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市場調査レポート

世界の反すう動物飼料市場:動向・予測

Global Ruminant Feed Market - Trends and Forecasts (2016-2021)

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 319135
出版日 ページ情報 英文 122 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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世界の反すう動物飼料市場:動向・予測 Global Ruminant Feed Market - Trends and Forecasts (2016-2021)
出版日: 2016年08月01日 ページ情報: 英文 122 Pages
概要

世界の反すう動物飼料市場は2013年に1,400億米ドルとなり、2020年までに2.8%のCAGRで拡大して1,700億米ドルに達すると予測され、南米およびアフリカがこの成長をけん引する見込みです。反すう家畜は世界の配合飼料において2番目に大きな消費集団であり、世界的な食用牛肉生産の増加によって支えられる見込みです。

当レポートでは、世界の反すう動物飼料市場について調査し、市場の概要、種類別の飼料シェア、地域市場の分析、業界専門家の見解、および主要企業のプロファイルなどをまとめ、お届けいたします。

第1章 イントロダクション

第2章 主な調査結果

第3章 市場分析

  • 家畜産業の動向
  • 食肉産業の動向
  • 価格動向の分析
  • 産業のしきい値問題
  • 世界の配合飼料市場影響因子
  • ポーターの分析
  • 世界の規制環境:影響分析
  • バリューチェーン分析

第4章 世界の配合飼料市場における反すう動物飼料のシェア

  • 世界の配合飼料市場(市場規模:金額・数量別、CAGR)
    • 反すう動物飼料
    • 豚飼料
    • 養鶏飼料
    • 魚飼料
    • その他の動物

第5章 地域区分(市場規模:金額・数量別、CAGR)

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州
    • スペイン
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • ロシア
    • イタリア
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • タイ
    • ベトナム
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • アフリカ
    • 南アフリカ
    • エジプト
    • その他

第6章 産業の将来:専門家の見解

第7章 主要企業のプロファイル

  • Charoen Pokphand (タイ)
  • Cargill Inc.(米国)
  • Land O Lakes Purina (米国)
  • Alltech Inc. (米国)
  • Archer Daniels Midland (米国)
  • New Hope Group (中国)
  • Wen's Group (中国)
  • ForFarmers (オランダ)
  • Miratorg Agribusiness Holding (ロシア)
  • 協同飼料株式会社(日本)
  • Sodrugestvo Group(ロシア)
  • DeKalb Feeds(米国)
  • De Hues (オランダ)
  • Ballance Agri-Nutrients (ニュージーランド)
  • Heiskell & CO. (米国)
  • Kent Feeds (米国)
  • Weston Milling Animal Nutrition (オーストラリア)
  • Zheng DA International Group(中国)
  • Ewos Group (ノルウェー)
  • Nutreco NV (オランダ)

第8章 付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

The Global Ruminant Feed Market, valued at USD 140 Billion in 2013, is growing at a CAGR of 2.8 to reach USD 170 Billion by 2020. South America and Africa are estimated to lead the growth charts.

Feeding bovine livestock is challenging due to the high cost of feed inputs. It is estimated that the cost of feed for cows and buffalos is nearly 35% to 50% of the overall milk and meat output. Compound feed, as a result, plays an important role by reducing the feed input cost for livestock producers in two ways: firstly, it improves the cattle digestive system by pH shift and metabolic modification, and secondly, it improves and maintains growth of the animal by providing important nutrients such as amino acids and vitamins.

Ruminant livestock are the second largest consumers of compound feed in the world. Increasing global cattle meat production will bolster this trend. Global cattle meat production was 58.2 million tons in 2011 and is expected to reach 65.1 million tons by 2017, with an estimated CAGR of 1.8% from 2012 to 2017. Demand for compound feed in cattle meat production is expected to remain stagnant in North America while a healthy growth rate is expected in developing nations such Brazil, China and Mexico due to increasing regional demand for meat products.

Why should you buy this report?

  • Sections 1, 2 and 3 provide an in-depth analysis of the global compound feed market, elaborating on the drivers, restraints, opportunities and the regulatory scenario.
  • Section 4 gives the market numbers (size and growth forecasts) for the ruminant feed market, comparing it with the size and growth of other segments like swine feed, poultry feed and aqua feed.
  • Section 5 contains the market size and forecasts for 19 of the most prominent countries across the globe for the ruminant feed market and section 6 presents expert opinions on the future of the compound feed market.
  • Section 7 profiles 20 of the most prominent companies operating in this market across the globe, elaborating on the products and services, financials and key strategies formulated by these companies in the last 5 years.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Key Deliverables of the study
  • 1.2. Study Assumptions
  • 1.3. Market Definition

2. Research Approach & Methodology

  • 2.1. Introduction
  • 2.2. Research Designs
  • 2.3. Study Timelines
  • 2.4. Study Phases
    • 2.4.1. Secondary Research
    • 2.4.2. Discussion Guide
    • 2.4.3. Market Engineering and Econometric Modelling
    • 2.4.4. Expert Validation

3. KEY FINDINGS OF THE STUDY

4. MARKET OVERVIEW

  • 4.1. Market Dynamics
    • 4.1.1. Drivers
      • 4.1.1.1. Increase in Population and Incomes
      • 4.1.1.2. Growing Demand from developing countries
      • 4.1.1.3. Growth of dairy industry
      • 4.1.1.4. Industrialization of livestock sector: Shift from unorganized to organized livestock farming
    • 4.1.2. Restraints
      • 4.1.2.1. Increasing veterinary oversight: VFD
      • 4.1.2.2. Fluctuating Beef prices
    • 4.1.3. Opportunities
      • 4.1.3.1. Increasing use of Technology
      • 4.1.3.2. Product Innovation: Natural Feed Additives
    • 4.1.4. Porter's Five Forces Analysis
      • 4.1.4.1. Bargaining Power of Buyers
      • 4.1.4.2. Bargaining Power of Suppliers
      • 4.1.4.3. Degree of competetion
      • 4.1.4.4. Threat of new entrants
      • 4.1.4.5. Threat of substitutes

5. MARKET SEGMENTATION

  • 5.1. Market Segmentation
    • 5.1.1. By Ingredients
      • 5.1.1.1. Cereals
      • 5.1.1.2. Cereal by- products
      • 5.1.1.3. Oilseed Meals
      • 5.1.1.4. Oil
      • 5.1.1.5. Molasses
      • 5.1.1.6. Supplements
      • 5.1.1.7. Others
    • 5.1.2. By Supplements
      • 5.1.2.1. Vitamins
      • 5.1.2.2. Amino Acids
      • 5.1.2.3. Antibiotics
      • 5.1.2.4. Enzymes
      • 5.1.2.5. Anti-oxidants
      • 5.1.2.6. Acidifiers
      • 5.1.2.7. Probiotics & Prebiotics
      • 5.1.2.8. Others
    • 5.1.3. By Geography
      • 5.1.3.1. North America
      • 5.1.3.1.1. U.S.
      • 5.1.3.1.2. Canada
      • 5.1.3.1.3. Mexico
      • 5.1.3.1.4. Others
      • 5.1.3.2. Europe
      • 5.1.3.2.1. Spain
      • 5.1.3.2.2. U.K.
      • 5.1.3.2.3. France
      • 5.1.3.2.4. Germany
      • 5.1.3.2.5. Russia
      • 5.1.3.2.6. Italy
      • 5.1.3.2.7. Others
      • 5.1.3.3. Asia Pacific
      • 5.1.3.3.1. China
      • 5.1.3.3.2. Japan
      • 5.1.3.3.3. India
      • 5.1.3.3.4. Australia
      • 5.1.3.3.5. Others
      • 5.1.3.4. South America
      • 5.1.3.4.1. Brazil
      • 5.1.3.4.2. Argentina
      • 5.1.3.4.3. Others
      • 5.1.3.5. Africa
      • 5.1.3.5.1. South Africa
      • 5.1.3.5.2. Others

6. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1. Market Share Analysis
  • 6.2. Most active companies in the past five years
  • 6.3. Most preferred strategic approach by major companies

7. COMPANY PROFILES

  • 7.1. Charoen Pokphand (Thailand)
  • 7.2. Cargill Inc.(U.S.)
  • 7.3. Land O Lakes Purina (U.S.)
  • 7.4. Alltech Inc. (U.S.)
  • 7.5. Archer Daniels Midland (U.S.)
  • 7.6. New Hope Group (China)
  • 7.7. Wena€™s Group (China)
  • 7.8. ForFarmers (Netherlands)
  • 7.9. Miratorg Agribusiness Holding (Russia)
  • 7.10. Kyodo Shiryo Company (Japan)
  • 7.11. Sodrugestvo Group (Russia)
  • 7.12. DeKalb Feeds (U.S.)
  • 7.13. De Hues (The Netherlands)
  • 7.14. Ballance Agri-Nutrients (New Zealand)
  • 7.15. Heiskell & CO. (U.S.)
  • 7.16. Kent Feeds (U.S.)
  • 7.17. Weston Milling Animal Nutrition (Australia)
  • 7.18. Zheng DA International Group (China)
  • 7.19. Ewos Group (Norway)
  • 7.20. Nutreco NV (The Nethrelands)

8. Appendix

  • 8.1. Sources
  • 8.2. Disclaimer
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