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市場調査レポート

サードパーティー収益を拡大する

Growing Third Party Revenue

発行 Mobile Market Development Ltd 商品コード 825185
出版日 ページ情報 英文 31 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.58円で換算しております。
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サードパーティー収益を拡大する Growing Third Party Revenue
出版日: 2019年04月19日 ページ情報: 英文 31 Pages
概要

当レポートでは、サードパーティー収益の増大を選択しているMNOの取り組みについて調査し、サードパーティーの定義、サードパーティー収益の生成に向けてMNOが採用しているイニシアチブのプロファイルなどを提供しています。

第1章 概要

第2章 背景と内容

第3章 サードパーティー収益の定義

第4章 サードパーティー収益のイニシアチブ

  • ダイレクトキャリアビリング
  • A2Pメッセージング
  • モバイルアイデンティティ
  • ビッグデータサービス
  • デジタルマーケティング・広告サービス
  • プラットフォーム・提携
    • Telefonica, 世界
    • NTTドコモ, 日本
  • デジタル転換のサポート
    • 企業向け転換サービス:AT & T、米国
    • 垂直転換サービス:TELUS、カナダ

第5章 主な調査結果

第6章 提言

目次

Key Infographic

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Introduction

Operator revenue is no longer growing at historic rates. Digital trends are exposing new opportunities for operators to add value and grow their relevance in the digital environment. Their ability to add value will enable them to command revenue from new sources. Some MNOs have established value-adding services to benefit non-traditional third party audiences. This report explores what they are doing in order to inform the approach of operators hoping to diversify their sources of revenue.

Three i3

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Companies: Telefonica Deutschland, Vodafone Carrier Services, SK Telecom, Deutsche Telekom, Singtel, Telefonica O2, Verizon, Telefonica, NTT DoCoMo, AT&T, TELUS,

Countries: Global, Germany, South Korea, Singapore, UK, USA, Japan, Canada,

Table of Contents

1 Overview

  • 1.1Key Infographic
  • 1.2Introduction
  • 1.3Three i3.....

2 Background and Content

  • 2.1Background to the Report
  • 2.2Report Content
  • 2.3Currency and Conversions
  • 2.4Further Questions and Feedback

3 Defining Third Party Revenue

4 Initiatives for Third Party Revenue

  • 4.1Direct Carrier Billing
  • 4.2A2P Messaging
  • 4.3Mobile Identity
  • 4.4Big Data Services
  • 4.5Digital Marketing and Advertising Services
  • 4.6Platforms and Partnerships
    • 4.6.1Telefónica, Global
    • 4.6.2NTT DoCoMo, Japan
  • 4.7Supporting Digital Transformation
    • 4.7.1Enterprise Transformation Services at AT&T, USA
    • 4.7.2Vertical Transformation Services at TELUS, Canada

5 Findings

6 Recommendations

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