表紙:骨・関節用健康サプリメント市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
市場調査レポート
商品コード
1190125

骨・関節用健康サプリメント市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Bone and Joint Health Supplements Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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骨・関節用健康サプリメント市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年01月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

骨・関節用健康サプリメントの世界市場は、今後5年間に6.6%のCAGRで成長すると予測されています。

セルフケアに対する消費者の欲求が、骨・関節用健康サプリメントの成長に拍車をかけています。顧客は、ロックダウンの間にもっと踏み出し、これらのものを狩るようになりました。そのため、このカテゴリーは成長しました。家にいる人が増えるにつれて、健康への関心が高まっています。日本やドイツなどの国全体で高齢化が進んでいることは、需要をさらに押し上げると予想される重要な人口統計のひとつです。高齢化社会は、動きやすさと関節の快適さを求めており、それが実質的に調査された市場を後押ししてきました。この傾向は確かに、天然物の人気と受容の指標として、より具体的な、クリーナー、およびラベルから自由な骨と関節の健康サプリメントの上昇で、継続されています。また、「成分へのこだわり」を持つシニア層は、グルコサミンやコンドロイチンなどの動物由来成分とは対照的に、ウコン、イズ、タルトチェリーなどの熟成植物由来のハーブ成分を求めており、ハーブ・天然素材の骨・関節用健康サプリメントの需要を牽引しています。女性はカルシウム不足になりやすく、骨や関節がもろくなって弱くなります。カルシウムサプリメントBoswelliaは、潜在的に母親の死とpremhaveinfant出生児のかなりのリスクの膨大な数と同時である妊娠中の高血圧状態のように、女性のカルシウム欠乏の悪影響を減らすことができます。そのため、閉経後や妊娠中の女性には、主にカルシウムのサプリメントを摂取することが医療関係者から推奨されています。WHOと国連食糧農業機関(FAO)は、妊婦に1日1200mgのカルシウム摂取を推奨しています。その結果、サプリメントの消費はカルシウムサプリメント市場の成長に役立っています。

過去数年間、スポーツとフィットネス業界は、定期的にアクティブなライフスタイルの必要性に対処するミレニアル世代から重要な参加を示しています。処方されるサプリメントのほとんどが予防措置を講じることに起因しているため、この層の人口動態は骨・関節サプリメントの需要を拡大すると予想されます。

主な市場動向

高齢化社会のみによる膨大な量の需要

世界の骨・関節用健康サプリメントメーカーにとって最高のターゲット層である、骨の損傷や骨折の影響を受けやすい高齢化社会が、この市場の主な成長要因となっています。関節炎は、世界の人々が直面する最も一般的な自己免疫疾患の1つです。骨粗しょう症や関節リウマチの患者数が増加していることから、メーカーはコラーゲン配合のキャンディーやサプリメント、ドリンクを製造しており、これらは経口摂取することで良好な効果をもたらします。加齢に伴い、消費者は骨の健康状態に気を配るようになります。健康的なライフスタイルを維持し、特に高齢になると加齢に伴う骨の病気を予防するために、消費者はこれらのサプリメントにプレミアム価格を支払うようになっています。

さらに、高齢化社会では、動きやすさや関節の快適さを求める傾向があり、これが市場調査を大幅に後押ししています。世界保健機関(WHO)は、欧州で約2,200万人、米国で約1,400万人が骨粗鬆症に罹患していると推定しています。国立医学図書館によると、2021年には10億3,300万人以上が骨粗鬆症に罹患していることが観察されています。これらの憂慮すべき数値は、調査した市場に大きな勢いを与えています。

北米が最大の市場シェアを占める

北米のヘルスケア支出は、先進技術、高度な薬局流通経路、より良い医療施設、保険加入者数の増加により、毎年上昇しています。労働統計局によると、米国では、2021年の健康保険の平均額は消費者1人当たり3,703.61米ドルに達し、米国におけるビタミンDやビタミンKなどの骨・関節健康サプリメントを含む処方外ビタミンへの平均支出額は過去数年で増加しています。これらの要因は、同国の骨・関節用健康サプリメント市場を牽引しています。

また、カルシウムは、高齢者人口や関節炎などの骨・関節疾患が増加している北米において、女性の間で最も需要の高いサプリメントの1つです。高齢者や若者は、骨や関節の健康を維持・増進するために、骨・関節用健康サプリメントを求める傾向にあり、これが市場を牽引しています。世界銀行のデータによると、2021年には人口の17.04%が65歳以上、64.72%が15歳から64歳の間にあります。骨と関節の健康補助食品を含む栄養補助食品全般に対する膨大な需要により、北米は骨と関節の健康補助食品市場におけるフロントランナーとなっています。

これに加えて、栄養価の低い加工食品の消費が多いため、老齢期の骨・関節障害を予防するためのサプリメントの使用が必要となっています。このことが、この地域の骨・関節用健康サプリメント市場の成長を促しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • ビタミンD
    • ビタミンK
    • カルシウム
    • コラーゲン
    • グルコサミン-コンドロイチン
    • オメガ3脂肪酸
    • その他のタイプ
  • 流通経路別
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 薬局・薬店
    • 健康食品店
    • コンビニエンスストア
    • オンラインストア
    • その他の流通チャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • フランス
      • ドイツ
      • ロシア
      • イタリア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • インド
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • 南アフリカ共和国
      • アラブ首長国連邦
      • その他中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • JSH international, LLC
    • Pfizer Inc.
    • Bayer AG
    • Reckitt Benckiser Group plc
    • Xtend-Life Group Limited
    • Vitascience Foods LTDA
    • The Procter & Gamble Company
    • Nature's Bounty, Inc.
    • Amway Corp.
    • BioScience Nutrition
    • BIOSTIME NUTRITION(Swisse Wellness PTY LTD)

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 62764

The Global Bone and Joint Health Supplements Market are projected to grow at a CAGR of 6.6% over the next five years.

Consumers' desire for self-care is fueling the growth of bone and joint supplements. Customers were stepping out more during the lockdown and hunting for these things. Therefore the category grew. As more people stay home, they are increasingly concerned about their health. The aging population across countries such as Japan and Germany, among others, is among the critical demographics expected to propel the demand further. The aging population is aspiring for ease of movement and joint comfort, which has substantially pushed the market studied. This trend is certainly continuing, with the rise of more specific, cleaner, and free-from-label bone and joint health supplements, as an indicator of the popularity and acceptance of natural products. The senior population of conscious of composition ingredients' also seeking aged plant-based herbal ingredients, such as turmeric, is, and tart cherry, in contrast to animal-derived ingredients, such as glucosamine and chondroitin, driving the demand for herbal/natural bone and joint health supplements. Women are more prone to calcium deficiency, which results in brittle and weak bones and joints. Calcium supplements Boswellia can potentially reduce the adverse effects of calcium deficiency in women, like hypertensive conditions during pregnancy, which are concurrent with a vast number of maternal deaths and considerable risk of premhaveinfant birth infants. Thus, it is mainly recommended by medical practitioners for women to consume calcium supplements after menopause and during pregnancy. WHO and the Food and Agriculture Organization of the United Nations (FAO) have recommended a calcium intake of 1200 mg/day for pregnant ladies. Consequently, supplement consumption serves the growth of the calcium supplement market.

Over the past years, the sports and fitness industry has witnessed significant participation from the millennials addressing the need for active lifestyles regularly. This segment of demographics is anticipated to scale the demand for bone and joint supplements since most of the prescribed supplements result from undertaking steps toward a preventive measure.

Key Market Trends

Significant Volume of Demand Solely from the Ageing Population

The market studied primarily thrives on the aging population highly susceptible to bone injuries and fractures-the best target audience for worldwide bone and joint health supplement manufacturers. Arthritis is one of the most common autoimmune diseases faced by the global population. The rising number of patients with osteoporosis and rheumatoid arthritis is leading manufacturers to produce collagen-based candies, supplements, and drinks, which, when orally consumed, deliver good results. The aging process naturally makes consumers aware of their bone health. Maintaining a healthy lifestyle and preventing age-related bone diseases, particularly at an older age, is making consumers pay premium prices for these supplements, as they impart health benefits, targeting treatment of a specific segment of the human body.

Furthermore, the aging population is aspiring for ease of movement and joint comfort, which has substantially pushed the market studied. The World Health Organization (WHO) estimated that almost 22 million individuals in Europe and 14 million in United States alone would have osteoporosis. According to the National Library of Medicine, in 2021, it was observed that more than 1033 million people had osteoporosis. These alarming figures have given significant momentum to the market studied.

North America Holds the Largest Market Share

Healthcare expenditure in North America is rising every year, with advanced technology, advanced pharmacy distribution channel, better medical facilities, and a rise in the number of insured people. According to the Bureau of Labor Statistics, In United States, the average value of health insurance in 2021 amounted to USD 3,703.61 per consumer unit, and the average expenditure on non-prescribed vitamins which included bone and joint health supplements like vitamin D and vitamin K in United States has increased over the past few years. These factors are driving the bone and joint health supplements market in the country.

Moreover, calcium is one of the most in-demand supplements among women in North America, with a growing aged population, arthritis cases, and other bone and joint diseases. The huge mass of the aged population and youth population has been seeking supplements including bone and joint health supplements either to cure/ maintain bone and joint health have been driving the market. According to World Bank data, in 2021, 17.04 percent of the population was over 65 years old, while 64.72 percent of people were between the ages of 15 and 64. The vast demand for dietary supplements in general, including bone and joint health supplements, makes North America a frontrunner in the bone and joint health supplements market.

Besides this, high consumption of processed food that is low in nutrition necessitates the use of supplements to prevent bone and joint disorders in old age. This impels the growth of the bone and joint health supplements market in the region.

Competitive Landscape

The bone and joint health supplements market is expected to be highly competitive in the future, owing to the increasing demand for these supplements across various age groups to prevent early bone disorders. North America dominates the global bone and joint health supplements market, followed by Europe. The major players in this segment are Amway Corp., BIOSTIME NUTRITION (Swisse Wellness PTY LTD), Nature's Bounty, Inc., The Procter & Gamble Company, and Reckitt Benckiser Group Plc.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Vitamin D
    • 5.1.2 Vitamin K
    • 5.1.3 Calcium
    • 5.1.4 Collagen
    • 5.1.5 Glucosamine-Chondroitin
    • 5.1.6 Omega-3 Fatty Acid
    • 5.1.7 Other Types
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Pharmacies
    • 5.2.3 Health Stores
    • 5.2.4 Convenience Stores
    • 5.2.5 Online Stores
    • 5.2.6 Other Distribution Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Germany
      • 5.3.2.5 Russia
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 Australia
      • 5.3.3.4 India
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 JSH international, LLC
    • 6.3.2 Pfizer Inc.
    • 6.3.3 Bayer AG
    • 6.3.4 Reckitt Benckiser Group plc
    • 6.3.5 Xtend-Life Group Limited
    • 6.3.6 Vitascience Foods LTDA
    • 6.3.7 The Procter & Gamble Company
    • 6.3.8 Nature's Bounty, Inc.
    • 6.3.9 Amway Corp.
    • 6.3.10 BioScience Nutrition
    • 6.3.11 BIOSTIME NUTRITION (Swisse Wellness PTY LTD)

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS