市場調査レポート
商品コード
661026
アジア太平洋地域の無糖チューインガム市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年)Asia-Pacific Sugar Free Chewing Gum Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027) |
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アジア太平洋地域の無糖チューインガム市場 - 成長、動向、予測(2022年~2027年) |
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~3営業日
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アジア太平洋地域の無糖チューインガム市場は、予測期間(2020年~2025年)にCAGR5.47%を記録し、成長すると予測されています。
様々なフレーバーを求める消費者の声に応え、シングルパックの需要が伸びています。ユニークなフォーマット、新しいパック、多様なフレーバーレンジにおけるイノベーションが、引き続き無糖ガム市場の機会となって市場を牽引しています。ダブルミントのような持ち運び可能な口中清涼飲料は、高い需要とソーシャルメディアの利用増加、購買力の向上により、アジアで好調に推移し、無糖チューインガムの市場成長を支えています。パッケージデザインによって製品情報を示すことで消費者の認知度を高めることが、今後の無糖チューインガム市場のチャンスとなります。したがって、魅力的なパッケージングによる新製品のイノベーションが、プレーヤーが採用する主な戦略です。
中国、日本、韓国がアジア太平洋地域における無糖チューインガムの最大市場です。無糖ガムは、消費者の健康意識の一般的な高まりと共鳴し、砂糖の消費による健康への悪影響や肥満の増加に対する懸念の高まりから恩恵を受けているため、中国のチューインガム市場に明るい兆しをもたらしています。中国の子どもたちの間で虫歯の懸念が高まっているため、無糖チューインガムが従来のバブルガムに取って代わりました。Wrigley Confectionery(China)Ltdは、2019年に無糖ガム市場の主要企業であり続けました。さらに、インドの無糖チューインガム市場は、予測期間中に最も速い速度で成長すると予測されます。
アジア太平洋の無糖チューインガム市場は、多国籍企業が主要シェアを占め、集中しています。主な市場プレイヤーは、Perfetti Van Melle Group B.V.、Mondelez International, Inc、Mars, Incorporated、The Hershey Company、その他です。
魅力的なパッケージングによる新製品の革新は、プレーヤーが採用する主な戦略です。例えば、Mars Inc.の子会社であるWrigley Indiaは、ペパーミントとスペアミントの2つのフレーバーがある無糖チューインガム、Doublemint Mintsを発売しています。
Asia-Pacific sugar-free chewing gum market is projected to grow, witnessing a CAGR of 5.47% during the forecast period (2020 - 2025).
The demand for the single pack is growing with consumer demand for various flavors. Innovation in a unique format, a new pack, and varied flavor range continued to be sugar- free chewing gum market opportunity to drive the market. On-the-go mouth freshness products, such as Doublemint has performed well in Asia owing to high demand and increased usage of social media and growing purchasing power supports the market growth of sugar-free chewing gum. Driving consumer awareness through packaging that demonstrates product information through pack design is the future sugar-free chewing gum market opportunity. Hence, new product innovation with attractive packaging is the main strategy adopted by players.
China followed by Japan and South Korea are the largest markets for sugar-free chewing gums in the Asia-Pacific region. Sugar-free gums offer a bright spot to the Chinese chewing gum market as it resonates with the general rise in consumer health-awareness and is benefiting from growing concerns about the harmful impact of sugar consumption on health and the increasing prevalence of obesity. Sugar-free chewing gums have replaced traditional bubble gums owing to the rising concerns of tooth decay among Chinese children. Wrigley Confectionery (China) Ltd remained the leading player in the sugar-free gum market in 2019. Moreover, India's sugar-free chewing market is projected to grow at the fastest rate during the forecast period.
The Asia-Pacific sugar-free chewing gum market is concentrated among multinational players occupying major share. Key market players include Perfetti Van Melle Group B.V., Mondelez International, Inc., Mars, Incorporated, The Hershey Company, and others.
New product innovation with attractive packaging is the main strategy adopted by players. For instance, Wrigley India, a subsidiary of Mars Inc., launched Doublemint Mints, which is a sugar-free chewing gum available in two flavors- peppermint and spearmint.