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市場調査レポート
商品コード
922131

ホップ麦芽エキス市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Hopped Malt Extract Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~3営業日

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ホップ麦芽エキス市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ホップ麦芽エキス市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR4.8%を記録すると予測されています。

主なハイライト

  • 市場は、醸造業、特にクラフトビールの製造における需要の増加によって牽引されています。また、非アルコール飲料の加工における用途の高まりも、市場の成長に寄与しています。また、製パン、朝食用シリアル、菓子類などの食品用途への応用も大きな機会であり、これまであまり使用されていませんでしたが、予測期間中に市場の成長を促進すると予想されます。
  • しかし、ホップ麦芽エキスが提供する幅広いアプリケーションの認知度が低いこと、原料の供給不足が市場の主要な抑制要因となっています。

主な市場動向

クラフトビールの人気の高まり

過去数年間、クラフトビールおよび蒸留酒産業の需要は大きな伸びを示しました。世界中の消費者が個性的で風味豊かなビールを求めており、これがビール市場におけるホップ麦芽エキスの市場を後押ししています。さらに、地ビール醸造所の発展やクラフトビールの生産量の増加が、特殊麦芽の需要拡大につながっています。全米醸造協会の発表によると、2018年1月現在、米国のクラフトビールメーカーによる麦芽の消費量は、米国内の全醸造メーカーによる麦芽消費量の約40%であることが明らかになりました。

市場を牽引する欧州と北米

欧州および北米地域の英国、ドイツ、米国などの国々は、これらの地域におけるビールの需要増加により、市場をほぼ独占しています。また、政府による新しいビール醸造所の設立が市場の成長を後押ししています。これらの結果、米国では2017年まで2桁の成長を遂げ、醸造者協会が明らかにしたデータによると、小規模で独立した醸造所、マイクロブルワリー、ブルーパブの数は、2018年には7,346に増加しました。また、業界団体-The Brewers of Europeのレポートによると、欧州におけるマイクロブルワリーの数は2017年に9500を超える醸造所に到達しています。

競合情勢について

ホップ麦芽エキス市場は、少数の国内および多国籍のプレーヤーが市場シェアを争っている統合的な性質があります。企業は、主要なマーケティング戦略として、買収、合併、パートナーシップ、および拡張とともに、より健康的な成分/有機の主張を持つ新製品の発売を重視しています。例えば、バラディンとミスターモルトが共同で発売した自家醸造用のホップモルトエキスキットは、アマリロ・アメリカンホップのペレット(ホップを粉砕しプレスした小さな円筒状のもの)が1袋入っています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 本調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • アプリケーション
    • 飲食品
      • アルコール飲料
      • ノンアルコール飲料
      • 焼き菓子
    • 医薬品
    • 化粧品・パーソナルケア
    • 動物飼料
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東・アフリカ地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • P.A.B. srl-Mr. Malt
    • Hambleton Bard Ltd
    • CereX BV
    • Brewtec Bulk Malt
    • BrewOf Brewing Ingredient Supply
    • Muntons plc
    • Demon Brewing Co.

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67300

The hopped malt extract market is projected to register a CAGR of 4.8% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights

  • The market is driven by the increasing demand in brewing industries, especially for the manufacturing of craft beer. Also, its rising application in non-alcoholic beverages processing is contributing to the growth of the market. Additionally, the major opportunity it provides is its application in baking, breakfast cereals, confectionery, and other food applications according to research, although it has not been much used until now, it is anticipated to fuel the market growth in the forecasted period.
  • However, less awareness of the wide range of applications offered by the hopped malt extract and lack of raw materials supply are the few of the major factors restraining the market.

Key Market Trends

Growing Popularity of Craft Beer

The demand for the craft brewing and distilling industries has experienced a significant growth during the past few years. Consumers across the world are seeking distinctive and flavorful beers, which is pushing the market for hopped malt extract in the beer market space. Moreover, the increasing development of microbreweries and the growing production of craft beer have led to the growing demand for specialty malts. The National Brewers Association revealed that as of January 2018, the consumption of malt by the US craft brewers was approximately 40% of the total malt consumed by all the brewers in the United States.

Europe and North America to Drive The Market

Countries, like the United Kingdom, Germany, and the United States from the European and North American region, are mostly dominating the market owing to the increasing demand for beer in these regions. Also, the government initiatives to incorporate new breweries have been boosting the market growth. These have resulted in a double-digit growth till 2017 in the United States, and the number of small, independent breweries, microbreweries, and brewpubs increased to 7,346 in 2018 as per the data revealed by the Brewers Association. Also, according to a report by the trade organization - The Brewers of Europe, the number of microbreweries in Europe reached over 9500 brewers in 2017.

Competitive Landscape

The hopped malt extract market is consolidated in nature having a few numbers of domestic and multinational players competing for market share. Companies focusing on new product launches with healthier ingredients/organic claims along with acquisition, merger, partnership, and expansions as their key marketing strategy. For instance, a hopped malt extract kit for homebrewers was launched in cooperation between Baladin and Mr. Malt, which contain a bag of pellets of Amarillo American hops - small cylinders of pulverized and pressed hops.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Application
    • 5.1.1 Food and Beverages
      • 5.1.1.1 Alcoholic Beverages
      • 5.1.1.2 Non-alcoholic Beverages
      • 5.1.1.3 Baked Goods
    • 5.1.2 Pharmaceuticals
    • 5.1.3 Cosmetics and Personal Care
    • 5.1.4 Animal Feed
  • 5.2 By Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
      • 5.2.1.4 Rest of North America
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Spain
      • 5.2.2.2 United Kingdom
      • 5.2.2.3 Germany
      • 5.2.2.4 France
      • 5.2.2.5 Italy
      • 5.2.2.6 Russia
      • 5.2.2.7 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia-Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 Japan
      • 5.2.3.3 India
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 South America
      • 5.2.4.1 Brazil
      • 5.2.4.2 Argentina
      • 5.2.4.3 Rest of South America
    • 5.2.5 Middle-East and Africa
      • 5.2.5.1 South Africa
      • 5.2.5.2 Saudi Arabia
      • 5.2.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 P.A.B. srl - Mr. Malt
    • 6.3.2 Hambleton Bard Ltd
    • 6.3.3 CereX BV
    • 6.3.4 Brewtec Bulk Malt
    • 6.3.5 BrewOf Brewing Ingredient Supply
    • 6.3.6 Muntons plc
    • 6.3.7 Demon Brewing Co.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS