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市場調査レポート
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1198114

加工卵市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Processed Egg Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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加工卵市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

加工卵の世界市場は、予測期間(2023年~2028年)においてCAGR4.3%で成長すると予測されています。

COVID-19の発生が加工卵の販売に与えた影響は、特に世界のほとんどの地域でロックダウンが実施され、消費者の間でパニック買いが起こったときに、わずかながらプラスに作用しています。また、この感染症はeコマースやオンライン食料品店での加工卵製品の販売を促進し、オンライン小売プラットフォームでの加工卵製品の購入が予測期間中に最も高い成長を達成する可能性があることも示しています。

加工卵の利便性と使いやすさ、保存のしやすさが卵加工市場を牽引しています。都市部の人口増加や多忙なライフスタイルにより、この便利な食品への需要が高まっています。加工卵は、殻を割ったり、卵のさまざまな成分を手作業で分離したりする必要がありません。さらに、技術の進歩により、加工卵はより効率的に処理され、殺菌されるため、安全性が保証され、汚染のリスクが減り、賞味期限も延長されます。

消費者の嗜好が加工食品にシフトし、高品質な卵製品の需要が増加しています。さらに、高タンパク食品への需要の高まりが、加工卵の需要を押し上げると思われます。さらに、エッグタルトやその他のベーカリーアイテムなど、世界のさまざまな料理で卵の消費が増加していることも、世界の加工卵市場の成長を高めると思われます。

加工卵の市場動向

利便性の高い食品への需要拡大

加工卵の利便性、使いやすさ、保存のしやすさが卵加工市場を牽引しています。都市人口の増加や多忙なライフスタイルにより、コンビニエンスフードの需要が高まっています。多くの消費者は、家庭で料理を作る時間や技術がないため、コンビニエンス・フードにお金をかけることを望んでいます。その結果、コンビニエンス・フードの小売のニーズが高まっているのです。加工卵は、殻を割ったり、卵の様々な成分を手作業で分離したりする必要がありません。

また、技術の進歩により、加工卵はより効率的に処理・殺菌され、安全性、汚染リスクの低減、賞味期限の延長を保証しています。賞味期限の長い製品の開発と消費者の需要の増加が、業界を押し上げる重要な要因となっています。コンビニエンス・フードが広く普及したことで、消費者の食生活への購買行動も変化しています。また、加工卵はスポーツやボディービルにおける高品質なタンパク質源として主に使用されています。さらに、加工卵は、加工卵やヘルスケア製品など、新しく斬新な食品に応用される機会も生じています。

北米が市場で大きなシェアを占めています。

加工卵の市場は北米が独占しています。北米の卵加工品産業の成長率は、他の市場と比較して安定しています。北米の卵加工食品業界のメーカーによる製品イノベーションにより、幅広い種類の卵加工食品を入手することができます。卵加工製品は、コストと栄養価の高さから、北米の消費者の間で人気が高まっています。さらに、北米の消費者は忙しいライフスタイルを送っているため、簡単に調理でき、かつ健康ニーズにマッチした食事を求めています。このことも、北米における卵加工食品の需要を高めています。

加工卵市場の競合分析

加工卵市場は非常に断片化されており、多くの地域的なプレーヤーが存在します。主要プレイヤーは、コンビニエンスフードに対する消費者の嗜好の変化に対応するために、革新的な製品を生産するための高い研究開発投資を必要とするでしょう。市場の主要プレイヤーには、Cal-Maine Foods Inc、Moba B.V.、Rose Acre Farms、Ballas、Rembrandt Enterprises、Daybreak Foods、Pulviver、Honeyville、およびDr. Oetker、およびInterovo Egg Group BVが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果 および調査前提条件
  • 本調査の対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • 液状卵
    • 冷凍卵
    • 乾燥卵
    • その他
  • アプリケーション別
    • ベーカリー
    • 乳製品
    • 菓子類
    • レディートゥイート
    • 栄養補助食品
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Cal-Maine Foods Inc.
    • Rose Acre Farms
    • Ballas Egg
    • Rembrandt Enterprises Inc.
    • Daybreak Foods
    • Pulviver
    • Honeyville Inc.
    • Dr. Oetker
    • Interovo Egg Group BV
    • Gruppo Eurovo

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 47238

The global processed egg market is projected to grow at a CAGR of 4.3% during the forecast period (2023 - 2028).

