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市場調査レポート
商品コード
1055845

ヒアルロン酸原料市場- 成長、動向、予測(2022年-2027年)

Hyaluronic Acid Raw Material Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 117 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ヒアルロン酸原料市場- 成長、動向、予測(2022年-2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 117 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ヒアルロン酸原料の世界市場は、予測期間中に6.5%のCAGRで推移する見通しです。化粧品や医療分野でのヒアルロン酸の使用量の増加、アンチエイジングソリューションや低侵襲な美容治療への需要の高まりは、市場成長の引き金になると予想される主要な動向の一つです。高齢者人口の増加により、アンチエイジングソリューションの採用が進んでいます。また、そのようなジマーバイオメットとジェンザイムコーポレーションなどの企業による新製品開発への投資の増加は、新しいシングル注入ヒアルロン酸ビスコサプリメントの浸透を容易にした単一の注入製品を発売しました市場に大きな弾みを提供すると推定されています。また、関節炎の有病率の増加や関節炎疾患に関する患者の意識の高まりは、ヒアルロン酸原料の採用を増加させると予測されます。2019年には、米国.だけでも約5400万人の成人が関節炎を患っています。

しかし、ヒアルロン酸の使用に伴う高コストと副作用が、市場の成長を抑制する可能性があります。

主な市場動向

市場を独占すると予想されるのは整形外科分野

アプリケーション別の整形外科セグメントは、予測期間を通じて世界のヒアルロン酸原料市場を独占すると予想されます。これは、技術的に高度な薬剤の採用が進んでいること、変形性関節症の治療手順でヒアルロン酸が広く使用されていることに起因しています。また、関節炎の有病率の上昇に伴い、整形外科におけるヒアルロン酸製品の需要は、これらが広く状態の治療のためのサプリメントとして使用されており、さらにセグメントの成長を推進するように発生します。Arithritis財団によると、2019年に関節炎は、関節炎を残して約9100万人の人口と米国における障害の主要な原因です。関節炎疾患の結果を持つような巨大な人口とヒアルロン酸原料の高い採用で、さらにセグメントの成長を推進しています。

また、関節炎の診断のためのこれらの材料の高い需要につながる米国のヒアルロン酸手順の数が増加すると、このようにヒアルロン酸原料市場を推進する上で結果をもたらします。

北米が最大市場、アジア太平洋が最速の成長を記録すると予想される

  • 北米は、この地域の成長の最前線にあり、世界の舞台で重要な収益貢献者でもあります。先進技術のイントロダクション、確立されたヘルスケアインフラ、美容・アンチエイジング施術の利用可能性に関する患者の意識の高まりが、同地域の市場成長を刺激しています。さらに、低侵襲な美容整形手術に対する需要の高まりも、同地域の市場成長を促進しています。米国形成外科学会によると、米国では2018年に推定1600万件の美容的低侵襲処置が実施されました。肌の仕上がりを高めるための美容施術でヒアルロン酸原料が広く使用されていることが、この地域の市場成長を促進しています。
  • アジア太平洋地域は、予測期間を通じて最も急成長している市場となりそうです。低侵襲医療アプリケーションに対する認知度の高まり、アンメットメディカルニーズの高さ、可処分所得の増加などが、この地域の市場成長の要因の一部となっています。また、メディカルツーリズムの増加も、APAC地域の市場成長を促進するものと思われます。

競合情勢

ヒアルロン酸原料市場は細分化された競争市場であり、いくつかの主要なプレーヤーで構成されています。市場シェアの観点からは、現在いくつかの主要企業が市場を独占しています。現在市場を独占している企業には、Genzyme Corporation、Allergan、Anika Therapeutics, Inc.、Zimmer Biomet、Sanofi、F. Hoffmann-La Roche Ltd、Salix Pharmaceuticals、株式会社生化学、Smith &Nephew、Galderma S.A.などが挙げられます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • アンチエイジングソリューションと低侵襲性美容治療への需要の高まり
    • 先進国および発展途上国における人口動態の変化
    • 化粧品および医療分野におけるヒアルロン酸の使用量増加
  • 市場抑制要因
    • ヒアルロン酸の使用に関連する高いコストと副作用
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • アプリケーション別
    • 整形外科
    • 眼科
    • ドラッグデリバリー
    • 皮膚科学
    • その他
  • エンドユーザー別
    • 病院
    • 美容クリニック
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 中東・アフリカ地域
      • GCC
      • 南アフリカ共和国
      • その他の中東・アフリカ地域
    • 南米地域
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Allergan Plc
    • Anika Therapeutics, Inc.
    • Genzyme Corporation
    • F. Hoffmann-La Roche Ltd.
    • Salix Pharmaceuticals
    • Zimmer Biomet
    • Seikagaku Corporation
    • Smith & Nephew Plc
    • Galderma S.A.
    • Lifecore Biomedical, LLC

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 68927

The global hyaluronic acid raw material market studied was anticipated to witness a CAGR of 6.5% over the forecast period. Growing usage of hyaluronic acid in the cosmetic and medical field, growing demand for anti-aging solutions and minimally invasive aesthetic treatments are among key trends expected to trigger market growth. Growing elderly population base leading to the adoption of the anti-aging solution by this population. Moreover, increasing investment in new product development by companies such as Zimmer Biomet and Genzyme Corporation has launched single injection products that have facilitated the penetration of new single-injection hyaluronic acid Visco- supplements are estimated to provide a significant boost to the market. In addition, increasing prevalence of arthritis and growing patient awareness regarding arthritis disorders are projected to increase the adoption of Hyaluronic Acid Raw Material. In 2019, approximately 54 million adults suffered from arthritis in the United States. alone.

However, high costs and side effects associated with the use of hyaluronic acid may restrain the growth of the market.

Key Market Trends

Orthopedic segment is Expected to Dominate the Market

Orthopedic segment by Application is expected to dominate the global Hyaluronic Acid Raw Material market through the forecast period. This can be attributed to the growing adoption of technologically advanced drugs, wide use of hyaluronic acid in osteoarthritis treatment procedures. Moreover, with the rising prevalence of arthritis, the demand for hyaluronic acid products in orthopedic arises as these are widely used as a supplement for treatment of the condition and further propels the segment growth. As per Arithritis Foundation, in 2019 Arthritis is a leading cause of disability in United States with around 91 million population leaving with arthritis. with such a huge population with Arthritis diseases results in high adoption of hyaluronic acid raw materil and further drive the segment growth.

In addition, with the growing number of hyaluronic acid procedures in United States leading to high demand of these material for diagnosis of arthriitis thus results in propelling the hyaluronic acid raw material market.

North America is expected to be the Largest Market and Asia-Pacific is Expected to Register Fastest Growth

  • North America is at the forefront of growth in the region and is also an important revenue contributor in the global arena. Introduction to advanced technologies, well-established healthcare infrastructure and increasing patient awareness pertaining to the availability of aesthetic and anti-aging procedures are stimulating the growth of the market in this region. Moreover, increasing demand for minimally invasive cosmetic procedures is also promoting market growth in this region. As per the American Society of Plastic Surgeons, an estimated 16 million cosmetic minimally-invasive procedures were performed in 2018 in the United States. The wide use of hyaluronic acid raw material in the cosmetic procedures for enhancing the skin results is promoting the growth of the market in this region.
  • The Asia Pacific region is likely to be the fastest-growing market throughout the forecast period. Growing awareness of minimally invasive medical applications, the presence of high unmet medical needs and increasing disposable income in the region are some of the factors responsible for the growth of the market. This, coupled with increasing medical tourism is expected to propel the market growth in the APAC region.

Competitive Landscape

The hyaluronic acid raw material market is fragmented competitive and consists of several major players. In terms of market share, few of the major players are currently dominating the market. Some of the companies which are currently dominating the market Genzyme Corporation, Allergan, Anika Therapeutics, Inc., Zimmer Biomet, Sanofi, F. Hoffmann-La Roche Ltd, Salix Pharmaceuticals, Seikagaku Corporation, Smith & Nephew and Galderma S.A.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Growing Demand for Anti-Aging Solutions and Minimally Invasive Aesthetic Treatments
    • 4.2.2 Demographic Shift in the Developed and Developing Countries
    • 4.2.3 Growing Usage of Hyaluronic Acid in Cosmetic and Medical Field
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 High Costs and Side Effects Associated with the Use of Hyaluronic Acid
  • 4.4 Porter's Five Force Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Application
    • 5.1.1 Orthopedics
    • 5.1.2 Ophthalmology
    • 5.1.3 Drug Delivery
    • 5.1.4 Dermatology
    • 5.1.5 Others
  • 5.2 By End User
    • 5.2.1 Hospitals
    • 5.2.2 Cosmetic Clinics
    • 5.2.3 Others
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Italy
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 South Korea
      • 5.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 Middle-East and Africa
      • 5.3.4.1 GCC
      • 5.3.4.2 South Africa
      • 5.3.4.3 Rest of Middle-East and Africa
    • 5.3.5 South America
      • 5.3.5.1 Brazil
      • 5.3.5.2 Argentina
      • 5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Allergan Plc
    • 6.1.2 Anika Therapeutics, Inc.
    • 6.1.3 Genzyme Corporation
    • 6.1.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd.
    • 6.1.5 Salix Pharmaceuticals
    • 6.1.6 Zimmer Biomet
    • 6.1.7 Seikagaku Corporation
    • 6.1.8 Smith & Nephew Plc
    • 6.1.9 Galderma S.A.
    • 6.1.10 Lifecore Biomedical, LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS