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市場調査レポート

水質試験の世界市場:最終用途(飲料水、ボトルウォーター、工業用水)、地域別 - 成長、動向、予測

Water Testing Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 754854
出版日 ページ情報 英文 90 Pages
納期: 2-3営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=111.31円で換算しております。
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水質試験の世界市場:最終用途(飲料水、ボトルウォーター、工業用水)、地域別 - 成長、動向、予測 Water Testing Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)
出版日: 2020年02月01日 ページ情報: 英文 90 Pages
担当者のコメント
下記の日本語概要は、最新版レポートの内容と異なる場合があります。詳細はお問合せください。
概要

世界の水質試験市場は、衛生的な水の消費量の増加や、食品・飲料、医薬品などに対する高い品質基準の導入などによって成長が促進されています。当市場は、2018年から2023年にかけて6.1%のCAGRで推移することが予測されています。

当レポートでは、世界の水質試験市場を調査し、市場の概要、最終用途・地域別の市場規模の推移と予測、市場動向、市場の成長要因および阻害要因の分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなど、包括的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査成果
  • 調査の前提条件
  • 調査フェーズ
  • 市場の範囲

第2章 世界の水質試験市場:分析

  • 市場概況
  • 市場動向
  • ファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第3章 市場力学

  • 成長要因
    • 衛生的な飲料の成長
    • 国によって異なる食品および環境規制
  • 阻害要因
    • 精製水の認知度の低さ
  • 市場機会
    • 途上国の水質試験場への投資増加
    • 水系感染症の増加

第4章 世界の水質試験市場:セグメント別

  • 最終用途別
    • 飲用水・ボトルウォーター
    • 工業用水

第5章 世界の水質試験市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州
    • スペイン
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • ロシア
    • イタリア
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • 南アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • 中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 最もアクティブな企業
  • 最も採用された戦略
  • 市場シェア分析

第7章 企業プロファイル

  • ABB Group
  • Agilent Technologies Inc.
  • Danaher Corporation
  • Emerson Electric Co.
  • General Electric Company
  • Honeywell International Inc.
  • 堀場製作所
  • Idexx Laboratories
  • Lovibond Tintometer
  • Eureka Forbes
  • LaMotte Company

第8章 付録

  • 免責事項
目次
Product Code: 64885

Global water testing market is is projected to grow at a CAGR of 7.33% during the forecast period (2020 - 2025).

  • In the developing countries like India, owing to the increasing consumer awareness, they are expecting the consumable water should be safe and of high nutrition value. The rise in consumption of bacteria and chemical free water is driving the demand for water testing equipment's across the globe.
  • The increasing regulatory support and legislation for high standard maintenance of food and beverage products, pharmaceuticals and other industries, are further increasing the application of chemically tested water.

Key Market Trends

Growing Demand for Bottled Water

The growing demand for bottled water can be attributed to consumer demand for high-quality drinking water, the fear of diseases as an aftermath of drinking contaminated tap water, and the easy portability and convenience provided by bottled water. Environmental pollution caused by plastic trash poses a challenge for the market's growth. The consumption of bottled water leads to health hazards. However, the introduction of eco-friendly packaging and flavored water with regulated ingredients can provide an opportunity for the market growth.

Asia-Pacific Witnessed a Significant Market Growth

The government of the developing countries like India and China are imposing stringent government regulations on the usage of water in various food & beverage products and is, therefore, posing as a barrier to entry for companies producing food, beverage, pharmaceutical products, where the application of the tested water is the highest. The government wants these companies to set up the water testing equipment in their factories and test the water according to the fixed norms.

Competitive Landscape

Key players are focusing on the expansion of facilities and product portfolio, due to the growing demand for tested water in its application industry. Some of the major key players in the water testing market, globally includes SGS SA, Eurofins Scientific, Intertek Group plc, Merieux NutriSciences, TUV SUD, ALS Limited, among others.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • Report customization as per the client's requirements
  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porters Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Test Type
    • 5.1.1 Physical Test
    • 5.1.2 Chemical Test
      • 5.1.2.1 Pesticides
      • 5.1.2.2 Heavy Metals and Others
    • 5.1.3 Microbiological Test
  • 5.2 By Technology
    • 5.2.1 HPLC-based
    • 5.2.2 LC-MS/MS-based
    • 5.2.3 Immunoassay-based
    • 5.2.4 Other Technologies
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Share Analysis
  • 6.2 Most Active Companies
  • 6.3 Most Adopted Strategy
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 SGS SA
    • 6.4.2 Eurofins Scientific
    • 6.4.3 Intertek Group plc
    • 6.4.4 Merieux NutriSciences
    • 6.4.5 TUV SUD
    • 6.4.6 ALS Limited
    • 6.4.7 ASUREQUALITY LIMITED
    • 6.4.8 UL LLC
    • 6.4.9 NEOGEN
    • 6.4.10 NSF International

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

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