The impact of the COVID-19 outbreak on the sales of processed eggs has been marginally positive, especially when the lockdown was imposed in most parts of the world which led to panic buying among the consumers. The outbreak also promoted the sales of processed egg products via e-commerce, and online grocery platforms, which also depicts that buying processed egg products on online retail platforms is likely to achieve the highest growth during the forecast period.

Convenience and ease of use and storage of processed eggs drive the egg processing market. Due to the increasing urban population and busy lifestyles, there is an increasing demand for this convenience food. Processed eggs eliminate the need to break shells and manually separate various components of the egg. Moreover, due to technological advancements, processed eggs are more efficiently treated and pasteurized, assuring safety, reduced risk of contamination, and extended shelf life.

Shifting consumer preferences toward processed foods and increasing demand for high-quality egg products. Furthermore, the rising demand for high-protein foods will likely boost the demand for processed eggs. Additionally, increased egg consumption in various cuisines worldwide, such as egg tarts and other bakery items, is likely to enhance the worldwide processed egg market's growth.

Processed Egg Market Trends

Increasing Demand For The Convenience Food

Convenience and ease of use and storage of processed eggs drive the egg processing market. Due to the increasing urban population and busy lifestyles, there is an increasing demand for convenience food. Many consumers are willing to spend money on convenience foods since they do not have the time or skills to make food at home. As a result, the need for convenience food retail has increased. Processed eggs eliminate the need to break shells and manually separate various components of the egg.

Moreover, due to technological advancements, processed eggs are more efficiently treated and pasteurized, assuring safety, reduced risk of contamination, and extended shelf life. The development of longer shelf-life products and increased consumer demand are important factors boosting the industry. The widespread availability of convenience foods has changed consumers purchasing behaviors for dietary items. Processed Eggs are also majorly used as a source of high-quality protein in sports and bodybuilding. Furthermore, the opportunity for processed eggs arises in application in new and novel food products, such as processed eggs and healthcare products.

North America Emerges Holds a Significant Share in The Market

North America dominated the market for processed eggs. The growth rates of the processed egg industry in North America are steady compared to other markets. An extensive range of egg processed food products is available due to product innovation by manufacturers in the North American egg processed foods industry. Eggs processed products are becoming more popular among North American consumers due to their cost and nutritional value. Furthermore, due to the busy lifestyles of North American customers, they are looking for meals that would match their health requirements while still being simple to prepare. This issue also enhances the demand for egg-processed meals in North American countries.

Processed Egg Market Competitor Analysis

The processed egg market is highly fragmented, with many regional players. Key players would require high R&D investments in producing innovative products to cater to the changing consumer preferences for convenience food. Some of the major players in the market are Cal-Maine Foods Inc, Moba B.V., Rose Acre Farms, Ballas, Rembrandt Enterprises, Daybreak Foods, Pulviver, Honeyville, and Dr. Oetker, and Interovo Egg Group BV.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Liquid Egg
    • 5.1.2 Frozen Egg
    • 5.1.3 Dried Egg
    • 5.1.4 Others
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Bakery
    • 5.2.2 Dairy Products
    • 5.2.3 Confectionery
    • 5.2.4 Ready-to Eat
    • 5.2.5 Nutritional Supplement
    • 5.2.6 Others
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Cal-Maine Foods Inc.
    • 6.4.2 Rose Acre Farms
    • 6.4.3 Ballas Egg
    • 6.4.4 Rembrandt Enterprises Inc.
    • 6.4.5 Daybreak Foods
    • 6.4.6 Pulviver
    • 6.4.7 Honeyville Inc.
    • 6.4.8 Dr. Oetker
    • 6.4.9 Interovo Egg Group BV
    • 6.4.10 Gruppo Eurovo

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET