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市場調査レポート
商品コード
1198552

スイートビスケット市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Sweet Biscuit Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~3営業日

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スイートビスケット市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

スイートビスケット市場は、今後5年間で5.35%のCAGRで推移すると予測されています。

長い間、ビスケットは日常生活における様々な活動時にスナックとして使用されてきました。都市化、工業化、ライフスタイルの変化により、間食の動向は多くの国で見られるようになりました。そのため、ビスケット市場は都市部で成長しています。また、便利な間食への嗜好の高まりと、小売業界の進歩による消費者のアクセスのしやすさが、スイートビスケット市場の世界の成長を増大させる数少ない要因の1つとなっています。

さらに、市場参加者は消費者ニーズに合わせて製品を革新してきました。例えば、子供たちはチョコレートやその他のフルーティーな風味のビスケットを好みます。そのため、市場関係者はさまざまなフレーバー、ユニークな形状、魅力的な包装材を使ったビスケットを製造しています。糖尿病、肥満、セリアック病などの健康問題を背景に、フリー・フロム製品や機能性製品への消費者の嗜好が高まっています。さらに、充填ビスケットやサンドイッチなどの製品イノベーションが市場成長を後押ししています。例えば、2021年12月、サンフィースト、ITC限定センターフィルドダークファンタジーデザートが発売されました。同製品は、Choco ChunksとChoco Nut Dippedの2つのフレーバーで提供されています。

スイートビスケット市場動向

ヘルシービスケットへの嗜好の高まり

消費者の健康志向の高まりにより、市場関係者は高品質で栄養価の高い製品の生産に力を入れています。グルテンフリーやビーガン食の消費者動向は、消費者ニーズに応じた製品の革新を促しています。健康やフィットネスに対する意識の高まりと、特に社会人やミレニアル世代における健康的なスナック製品の嗜好の高まりが、売上を押し上げています。ヘルシービスケットの需要は、便利な食事の選択肢を求める活動的な消費者のライフスタイルによって増加しています。肥満などの生活習慣病の増加や健康に対する意識の高まりから、消費者はおいしい嗜好品を求めるようになり、栄養価の高い代替品としてヘルシービスケットに嗜好をシフトしています。メーカー各社は、ヘルシービスケットをより美味しく食べるために、様々なフレーバーでの生産に積極的に取り組んでいます。2022年5月、キャンベル・スープ・カンパニーのブランドであるアーノッツは、新しいグルテンフリー版のビスケットを発売しました。このビスケットは、ミントスライス、ショートブレッドクリーム、ティービースナックオリジナルの3つのフレーバーで提供されています。

アジア太平洋地域が急成長中

甘いビスケットは、アジア太平洋地域で最も好まれるスナックの一つであり、あらゆる年齢層の人々に日常的に食べられています。プレミアムスイートビスケットに対する需要の高まりに対応するため、メーカーはさまざまな消費者グループをターゲットに、それぞれのニーズに合った製品を発売しています。さらに、消費者はバランスのとれた健康的な食生活を送ることの重要性を認識するようになっており、エネルギーを高め、特に子供の栄養不足の問題を解決するためのタンパク質摂取に対する需要が高まっています。各メーカーは、栄養素を追加した新製品や異なる風味の製品を発売し、ポートフォリオを更新しています。例えば、2021年12月、Britannia Industries limitedは、ビスケットブランド「Good Day」を発売し、新たに3種類を追加してリニューアルしました。このビスケットには4種類のナッツが含まれており、ビスケットサイズも大きくなっています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • チョコレートコーティングビスケット
    • クッキー
    • フィルドビスケット
    • プレーンビスケット
    • サンドウィッチビスケット
    • その他スウィートビスケット
  • 流通経路
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 専門店
    • コンビニエンスストア
    • オンラインストア
    • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • オーストラリア
      • 日本
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東地域
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 各プレイヤーのマーケットシェア
  • 企業プロファイル
    • Mondelez International Inc.(belVita)
    • Burton's Biscuit Company
    • ITC Limited(Sunfeast, Dark Fantasy)
    • Parle Products Private Limited
    • The Kellogg's Company
    • Britannia Industries Limited
    • Yildiz Holding AS
    • Grupo Bimbo
    • Bahlsen GmbH & Co. KG
    • Simple Mills
    • Lotus Biscoff
    • Ferrero Foundation
    • The Campbell Soup Company(Arnott's)

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 66401

The sweet biscuit market is projected to register a CAGR of 5.35% over the next five years.

For the longest time, biscuits have been used as snacks during different activities in daily life. Due to increased urbanization, industrialization, and lifestyle change, the snacking trend is visible in many countries. Therefore, the biscuit market is growing in urban areas. Also, the growing convenient snacking preference, coupled with easier consumer accessibility through the advancing retail sector, is one of the few factors augmenting the sweet biscuit market growth globally.

Additionally, market players have been innovating products according to consumer needs. For instance, Kids prefer biscuits with chocolate or other fruity flavors. Therefore, market players are making biscuits with different flavors, unique shapes, and attractive packaging materials. The consumer's preference for free-from and functional products is rising owing to health-related issues like diabetes, obesity, and celiac disease. Furthermore, product innovations like filled biscuits and sandwiches are driving the market growth. For instance, in December 2021, Sunfeast, an ITC limited center-filled Dark Fantasy Desserts. The products are available in two flavors, i.e., Choco Chunks and Choco Nut Dipped.

Sweet Biscuit Market Trends

Growing Preference for Healthy Biscuits

The consumers growing consciousness about their health is driving the market players to produce high-quality, nutrient-rich products. The consumer trend of gluten-free and vegan food is driving the market players to innovate products according to consumer needs. Rising awareness about health and fitness and a growing healthy snack product preference, especially among working professionals and millennials, is driving sales. Healthy biscuit demand is increasing due to the active consumer lifestyle who look for convenient eating options. Because of rising lifestyle-related disorders such as obesity and rising awareness about well-being, consumers' need for tasty indulgence shifted their preference toward healthy biscuits as a nutritious alternative. Manufacturers are actively indulging in healthy biscuits production in different flavors to enhance their taste. In May 2022, Arnott's, a Campbell Soup Company brand, launched new gluten-free versions of biscuits. The biscuits are available in three flavors, i.e., Mint Slice, Shortbread Cream, and TeeVee Snacks Original.

Asia-Pacific is the Fastest-growing Market

Sweet biscuits remain one of the most preferred types of snacks and are consumed regularly by people of all age groups in the Asia-Pacific region. To cater to the rising demand for premium sweet biscuits in the country, manufacturers are targeting various groups of consumers and launching products specific to their needs. Moreover, consumers are increasingly aware of the importance of consuming balanced and healthy diets, with increasing demand for protein intake to boost energy and solve undernutrition problems, especially among children. The manufacturers are updating their portfolios with the launch of new products with additional nutrients and different flavors. For instance, in December 2021, Britannia Industries limited launched and relaunched its biscuit brand Good Day with the addition of three new varieties. The biscuits contain four types of nuts and are bigger biscuit size.

Sweet Biscuit Market Competitor Analysis

The sweet biscuit market is highly competitive, with the significant presence of numerous local and regional players. Mondelez International Inc., Britannia Industries Ltd, ITC Limited, Groupo Bimbo, Parle Products Ltd, Yildiz Holdongs Inc., and Kellogg's Company are the most active companies in the sweet biscuit market. The companies are increasing their product lines and expanding their presence worldwide. Key players in the sweet biscuit market adopt new product innovations, expansions, mergers, acquisitions, and partnerships to position their products.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Chocolate-coated Biscuits
    • 5.1.2 Cookies
    • 5.1.3 Filled Biscuits
    • 5.1.4 Plain Biscuits
    • 5.1.5 Sandwich Biscuits
    • 5.1.6 Other Sweet Biscuits
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Specialist Retailers
    • 5.2.3 Convenience Stores
    • 5.2.4 Online Stores
    • 5.2.5 Other Distribution Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Australia
      • 5.3.3.4 Japan
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 Saudi Arabia
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share of Players
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Mondelez International Inc. (belVita)
    • 6.3.2 Burton's Biscuit Company
    • 6.3.3 ITC Limited (Sunfeast, Dark Fantasy)
    • 6.3.4 Parle Products Private Limited
    • 6.3.5 The Kellogg's Company
    • 6.3.6 Britannia Industries Limited
    • 6.3.7 Yildiz Holding AS
    • 6.3.8 Grupo Bimbo
    • 6.3.9 Bahlsen GmbH & Co. KG
    • 6.3.10 Simple Mills
    • 6.3.11 Lotus Biscoff
    • 6.3.12 Ferrero Foundation
    • 6.3.13 The Campbell Soup Company (Arnott's)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS