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市場調査レポート
商品コード
1433491

糖尿病用フットウェア:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)

Diabetic Footwear - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 90 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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糖尿病用フットウェア:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

糖尿病用フットウェア市場規模は2024年に80億5,000万米ドルと推定され、2029年までに108億2,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に6.10%のCAGRで成長します。

糖尿病用フットウェア-市場

主なハイライト

  • 糖尿病患者の糖尿病用フットウェアの使用に対する意識の高まりにより、世界的に糖尿病用フットウェア市場は大幅な成長率を記録しています。世界保健機関によると、リスクのある糖尿病患者の約27%が末梢神経障害にさらされており、そのうちの50%以上が脚に損傷を抱えています。没収さえも、世界中で高い死亡率を引き起こす結果となります。
  • 快適性や原材料など、特定の重要な特徴を備えたカスタマイズおよび特別に設計された糖尿病用フットウェアは、既存の食物疾患を持つ糖尿病患者の皮膚破壊のリスクを最小限に抑えるのに役立つため、世界中の糖尿病患者の間で人気が高まっています。
  • 主に女性からの最近のファッション動向に合わせて、カスタマイズされたファッショナブルな糖尿病用フットウェアを開発する主要企業によるイノベーション活動の増加が、市場の成長に重要な役割を果たしています。

糖尿病用フットウェア市場の動向

糖尿病用靴が糖尿病用フットウェア市場を独占し続ける

糖尿病用靴はサンダルやスリッパと比較して糖尿病患者に最大限の快適さを提供するため、糖尿病用フットウェア市場は糖尿病用靴セグメントが主導しています。さまざまなタイプの糖尿病ケア用品が市場に出回っていることも、糖尿病用靴の売上増加を支えています。糖尿病用フットウェアの大手企業は、糖尿病患者がオンラインプラットフォームを通じて糖尿病用フットウェアを購入することを奨励するために、ターゲットを絞ったマーケティングや効果的なオンライン教育などのさまざまな戦略を通じて、オンラインショッピング体験の向上に徐々に注力しています。主要企業による効果的なオンラインプラットフォームの存在とインターネットの普及率の向上により、消費者は他の糖尿病製品とともに糖尿病用靴をオンラインで購入するようになりました。さらに、リスクを軽減し、足の健康な循環を促進する特別に設計された靴の使用を医師が推奨することが増えていることも、糖尿病用フットウェア市場の成長を支えています。主に女性からの最近のファッション動向に合わせて、カスタマイズされたファッショナブルな糖尿病用フットウェアを開発する主要企業によるイノベーション活動の増加が、市場の成長に重要な役割を果たしています。

北米と欧州が市場をリードし、アジア太平洋は最速で成長する可能性がある

2019年、地域別にみると、主に英国での糖尿病患者の急増と英国の糖尿病の驚異的な成長率により、北米が引き続き糖尿病用シューズ市場で優位を保ち、安定したペースで成長すると予想され、欧州がそれに続く。ドイツ。さらに、アジア太平洋地域では、糖尿病用靴を含む糖尿病治療への支出が増加しているため、予測期間中に大きな市場シェアを獲得する可能性があります。 2型糖尿病の優勢度は成人人口全体で中華人民共和国の約2%から広範囲に及ぶため、多くの主要企業がアジア太平洋地域に投資しています。同様の高齢者人口の増加と、改良された糖尿病用靴の発売により、他の地域でも糖尿病用靴市場の成長が促進されると予想されます。米国における糖尿病患者の意識の高まり(米国糖尿病協会による)は、健康とウェルネスへの多額の投資に支えられ、北米市場の成長をさらに支えています。

糖尿病用フットウェア業界の概要

糖尿病用フットウェア市場の主要企業は、市場で大きなシェアを獲得するための主要戦略として、カスタマイズされたソリューションを消費者に提供することに重点を置いています。製品の発売や買収などの戦略も、主要企業が世界の糖尿病用フットウェア市場で大きなシェアを獲得するのに役立ちました。世界中で糖尿病用シューズの製造に携わる主要企業は、Podartis Srl、DJO Global Inc.、Aetrex Worldwide, Inc.、Dr. Zen Products, Inc.、Orthofeet Inc.、Propet USA, Inc.、Finn Comfort、Drewです。靴、その他。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • シューズ
    • サンダル
    • スリッパ
  • エンドユーザー別
    • 男性
    • 女性
  • 流通チャネル別
    • オフラインチャネル
    • オンラインチャネル
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 世界のその他の地域
      • 南米
      • 中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市況分析
  • 企業プロファイル
    • Aetrex Worldwide Inc.
    • Orthofeet Inc.
    • DJO Global Inc.
    • Dr. Zen Products Inc.
    • Drew Shoe Corporation
    • Podartis srl Unipersonale
    • Propet USA Inc.
    • Hanger Inc.

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 62648

The Diabetic Footwear Market size is estimated at USD 8.05 billion in 2024, and is expected to reach USD 10.82 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.10% during the forecast period (2024-2029).

Diabetic Footwear - Market

Key Highlights

  • Globally, the diabetic footwear market is witnessing a significant growth rate, owing to increasing awareness among diabetic patients about the use of diabetic footwear. According to the World Health Organization, around 27% of diabetics at risk are exposed to the peripheral neuropathies and more than 50% of those have injuries in the legs; even confiscation that effects convening a high mortality rate across the world.
  • Customized and specially designed diabetic shoes with specific key features, such as comfort and raw material, are becoming popular among the diabetic patients across the world as it helps in minimizing the risk of skin breakdown in diabetic patients with pre-existing food disease.
  • Increasing innovation activities by key players to develop customized and fashionable diabetic footwear to meet up with the recent fashion trend, primarily coming from the woman population is playing an important role in the growth of the market.

Diabetic Footwear Market Trends

Diabetic Shoes to Continue Dominating the Diabetic Footwear Market

The diabetic footwear market is led by the diabetic shoe segment as diabetic shoes provide maximum comfort for diabetic patients compared to sandals and slippers. The availability of the various types of diabetic care goods in the market is also supporting the increasing sales of diabetic shoes. Major players in diabetic shoes are progressively focusing on improvement of the online shopping experience through various strategies, such as targeted marketing and effective online education, to encourage diabetic patients to purchase diabetic footwear through online platforms. The presence of an effective online platform by key players and rising internet penetration is encouraging consumers to buy diabetic shoes online, along with other diabetic products. Furthermore, increasing recommendation by the doctor to use specially designed shoes that can help reduce risk and promote healthy circulation in feet is also supporting the market growth of diabetic footwear. Increasing innovation activities by key players to develop customized and fashionable diabetic footwear to meet up with the recent fashion trend, primarily coming from the woman population is playing an important role in the growth of the market.

North America and Europe Leading the Market, Asia-Pacific Potential to Grow Fastest

In 2019, in terms of region, North America is expected to remain dominant and grow at a steady pace in the diabetic footwear market followed by Europe, mainly because of the spurt in diabetic cases in the United Kingdom and the tremendous growth rate of diabetes in Germany. Moreover, the Asia-Pacific region is likely to witness significant market share over the forecast period due to increased spending on diabetic treatment, including diabetic footwear, in the region. Many key players are investing in the Asia-Pacific region as the dominance of type 2 diabetes shows a wide range across adult populations from approximately 2% in the Peoples' Republic of China. A similar rise in the geriatric population, along with the launch of improved diabetic footwear is expected to boost the growth of the diabetic footwear market in the rest of the regions as well. Growing awareness among diabetic patients in the United States (as per American Diabetes Association ) is further supporting the market growth in North America, supported by substantial investment in health and wellness.

Diabetic Footwear Industry Overview

The leading players in the diabetic footwear market have focused on providing customized solutions to consumers as their key strategies to gain a significant share in the market. Strategies, such as product launch and acquisition, have also helped the key players to gain a significant share in the global diabetic footwear market. The key players engaged in the manufacturing of diabetic footwear across the world are Podartis Srl, DJO Global Inc., Aetrex Worldwide, Inc., Dr. Zen Products, Inc., Orthofeet Inc., Propet USA, Inc., Finn Comfort, Drew Shoes, and others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Shoes
    • 5.1.2 Sandals
    • 5.1.3 Slippers
  • 5.2 By End-User
    • 5.2.1 Men
    • 5.2.2 Women
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Offline Channel
    • 5.3.2 Online Channel
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 United Kingdom
      • 5.4.2.2 Germany
      • 5.4.2.3 France
      • 5.4.2.4 Italy
      • 5.4.2.5 Spain
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 Rest of the World
      • 5.4.4.1 South America
      • 5.4.4.2 Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Position Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Aetrex Worldwide Inc.
    • 6.4.2 Orthofeet Inc.
    • 6.4.3 DJO Global Inc.
    • 6.4.4 Dr. Zen Products Inc.
    • 6.4.5 Drew Shoe Corporation
    • 6.4.6 Podartis srl Unipersonale
    • 6.4.7 Propet USA Inc.
    • 6.4.8 Hanger Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS