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市場調査レポート
商品コード
708560
ファッションアクセサリー市場- 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)Fashion Accessories Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) |
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ファッションアクセサリー市場- 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年) |
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence Pvt Ltd
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
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ファッションアクセサリーの世界市場は、予測期間(2021年~2026年)においてCAGR12.3%で成長すると予測されています。
ファッション業界は元々競争が激しく、特に消費者動向の変化に伴う製品設計や改良など、継続的な革新と開発が必要であり、これがファッションアクセサリー市場の成長を後押ししています。
消費者行動の変化、購買力の向上、都市人口の増加などにより、インドなどの新興国からの市場貢献が高まっています。
インターネット、ソーシャルメディア、eコマースの普及が進み、第2級以下の都市の消費者がトップブランドの製品にアクセスできるようになってきています。
COVID-19の危機をきっかけに、ファッション業界は変化を始めていましたが、その多くは危機によって加速されました。この困難な時期におけるイノベーションは、組織的な目標を達成するためにビジネスを改革し、ブランド、メーカー、小売業者との関連性が何度も証明されています。COVID-19は、業界、そしてファッションサプライチェーンの構造、特にファッションバリューチェーンにおけるイノベーションの機会に関する領域をもたらしました。
世界中の消費者は、スポーツウェアや衣料品、その他のアクセサリーを含む様々なスポーツ用品を求めるようになってきています。また、よりアクティブなライフスタイルへの継続的なシフトは、世界中でランニングやサイクリングギアなどのレジャー活動の需要を促進しています。エアロビクス、水泳、ヨガなどのスポーツやフィットネス活動の増加、またフィットネスやスポーツ活動に参加する女性の増加も、女性消費者のフットウェアの成長を支えています。また、大手ブランドによる革新的なファッションアクセサリーの発売が続いており、これらのアクセサリーの成長は予測期間中にさらに伸びることが予想されます。
アジア太平洋地域は、ラグジュアリーなライフスタイルへの憧れの高まり、高い購買力、セレブリティの支持の影響などが市場成長の原動力となっています。アジア全域で急速な経済拡大が起こっており、インドや中国などの国々がその中心的な役割を担っています。その結果、インドと中国は、欧米以外のファッションアクセサリーの市場として魅力的になってきています。オフラインの店舗に勢いをつけるため、この地域の小売業者はテクノロジーを活用し、デジタルマーケティングのディスプレイやチェックアウトで店内体験を向上させています。強力な経済成長と技術的節約志向の高まりにより、この地域は予測期間中、ファッションアクセサリーの次の大きな機会となることが予想されます。
この市場は非常に競争が激しいです。市場には、主要な市場シェアを争う主要企業と、市場シェアを獲得するために小規模な地域に対応するプレーヤーが存在します。Adidas AG、LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE、Nike Inc、Fossil Group Inc.は、この市場で事業を展開している主要なプレーヤーの一部です。これらのプレイヤーは、主にユニークで魅力的な高品質の製品を提供し、購入の利便性を向上させることに重点を置いています。
The global fashion accessories market is projected to grow at a CAGR of 12.3% during the forecast period (2021 - 2026).
The fashion industry is highly competitive in nature, and requires continuous innovation and development, especially in case of the product design and improvement, with changing consumer trends, which is driving the growth of the fashion accessories market.
There is a growing contribution to the market from developing countries such as India, owing to the shift in consumer behaviour, growing purchasing power, increasing urban population, etc.
The growing penetration of the internet, social media and e-commerce is now providing the consumers in tier 2 and below cities access to top brands products.
The COVID-19 crisis, the fashion industry had begun to make changes, many of which have been accelerated by the crisis. Innovation at this challenging time, has proven its relevance time and again to renovate business to achieve organisational objective, and brands, manufacturers and retailers. COVID-19 brought the industry, and the structure of the fashion supply chain in particular areas of innovation opportunities in the fashion value chain.
Consumers across the globe are increasingly seeking for various sports equipment that includes sportswear, clothing and other accessories. Additionally, the continued shift towards more active lifestyles is driving the demand for leisure activities such as running and cycling gears across the world. The increase in the number of sports and fitness activities, such as aerobics, swimming, and yoga, as well as the increase in the number of women participating in fitness and sports activities, is supporting the growth of footwear among women consumers. With continues innovative fashion accessory launches by the major brands, the growth for these accessories is propelled to grow further during the forecast period.
The growing attraction for the luxury lifestyle, high purchasing power and the influence of celebrity endorsement are driving the market growth in the region. There is a rapid economic expansion taking place across Asia, with countries such as India and China taking center stage. As a result, India and China are becoming a more attractive market for fashion accessories outside the Western world. To gain momentum around offline stores, retailers in this region are leveraging technology to enhance the in-store experience with digital marketing displays and checkout. The strong economic growth coupled with rising tech-savviness will make the region the next big opportunity for fashion accessories during the forecast period.
The market studied is highly competitive. The market has key players competing for major market share, and small regional players catering to a small region, in order to capture the market share. Adidas AG, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Nike Inc and Fossil Group Inc. are some of the major players who are operating in this market. These players are primarily focused on providing unique and attractive high-quality products offering, along with the increased convenience of purchase.