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市場調査レポート
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921266

希少血友病因子市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Rare Hemophilia Factors Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 111 Pages | 納期: 2~3営業日

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希少血友病因子市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 111 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場の成長を促進する特定の要因として、新しい治療技術の採用や承認の上昇、政府のイニシアチブの増加、資金調達などがあります。

同様に、Global Hemophilia Care 2019レポートによると、世界中の1,125,000人以上の男性が遺伝性の出血性疾患を持ち、最も診断されていない病気の重症版を持っている人のうち418,000人がいるとのことです。そして、世界では約40万人が血友病であると推定されました。

科学者たちは、血友病はこれまで考えられていたよりも3倍も世界の男性に多く、やはり特に低所得国での寿命の短さと関連していると報告しています。したがって、血友病の増加は、希少血友病因子市場の需要増と関連しています。

主な市場動向

治療分野では新鮮凍結血漿(FFP)が大きなシェアを占める見込み

血漿輸血は、複数の凝固因子の補充を必要とする患者の出血管理または緊急侵襲処置前の出血防止に適応されます。新鮮凍結血漿は、指定された時間内(通常8時間以内)に凍結された全血単位の液体部分です。FFPは血小板を除く全ての凝固因子を含んでいます。FFPにはフィブリノゲン(400~900mg/unit)、アルブミン、プロテインC、プロテインS、アンチトロンビン、組織因子経路阻害剤などが含まれています。FFPは静脈内投与のみ可能です。FFPはレシピエントの赤血球とABO適合でなければならないです。FFPの容器および液体を目視で確認し、漏れ、固まり、異常な色がないことが必要です。

北米が市場を独占、予測期間中も同様と予想

米国疾病管理予防センター(CDC)によると、血友病Aは男性の出生数5,000人に1人の割合で発症するとされています。血友病Aは血友病Bの約4倍であり、米国における血友病患者の数は約2万人と推定されています(National Hemophilia Foundation, 2018)。

米国では、ほとんどの血友病患者が非常に若い年齢で診断されます。CDCのデータによると、診断時の年齢の中央値は、軽症血友病の人で36カ月、中等症血友病の人で8カ月、重症血友病の人で1カ月となっています。約3分の2の症例で、血友病の家族歴があります。血友病の診断は特別な血液検査で行われ、ほとんどの赤ちゃんは生後すぐに検査を受けることができます。出生前の遺伝子検査を行い、出生前に血友病を診断することもあります(CDC, 2019)。

競合情勢について

世界の希少血友病因子市場は中程度の競争力を持ち、多数の主要なプレーヤーで構成されています。バクスターヘルスケア、バイエルヘルスケア、バイオプロダクツ研究所株式会社、バイオジェン、CSLベーリング、ノボノルディスク、ファイザー株式会社、武田薬品工業などの企業は、希少血友病因子市場でかなりの市場シェアを保持しています。

その他の特典。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 本調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 新しい治療技術の導入と認可の増加
    • 政府の取り組みと資金提供の増加
  • 市場抑制要因
    • 高い治療費
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 処理別
    • 濃縮因子製剤
    • 新鮮凍結血漿(FFP)
    • 凍結沈殿物
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ地域
      • GCC
      • 南アフリカ
      • その他中東地域
    • 南米地域
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Baxter International Inc.
    • Bayer AG
    • Bio Products Laboratory Ltd.
    • Biogen Inc.
    • CSL Behring
    • Novo Nordisk A/S
    • Pfizer, Inc.
    • Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67120

There are certain factors that are driving the market growth include rising adoption and approval of new treatment techniques, a growing number of government initiatives, and funding.

Similarly, According to the Global Hemophilia Care 2019 report, more than 1,125,000 men around the world have an inherited bleeding disorder and 418,000 of those who have a severe version of the most undiagnosed disease. And about 400,000 people globally were estimated to have hemophilia.​

Scientists have reported that hemophilia is three times more prevalent in men worldwide than previously thought and still associated with a poorer life expectancy, especially in low-income countries. Therefore the increase of hemophilia is associated with the increasing demand for Rare Hemophilia Factors Market.

Key Market Trends

Fresh frozen plasma (FFP) is Expected to Hold Significant Market Share in the Treatment Segment

Plasma transfusion is indicated for the management of bleeding or to prevent bleeding prior to an urgent invasive procedure in patients requiring replacement of multiple coagulation factors. Fresh frozen plasma is the fluid portion of a unit of whole blood that is frozen in a designated time frame, usually within 8 hours. FFP contains all coagulation factors except platelets. FFP contains fibrinogen (400 to 900 mg/unit), albumin, protein C, protein S, antithrombin, tissue factor pathway inhibitor. FFP can only be administered intravenously. FFP must be ABO compatible with the recipient's red cells. The FFP container and fluid upon visual inspection should have no leakage, clots, or abnormal color.

North America Dominates the Market and Expected to do Same in the Forecast Period

According to the Center for Disease Control and Prevention (CDC), hemophilia A occurs in 1 in 5,000 live male births. Hemophilia A is about four times as common as hemophilia B. The number of people with hemophilia in the United States is estimated to be about 20,000 individuals (National Hemophilia Foundation, 2018).

In the United States, most people with hemophilia are diagnosed at a very young age. Based on CDC data, the median age at diagnosis is 36 months for people with mild hemophilia, 8 months for those with moderate hemophilia, and 1 month for those with severe hemophilia. In about two-thirds of cases, there is a family history of hemophilia. The diagnosis of hemophilia is made using a special blood test and most babies can be tested soon after birth. Sometimes prenatal genetic testing is done to diagnose hemophilia before birth (CDC, 2019).

Competitive Landscape

The global Rare Hemophilia Factors market is moderately competitive and consists of a number of major players. The companies like Baxter Healthcare, Bayer Healthcare, Bio Products Laboratory Ltd., Biogen, CSL Behring, Novo Nordisk, Pfizer, Inc., Takeda Pharmaceutical Co. Ltd., among others, hold the substantial market share in the Rare Hemophilia Factors market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Rising Adoption and Approval of New Treatment Techniques
    • 4.2.2 Growing Number of Government Initiatives and Funding
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 High Cost of Treatment
  • 4.4 Porter's Five Force Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Treatment
    • 5.1.1 Factor Concentrate
    • 5.1.2 Fresh frozen plasma (FFP)
    • 5.1.3 Cryoprecipitate
    • 5.1.4 Others
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Germany
      • 5.2.2.2 United Kingdom
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Italy
      • 5.2.2.5 Spain
      • 5.2.2.6 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 Japan
      • 5.2.3.3 India
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 South Korea
      • 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 Middle East and Africa
      • 5.2.4.1 GCC
      • 5.2.4.2 South Africa
      • 5.2.4.3 Rest of Middle East and Africa
    • 5.2.5 South America
      • 5.2.5.1 Brazil
      • 5.2.5.2 Argentina
      • 5.2.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Baxter International Inc.
    • 6.1.2 Bayer AG
    • 6.1.3 Bio Products Laboratory Ltd.
    • 6.1.4 Biogen Inc.
    • 6.1.5 CSL Behring
    • 6.1.6 Novo Nordisk A/S
    • 6.1.7 Pfizer, Inc.
    • 6.1.8 Takeda Pharmaceutical Co. Ltd.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS