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市場調査レポート

世界の低カロリー甘味料市場:原料タイプ(天然、人工)、製品タイプ(スクラロース、サッカリン、アスパルテーム、ネオテーム、アドバンテーム)、用途別 - 成長、動向、予測

Low-Calorie Sweetener Market - Growth, Trends and Forecasts (2020 - 2025)

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 754855
出版日 ページ情報 英文 110 Pages
納期: 2-3営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=111.31円で換算しております。
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世界の低カロリー甘味料市場:原料タイプ(天然、人工)、製品タイプ(スクラロース、サッカリン、アスパルテーム、ネオテーム、アドバンテーム)、用途別 - 成長、動向、予測 Low-Calorie Sweetener Market - Growth, Trends and Forecasts (2020 - 2025)
出版日: 2020年02月01日 ページ情報: 英文 110 Pages
担当者のコメント
下記の日本語概要は、最新版レポートの内容と異なる場合があります。詳細はお問合せください。
概要

低カロリー甘味料は乳製品、菓子、ベーカリー製品などの食品に砂糖の代用品として使用されるほか、製薬などの非食品分野でも急速にその用途を拡大しています。世界の低カロリー甘味料市場は、2018年から2023年にかけて4.72%のCAGRで成長することが予測されています。

当レポートでは、世界の低カロリー甘味料市場を調査し、市場の概要、原料タイプ・製品・用途・地域別の市場規模の推移と予測、市場の成長要因および阻害要因の分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなど、包括的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場の範囲
  • 調査の前提条件
  • 調査フェーズ
  • 調査成果

第2章 低カロリー甘味料市場の洞察

  • 市場概要
  • 市場動向
  • ファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第3章 市場力学

  • 成長要因
  • 阻害要因
  • 市場機会

第4章 低カロリー甘味料市場:セグメント別

  • 原料タイプ別
    • 天然甘味料
    • 人工甘味料
  • 製品別
    • スクラロース
    • サッカリン
    • アスパルテーム
    • ネオテーム
    • アドバンテーム
    • アセスルファムカリウム
    • ステビア
    • その他
  • 用途別
    • 食品
    • 飲料
    • 医薬品
    • その他

第5章 低カロリー甘味料市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • ロシア
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • その他

第6章 競合情勢

  • 最もアクティブな企業
  • 採用された主な戦略
  • 市場シェア分析

第7章 企業プロファイル

  • Tate & Lyle
  • Cargill Inc.
  • Archer Daniels Midland
  • Ingredion Incorporated
  • Roquette
  • 味の素
  • JK Sucralose Inc.
  • Pure Circle Limited
  • The Nutra Sweet Company
  • Dupont

第8章 免責事項

目次
Product Code: 64898

Global low-calorie sweetener market is projected to grow at a CAGR of 5.45% during the forecast period 2020 - 2025.

  • Increasing sales of organic foods and beverages containing sugar and the increasing penetration of the retail market for low calorie sugar supports its growth. North America dominates the global low calorie sugar market, accounting for significant market share, followed by Europe.
  • The increasing concerns regarding clean label solutions, and the complex regulatory structure in EU and United States may impede the low-calorie sweetener market growth, product innovation and growing demand for low-caloric sweeteners would help the market grow further during the forecast period.

Key Market Trends

Growing Demand for Fructose in Food and Beverage Industry

Crystalline fructose is widely used as a sweetener in food and beverage. As a natural sweetener, crystalline fructose can be used in a wide variety of industries, including food production, beverage, pharmaceutical, cosmetics, and various other industries. Primary applications for crystalline fructose include dry mix beverages, low calorie products, enhanced or flavored water, still and carbonated beverages, sports and energy drinks, chocolate milk, breakfast cereals, baked goods, yogurt, fruit packs, and confections. Common food and drinks, which contain crystalline fructose, include powdered beverages that require water, low-calorie food options, flavored or flavor enhanced water, carbonated sodas and drinks, energy and sports drinks, chocolate flavored milk, cereals and oatmeal, yogurts, and baked goods.

North America Dominates the Market

Low-calorie sweeteners market is segmented into Asia Pacific, Europe, North America and South America, and Middle East and Africa. Among these, North America is estimated to retain its dominance during the forecast period 2019-2024. The increasing consumer awareness and the demand for convenience food are some of the major factors for the growing use of natural low-calorie sweeteners-based products in the North American market. However, Asia Pacific region is estimated to witness a significant growth in the global low-calorie sweeteners market during the forecast period 2019-2024. Moreover, the major importers of low calorie sweeteners includes Mexico, Germany, Philippines, the United Kingdom, and France.

Competitive Landscape

The global low-calorie sweetener market is competitive with presence of many international and domestic players. Tate and Lyle, ADM and Dupont hold a dominant share in the global Low-Calorie Sweeteners market. Key players in the market form joint-ventures and partnerships with small and regional publishers to gain higher market shares.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
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  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Source Type
    • 5.1.1 Natural
    • 5.1.2 Artificial
  • 5.2 By Product Types
    • 5.2.1 Sucralose
    • 5.2.2 Saccharin
    • 5.2.3 Aspartame
    • 5.2.4 Neotame
    • 5.2.5 Advantam
    • 5.2.6 Acesulfame Potassium
    • 5.2.7 Stevia
    • 5.2.8 Others
  • 5.3 By Application
    • 5.3.1 Food
      • 5.3.1.1 Dairy and Frozen Foods
      • 5.3.1.2 Confectionery
      • 5.3.1.3 Bakery
      • 5.3.1.4 Others
    • 5.3.2 Beverage
    • 5.3.3 Pharmaceuticals
    • 5.3.4 Others
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 United Kingdom
      • 5.4.2.2 Germany
      • 5.4.2.3 France
      • 5.4.2.4 Russia
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Spain
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia Pacific
      • 5.4.3.1 India
      • 5.4.3.2 China
      • 5.4.3.3 Japan
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle East & Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 Saudi Arabia
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Tate & Lyle
    • 6.4.2 Cargill Inc
    • 6.4.3 Archer Daniels Midland
    • 6.4.4 Ingredion Incorporated
    • 6.4.5 Roquette Freres
    • 6.4.6 Ajinomoto Health & Nutrition North America, Inc
    • 6.4.7 JK Sucralose Inc.
    • 6.4.8 PureCircle
    • 6.4.9 NutraSweet Co
    • 6.4.10 Dupont

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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