特集: 調査項目の変更・追加が可能なセミカスタムオーダー型の調査レポート(Lucintel社)はこちら

特集 : 国別の市場調査レポートをお探しの方はこちら

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

ファッションアクセサリーの世界市場 - 成長、動向、予測

Fashion Accessories Market - Growth, Trends and Forecast (2020 - 2025).

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 708560
出版日 ページ情報 英文 110 Pages
納期: 2-3営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=108.13円で換算しております。
ファッションアクセサリーの世界市場 - 成長、動向、予測 Fashion Accessories Market - Growth, Trends and Forecast (2020 - 2025).
出版日: 2020年04月01日 ページ情報: 英文 110 Pages
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
概要

世界のファッションアクセサリー市場は、2018年から2023年にかけて、 6.5%のCAGRで拡大すると予測されています。

当レポートでは、ファッションアクセサリーの世界市場を調査し、市場の概要、タイプ、流通チャネル、地域別の市場動向、市場規模の推移と予測、市場促進・阻害要因ならびに市場機会の分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなど包括的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 調査成果
  • 調査の前提条件
  • 調査フェーズ

第2章 市場分析

  • 市場概況
  • 市場動向
  • 業界の魅力 - ファイブフォース分析
    • サプライヤーの交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入の脅威
    • 代替製品およびサービスの脅威
    • 業界内での競争

第3章 市場の動向

  • 成長要因
  • 阻害要因
  • 市場機会

第4章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • 衣服
    • アイウェア
    • バックパック
    • 財布
    • ハンドバッグ
    • 宝石
    • フットウェア
    • 時計
    • その他
  • 性別
    • 男性
    • 女性
  • 流通チャネル別
    • オフライン
    • オンライン

第5章 地域別分析

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州
    • スペイン
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • ロシア
    • その他
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 中東&アフリカ
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • その他

第6章 競合情勢

  • 最も活動的な企業
  • 市場シェア分析
  • 主要企業の採用戦略

第7章 企業プロファイル

  • Adidas AG
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
  • Nike, Inc.
  • Fielmann AG
  • Safilo Group SpA
  • Luxottica Group SpA
  • Tapestry, Inc.
  • Fossil Group, Inc.
  • Gucci America, Inc.
  • Prada SpA
  • Chanel SA
  • Burberry Group Plc.
  • Tory Burch LLC
  • Essilor International

第8章 免責事項

目次
Product Code: 63958

The global fashion accessories market is projected to grow at a CAGR of 12.3% during the forecast period (2020 - 2025).

  • The fashion industry is highly competitive in nature, and requires continuous innovation and development, especially in case of the product design and improvement, with changing consumer trends, which is driving the growth of the fashion accessories market.
  • There is a growing contribution to the market from developing countries such as India, owing to the shift in consumer behavior, growing purchasing power, increasing urban population, etc.
  • The growing penetration of the internet, social media and e-commerce is now providing the consumers in tier 2 and below cities access to top brands products.

Key Market Trends

Growing Influence of Athleisure is Driving the market for Footwear

Consumers across the globe are increasingly seeking for various sports equipment that includes sportswear, clothing and other accessories. Additionally, the continued shift towards more active lifestyles is driving the demand for leisure activities such as running and cycling gears across the world. The increase in the number of sports and fitness activities, such as aerobics, swimming, and yoga, as well as the increase in the number of women participating in fitness and sports activities, is supporting the growth of footwear among women consumers. With continues innovative fashion accessory launches by the major brands, the growth for these accessories is propelled to grow further during the forecast period.

Asia-Pacific is the Fastest Growing market

The growing attraction for the luxury lifestyle, high purchasing power and the influence of celebrity endorsement are driving the market growth in the region. There is a rapid economic expansion taking place across Asia, with countries such as India and China taking center stage. As a result, India and China are becoming a more attractive market for fashion accessories outside the Western world. To gain momentum around offline stores, retailers in this region are leveraging technology to enhance the in-store experience with digital marketing displays and checkout. The strong economic growth coupled with rising tech-savviness will make the region the next big opportunity for fashion accessories during the forecast period.

Competitive Landscape

The market studied is highly competitive. The market has key players competing for major market share, and small regional players catering to a small region, in order to capture the market share. Adidas AG, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Nike Inc and Fossil Group Inc. are some of the major players who are operating in this market. These players are primarily focused on providing unique and attractive high-quality products offering, along with the increased convenience of purchase.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • Report customization as per the client's requirements
  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Footwear
    • 5.1.2 Apparel
    • 5.1.3 Wallets
    • 5.1.4 Handbags
    • 5.1.5 Watches
    • 5.1.6 Other Products
  • 5.2 By End-User
    • 5.2.1 Men
    • 5.2.2 Women
    • 5.2.3 Kids/Children
    • 5.2.4 Unisex
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Offline channel
    • 5.3.2 Online channel
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 Spain
      • 5.4.2.2 United Kingdom
      • 5.4.2.3 Germany
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle East and Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 United Arab Emirates
      • 5.4.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Adidas AG
    • 6.4.2 LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
    • 6.4.3 Nike Inc.
    • 6.4.4 Tapestry Inc.
    • 6.4.5 Fossil Group Inc.
    • 6.4.6 Gucci America Inc.
    • 6.4.7 Prada SpA
    • 6.4.8 Chanel SA
    • 6.4.9 Tory Burch LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS