, as there are consumers who prefer researching for the product before consumption, hence, increasing the market growth as they are aware of the product and can also suggest other people.

Due to its growing demand, new start-ups are utilizing these opportunities to diversify their business. In 2020, Yumi Nutrition, a Manchester-based provider of chewable vitamins and supplements, has further enhanced its product range by launching a new apple cider vinegar gummy food supplement. Moreover, its products are infused with superfoods, like pomegranate and beetroot, enriched with vitamin B12 to promote good bacteria, remove toxins, and cleanse the body. The product is organic, vegan-friendly, and gluten-free.

Asia Pacific holds the Largest Market Share

Apple cider vinegar (ACVs) is very popular in the Asia-Pacific region. The consumers in the region widely consume it directly by mixing it in water, owing to its health benefits, also, it is used in varied Japanese and Chinese dishes in the form of marinades, dressing, or sauce, providing tangy flavor to the dish. With the growing demand, players operating in the market are focusing on expanding their presence to capture the market and to achieve a competitive advantage. For instance: In 2020, Dabur India Ltd launched its new "Dabur Himalayan Apple Cider Vinegar". The product is 100% natural, unfiltered, undiluted, and unpasteurized Apple Cider Vinegar with genuine vinegar content. With no added colors and preservatives, it is made from 100% pure Himalayan apple juice. The product is exclusively launched on Amazon India.

Apple Cider Vinegar Market Competitive Analysis

The market is highly fragmented with the strong presence of various global and regional key players operating in the market. The companies that are leading the market presently strive to come up with products that can be as versatile in use as possible. The major players like Barnes Naturals Pty Ltd, The Kraft Heinz Company, Carl Kuhne KG, PepsiCo, Inc., White House Foods, etc. have introduced various free-from kinds of apple cider vinegar at a large scale to promote the growth of the potential market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definitions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Form
    • 5.1.1 Liquid
    • 5.1.2 Tablets & Capsules
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Off-trade
      • 5.2.1.1 Supermarkets/Hypermarkets
      • 5.2.1.2 Drugstores/Pharmacies
      • 5.2.1.3 Convenience Stores
      • 5.2.1.4 Online Retail Stores
      • 5.2.1.5 Other Distribution Channels
    • 5.2.2 On-trade/Foodservice (Liquid Only)
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Positioning Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Barnes Naturals Pty Ltd
    • 6.3.2 The Kraft Heinz Company
    • 6.3.3 White House Foods
    • 6.3.4 Carl Kuhne KG
    • 6.3.5 Molson Coors Beverage Company
    • 6.3.6 Global Export Marketing Co. Ltd (American Garden)
    • 6.3.7 Swander Pace Capital (Bragg)
    • 6.3.8 Manzana Products Co. Inc.
    • 6.3.9 NOW Health Group Inc.
    • 6.3.10 Nature's Truth

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET