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市場調査レポート
商品コード
1055532

プロアントシアニジンの世界市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Global Proanthocyanidins Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 90 Pages | 納期: 2~3営業日

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プロアントシアニジンの世界市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年01月17日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

プロアントシアニジンの世界市場は、予測期間(2020-2025年)にCAGR(CAGR)~6.2%で成長すると予測されています。

主なハイライト

  • 天然成分を含む製品への消費者嗜好の高まりや、機能性食品・飲食品の需要増は、プロアントシアニジン市場の成長を促す要因の1つです。
  • また、糖尿病などの生活習慣病の増加や新興国における可処分所得の増加が、栄養価や治療効果の高いプロアントシアニジンを含むサプリメントの需要を牽引しています。
  • また、ヘルスケアやスキンケアなど様々な用途に対応したプロアントシアニジン製品の開発に対する市場関係者の高い投資が、今後数年間の市場成長を促進すると予想されています。

主な市場動向

天然抽出物由来の栄養補助食品に対する需要の急増

世界のマーケットプレースは、ヘルスケアにおいて治療から予防管理へのパラダイムシフトを示しており、それが調査された市場の主要な成長要因となっています。さらに、消費者は総合的な健康と幸福を維持・増進するために、さまざまな栄養補助食品を求めています。新興国では、伝染病や非伝染病の負担が大きい中、一人当たりの医療費自己負担額が高いため、医療費がかなり高くなっています。このような動向は、消費者に栄養補助食品を選択するよう促しています。また、消費者の間で健康や治療の利点に関する意識が高まっているため、多くの企業がプロアントシアニジンなどの天然抽出物を原料とするサプリメントを開発し、市場の成長を後押ししています。

北米が市場で重要な位置を占める

北米では、高齢化率が大幅に上昇し、健康食品の消費が増加しています。また、医薬品需要の増加が、同地域の市場成長を促進する主な要因となっています。米国は、栄養補助食品としてのプロアントシアニジンの需要の大幅な増加により、同地域で主要なシェアを占めています。また、プロアントシアニジンの抗血管新生、抗菌、抗がん作用により、製薬業界における用途の増加が、今後数年間の市場成長を促進すると予想されています。

競合情勢

世界のプロアントシアニジン市場は、多くの世界企業や地域企業が市場シェアを獲得しようと競い合っており、非常に競争が激しい市場です。Artemis International、Botaniex, Inc.、NATUREX SA、Indena S.p.A.などは、世界市場における有力企業の一例です。さらに、市場で活動するプレイヤーは、プロアントシアニジン市場の成長を促進する強化された利点を持つ製品を開発するためにR&Dに投資しています。

その他の特典。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 供給元別
    • クランベリー
    • グレープシード
    • その他
  • 用途別
    • 飲食品
    • 栄養補助食品
    • 医薬品
    • パーソナルケア&コスメティック
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東・アフリカ地域
      • 南アフリカ共和国
      • サウジアラビア
      • その他中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Artemis International
    • Botaniex, Inc.
    • NATUREX SA
    • Indena S.p.A.
    • NEXIRA
    • EEVIA HEALTH OY
    • Polyphenolics
    • Xian Yuensun Biological Technology Co.,Ltd.

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 68151

Global proanthocyanidins market is forecasted to grow at a CAGR of ~6.2% during the forecast period (2020-2025).

Key Highlights

  • The rise in consumer preferences for products which contain natural ingredients supported by rising demand for functional food & beverage products are some of the factors driving the growth of the proanthocyanidins market.
  • Furthermore, increase in prevalence of lifestyle related diseases such as diabetes coupled with rising disposable incomes of people in developing countries, driving the demand for supplements containing proanthocyanidins owing to their substantial nutritional value and therapeutic benefits.
  • Additionally, high investments by players operating in the market on developing proanthocyanidin products that cater to various applications such as healthcare, skincare etc., are anticipated to drive the market growth in the coming years.

Key Market Trends

Surge in Demand for Dietary Supplements Derived from Natural Extracts

The global marketplace has witnessed a paradigm shift from curative practices to preventive management in healthcare, making it a prime growth factor for the market studied. Moreover, consumers are looking for a variety of dietary supplements for maintaining and enhancing the overall health and well-being. The healthcare cost is substantially high in emerging economies due to higher per-capita out-of-pocket spending on healthcare, amid the burden of communicable and non-communicable diseases. Such trends have prompted consumers to opt for dietary supplements. In addition, increasing awareness about the health and therapeutic benefits among consumers has enticed many companies to develop supplements derived from natural extracts such as proanthocyanidins driving the growth of the market.

North America Holds Significant Share in the Market

North America has experienced a significant rise in the percentage of ageing population which has increased the consumption of healthy food, and growing demand for pharmaceuticals are the major factors driving the market growth in the region. United States holds major share in the region owing to substantial increase in the demand for proanthocyanidins as dietary supplements. In addition, the increase in application of proanthocyanidins in pharmaceutical industry is anticipated to drive the market growth in the coming years owing to their anti-angiogenic, antimicrobial, and anticancer properties.

Competitive Landscape

Global proanthocyanidins market is highly competitive with the presence of many global and regional players competing to gain market share. Artemis International, Botaniex, Inc., NATUREX SA, Indena S.p.A. etc., are some of the prominent players in the global market. Moreover, players operating in the market are investing in R&D to develop products with enhanced benefits fuelling proanthocyanidins market growth.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Source
    • 5.1.1 Cranberry
    • 5.1.2 Grape Seed
    • 5.1.3 Others
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Food & Beverage
    • 5.2.2 Dietary Supplements
    • 5.2.3 Pharmaceuticals
    • 5.2.4 Personal care & cosmetics
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Artemis International
    • 6.4.2 Botaniex, Inc.
    • 6.4.3 NATUREX SA
    • 6.4.4 Indena S.p.A.
    • 6.4.5 NEXIRA
    • 6.4.6 EEVIA HEALTH OY
    • 6.4.7 Polyphenolics
    • 6.4.8 Xian Yuensun Biological Technology Co.,Ltd.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS