市場調査レポート
商品コード
866618
コラーゲンペプチド製品市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)Collagen Peptide Products Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027) |
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コラーゲンペプチド製品市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年) |
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
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コラーゲンペプチド製品の世界市場は、予測期間である2020年~2025年にかけてCAGR7.7%で成長すると予測されています。
肌、髪、爪の美しさに重点を置き、健康的なエイジングを実現するために設計されたコラーゲン配合のサプリメントに対する需要が高まってきています。これは、コラーゲンペプチドやトリペプチドが人間の栄養に注入されることの利点に対する消費者の認識が高まっているためで、栄養市場と化粧品市場の両方で支持を集め、栄養化粧品ソリューションの世界の成長に貢献しています。早期老化を防ぎたいという消費者の願望の高まりと、自然で安全かつ効果的な美容ソリューションへの嗜好の高まりによって、コラーゲンなどのタンパク質およびアミノ酸由来の栄養化粧品は、世界の栄養化粧品市場で29%の大半の市場シェアを占めています。このため、ニュートラシューティカルズ市場の主要企業は、美容サプリメント市場で確固たる地位を築くために、ニュートリコスメティックスで製品ポートフォリオを拡大することになりました。
栄養補助食品や美容飲料などのコラーゲンペプチドベースの製品は、アジア太平洋地域で最大のシェアを占め、欧州と北米がそれに続いています。これは、コラーゲンペプチドがもたらす様々な効果に対する消費者の認識が高いこと、また、韓国や日本などアジア諸国の美容産業が急成長していることに起因しています。このように、これらの国々は化粧品やパーソナルケア製品に多く使用されているため、コラーゲン市場で大きなシェアを占めています。コラーゲン市場は、製品価格が高いため、成長率は鈍化すると予想されています。一方、可処分所得の増加と急速な工業化の進展により、インドのような発展途上国には大きな成長の可能性があると考えられています。
コラーゲンペプチド製品の世界市場には、多くの地域および世界のプレーヤーが存在します。新製品の発売、市場拡大、パートナーシップは、コラーゲンペプチド製品事業に関与するほとんどの企業が採用する好ましい戦略的アプローチです。製品の拡張と栄養補助食品と機能性食品の増加市場のために、コラーゲンペプチド製品市場の世界のプレーヤーは、彼らの重要な戦略として、新製品の発売を採用しています。世界で最も活発な企業は、Vital Proteins LLC、Equip、The Nature's Bounty Co、およびTwinlab Consolidated Corporationが含まれています。
The global collagen peptide market is projected to grow at a CAGR of 7.7% during the forecast period, 2020 - 2025.
Designed to deliver healthy aging benefits with an emphasis on skin, hair, and nail beauty, there has been a growing demand for collagen-based supplements. This is due to the increase in consumer awareness on the benefits of collagen peptides and tripeptides infused in human nutrition, which has gained traction in both the nutrition and cosmetic markets, contributing to the growth of nutricosmetic solutions globally. Driven by consumer's growing desire to prevent premature aging, along with the growing preference for natural, safe, and effective beauty solutions, protein- and amino acid-derived nutricosmetics, such as collagen, held a majority market share of 29% in the global nutricosmetics market. This has led key players in the nutraceutical market to expand its product portfolio with nutricosmetics in order to place themselves strongly in the beauty supplements market.
Collagen peptide-based products such as dietary supplements and beauty-from-within beverages occupy the maximum shares in Asia-Pacific, followed by Europe and North America. This is due to high consumer awareness of various benefits of such products, and the rapidly growing beauty products industry of Asian countries such as South-Korea and Japan. Thus, these countries have a major share in the collagen market, due to high usage in cosmetic and personal care products. The market is anticipated to register a slower growth rate due to high product pricing. On the other hand, owing to increasing disposable income and fast-paced industrialization, developing nations, like India, have a significant potential for growth.
The global collagen peptide products market contains a large number of regional and global players. New product launches, market expansion, partnerships, are the preferred strategic approaches adopted by most companies involved in the collagen peptide products business. Owing to the product expansions and increasing market for dietary supplements and functional food, the global players in the collagen peptide products market adopt new product launch, as their key strategy. The most active companies worldwide include Vital Proteins LLC, Equip, The Nature's Bounty Co, and Twinlab Consolidated Corporation.