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市場調査レポート
商品コード
1332552

フィールドホッケー用具市場規模・シェア分析- 成長動向と予測(2023年~2028年)

Field Hockey Equipment Market Size & Share Analysis - Growth Trends & Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

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フィールドホッケー用具市場規模・シェア分析- 成長動向と予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年08月08日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

フィールドホッケー用具市場規模は、予測期間中(2023-2028年)にCAGR 2.25%で、2023年の62億6,000万米ドルから2028年には70億米ドルに成長すると予測されます。

ホッケーは多くの国で行われているアウトドアスポーツです。フィールドホッケーのような屋外スポーツへの関心と参加率の上昇、フィールドホッケーへの参加を奨励する政府のイニシアチブの増加、ホッケー国際大会のテレビ放映の増加は、市場成長を促進する主な要因の一部です。さらに、子供たちがスポーツ選手を追いかけることで、フィールドホッケーへの関心が高まっています。2021年のSports Englandのデータによると、2021年には子供の3.4%がホッケーに参加しています。フィールドホッケーへの参加を奨励する政府施策の増加や、ホッケー国際試合の放送中継の拡大が、フィールドホッケー用具市場の成長を世界的に促進しています。

消費者によるオンラインショッピングの採用拡大や、学校、大学、クラブにおける草の根プログラムの増加が、フィールドホッケー用具の世界の売上を促進する主な要因となっています。また、女性のフィールドホッケー・スポーツへの参加も活発化しています。各国政府は、女子ホッケーと男子ホッケーのスポーツ大会やイベントを手配しています。例えば、FIHホッケー女子ネイションズカップは2022年12月にスペインで開催されることが決まっています。このイベントには、インド、韓国、日本、アイルランド、イタリアなどの国も参加しています。偽造品の入手が容易であることが、フィールドホッケー用具市場の成長を抑制しています。中期的には、このスポーツに対する人々の関心の高まりと製品の革新が市場を牽引すると予想されます。

フィールドホッケー用具市場の動向

フィールドホッケーへの関心と参加率の上昇

英国では、クリケットやサッカーなどいくつかのスポーツが人々の関心を高めています。しかし、最近ではホッケーが人々の注目を集め、スポーツへの関心が高まっていることから人気を博しています。イングランド・ホッケーは、1年間に100人以上のコーチにワークショップを開催し、選手たちにセッションを提供するトレーニングを行っています。2021年8月、英国女子ホッケーチームは東京オリンピックで銅メダルを獲得しました。ホッケーへの関心の高さは明らかで、イングランド・ホッケーはこのスポーツの知名度を高めるために懸命に取り組んでいます。関心の高まりと政府のイニシアチブの支援により、フィールドホッケー競技の人気は予測期間中にさらに高まると思われます。例えば、2022年8月、カナダ政府は国全体でより強く健康的な地域社会の育成に尽力しています。地域に根ざした組織化されたスポーツを支援するため、保健・スポーツ大臣政務次官は、フィールドホッケーカナダが全国レベルの組織として、2022-23年にCommunity Sport for All Initiativeから56,323.4米ドルを受け取ると述べた。フィールドホッケーカナダは、秋に「スティック・トゥギャザー」プロジェクトの公開登録手続きを開始します。カナダ全土の地域団体は、他の方法では参加できない人々にフィールドホッケーを提供するための資金を申請することができます。

また、フィールドホッケーは、ホッケープレーヤーに要求されるスタンスと強度のおかげで、最も身体的に厳しいスポーツのひとつです。これは、フィールドホッケー用具市場の重要な促進要因となっています。運動としての有用性から、このスポーツに興味を持つ新規プレーヤーも増えています。

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アジア太平洋地域が最も高い成長率を記録

アジア太平洋地域は、フィールドホッケー用具市場全体で最も急成長している地域です。中国、オーストラリア、インド、パキスタン、韓国がこの地域の貢献上位国です。これらの国々は多くの国際レベルのフィールドホッケー大会を主催するようになり、フィールドホッケー用具の人気と需要を押し上げています。例えば、アジアホッケー連盟によると、女子アジアカップは2022年1月21日から28日まで、オマーンのマスカットにあるスルタン・カブース複合施設で開催されました。インドでは2021年12月にホッケー男子ジュニアワールドカップ大会が開催されました。バングラデシュは2021年12月にヒーロー・アジア・チャンピオンズ・トロフィーを開催しました。さらに、女性の参加率の上昇や政府の取り組みが、この地域のフィールドホッケー用品の需要を押し上げています。例えば、2021年12月、Bajaj Allianz General Insuranceは、インドにおけるフィールドホッケーの認知を促進するため、インド女子ホッケーキャプテンのRani RampalとともにCare4Hockeyキャンペーンを開始すると発表しました。さらに、2021年3月には、インド政府のオリンピック表彰台目標スキームにより、インドホッケーチームは大きな後押しを受け、男女両チームのコアグループの選手に毎月50,000インドルピー(671.24米ドル)の奨学金が支給されることになっています。

Field Hockey Equipment Market-IMG2

フィールドホッケー用具業界の概要

フィールドホッケー用具市場は非常に細分化されており、多くの国内外競合企業で構成されています。主要ベンダー間の競争が激しく、より新しいフィールドホッケー用品のイントロダクションつながっています。特に、主要企業は事業拡大、製品革新、M&A、提携に取り組んでいます。さらに、プレーヤーは、消費者にハイエンドの経験を提供する機器を提供するために、一貫して技術を進化させています。革新的で先進的な機器を顧客に提供するため、企業は研究開発活動に多額の投資を行っています。主な主要企業は、アディダスAG、グリフォン・ホッケー、グレイズ・オブ・ケンブリッジ(インターナショナル)リミテッド、Wm T. Burnett &Co.Ltd.(STX)、Bauer Hockey LLCです。プレーヤーは、より多くの顧客を引き付けるために、製品のオンラインマーケティングとブランディングのためのソーシャルメディアプラットフォームとオンライン流通チャネルに焦点を当てています。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリスト・サポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競合の程度

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • ホッケースティックとボール
    • フィールドホッケーシューズ
    • プロテクターとアクセサリー
      • パッド
      • ヘルメット
      • その他の保護具とアクセサリー
  • 販売チャネル
    • オフライン小売店
    • オンライン小売店
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • Most Adapted Strategies
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Adidas AG
    • Grays of Cambridge(International)Ltd
    • Gryphon Hockey Ltd
    • Osaka World
    • Worldwide Mazon Hockey International
    • OBO
    • Ritual Hockey
    • Princess Sportsgear
    • Atlas Hockey
    • Brabo Hockey
    • Bauer Hockey LLC
    • Wm T. Burnett & Co. Inc.(STX)

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 65211

The Field Hockey Equipment Market size is expected to grow from USD 6.26 billion in 2023 to USD 7 billion by 2028, at a CAGR of 2.25% during the forecast period (2023-2028).

Hockey is an outdoor sport that is played by many countries. Rising interest and participation rates in outdoor sports like field hockey, increasing government initiatives to encourage participation in field hockey, and increasing televised coverage of international hockey events are some of the key factors driving the market growth. Moreover, children are taking more interest in field hockey as they are following the sports players. According to Sports England data from 2021, 3.4% of children participated in hockey in 2021. Increasing government measures to encourage participation in field hockey and expanded broadcast coverage of international hockey games are driving the field hockey equipment market growth globally.

The growing adoption of online shopping by consumers and the rising number of grassroots programs in schools, colleges, and clubs are major factors driving the sales of field hockey equipment globally. Women are also becoming more active in field hockey sports. The governments of various countries are arranging sports competitions and events for women's and men's hockey. For instance, FIH Hockey Women's Nation's Cup was set in December 2022 in Spain. Other countries like India, Korea, Japan, Ireland, and Italy also participated in the event. The easy availability of counterfeit products is restraining the growth of the field hockey equipment market. Over the medium term, the growing interest of people in this sport and innovations in products is expected to drive the market.

Field Hockey Equipment Market Trends

Rising Interest and Participation Rate in Field Hockey

Several sports, like cricket and football, across the United Kingdom increased people's interest. However, Hockey has recently gained popularity due to rising interest in the sport as it attracted people's attention. England Hockey conducted workshops and trained over 100 coaches to deliver sessions to players during the year. In August 2021, Great Britain women's hockey team won the bronze medal in Tokyo Olympics. The interest in hockey is evident, and England Hockey is working hard to increase the sport's profile. Due to increasing interest and the support of government initiatives, the popularity of field hockey sport will increase further during the forecast period. For instance, in August 2022, the Canadian government is dedicated to fostering stronger, healthier communities across the country. To support community-based organized sports, the Parliamentary Secretary to the Ministers of Health and Sport stated that Field Hockey Canada, as a national-level organization, will receive USD 56,323.4 from the Community Sport for All Initiative in 2022-23. Field Hockey Canada will start an open registration process for its "Stick Together" project in the fall. Community organizations across Canada can apply for funding to provide field hockey to those who would otherwise be unable to participate.

Additionally, field hockey is one of the most physically demanding sports thanks to the stance and strength required of hockey players. This has become a key driving factor for the Field Hockey Equipment Market. Several new players are getting interested in the sport due to its utility as an exercise.

Field Hockey Equipment Market - IMG1

Asia-Pacific Registers the Highest Growth Rate

Asia-Pacific is the fastest-growing region in the overall field hockey equipment market. China, Australia, India, Pakistan, and South Korea are the top contributing countries in the region. These countries started hosting many international-level field hockey tournaments, thus boosting the popularity of and demand for field hockey equipment. For instance, according to the Asian Hockey Federation, the Women's Asia Cup was held from January 21 to 28, 2022, at the Sultan Qaboos complex in Muscat, Oman. India hosted the Hockey Men's Junior World Cup tournament in December 2021. Bangladesh hosted the Hero Asian Champions Trophy in December 2021. In addition, there is a rise in the women's participation rate and government initiatives, which boost the demand for field hockey equipment in the region. For instance, in December 2021, Bajaj Allianz General Insurance announced the launch of the Care4Hockey campaign with Rani Rampal, Indian Women's Hockey Captain, to promote field hockey recognition in India. Additionally, in March 2021, the Indian hockey team received a significant boost due to the Indian government's Target Olympic Podium Scheme, which would provide a monthly stipend of INR 50,000 (USD 671.24) to the core group players of both the men's and women's teams.

Field Hockey Equipment Market - IMG2

Field Hockey Equipment Industry Overview

The Field Hockey Equipment Market is highly fragmented and comprises many local and international competitors. There is intense competition between the key vendors, leading to the introduction of newer field hockey equipment. Notably, the top market players were engaged in expansions, product innovations, mergers and acquisitions, and partnerships. Moreover, players are consistently advancing their technologies to deliver equipment that provides a high-end experience to consumers. To provide innovative and advanced equipment to customers, companies are heavily investing in R&D activities. Major key players are Adidas AG, Gryphon Hockey, Grays of Cambridge (International) Ltd, Wm T. Burnett & Co. Inc. (STX), and Bauer Hockey LLC. Players are focusing on social media platforms and online distribution channels for online marketing and branding of their products to attract more customers.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Hockey Sticks and Balls
    • 5.1.2 Field Hockey Shoes
    • 5.1.3 Protective Gear and Accessories
      • 5.1.3.1 Pads
      • 5.1.3.2 Helmets
      • 5.1.3.3 Other Protective Gears and Accessories
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Offline Retail Stores
    • 5.2.2 Online Retail Stores
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adapted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Adidas AG
    • 6.3.2 Grays of Cambridge (International) Ltd
    • 6.3.3 Gryphon Hockey Ltd
    • 6.3.4 Osaka World
    • 6.3.5 Worldwide Mazon Hockey International
    • 6.3.6 OBO
    • 6.3.7 Ritual Hockey
    • 6.3.8 Princess Sportsgear
    • 6.3.9 Atlas Hockey
    • 6.3.10 Brabo Hockey
    • 6.3.11 Bauer Hockey LLC
    • 6.3.12 Wm T. Burnett & Co. Inc. (STX)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS