表紙
市場調査レポート

男性用トイレタリー製品:世界の産業ガイド

Male Toiletries: Global Industry Guide

発行 MarketLine 商品コード 274683
出版日 ページ情報 英文 175 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
Back to Top
男性用トイレタリー製品:世界の産業ガイド Male Toiletries: Global Industry Guide
出版日: 2015年08月21日 ページ情報: 英文 175 Pages
概要

2012年の世界における男性用トイレタリー製品の収益は、210億8310万米ドルに達しました。2008年から2012年の収益ベースでのCAGRは3.7%、消費量ベースでは2.5%となりました。また、2012年から2017年における収益のCAGRは3.5%となる見込みで、2017年の収益は249億8190万米ドルが予測されています。

当レポートは、世界の男性用トイレタリー製品産業について、地域/国別の市場販売額、販売量、市場区分、市場予測などを調査しており、企業プロファイルなどとともに、概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブサマリー

  • 市場売上額
  • 市場売上額の予測
  • 市場取引量
  • 市場取引量の予測
  • カテゴリー区分
  • 地域区分
  • 市場シェア

イントロダクション

  • 本レポートについて
  • 対象読者
  • 本レポートの利用方法
  • 定義

世界の男性用トイレタリー製品市場

  • 市場概要
  • 市場分析
  • 市場データ
  • 市場売上額
  • 市場取引量
  • 市場区分
  • カテゴリー区分
  • 地域区分
  • 市場シェア
  • 市場流通
  • 市場見通し
  • 市場売上額の予測
  • 市場取引量の予測
  • ファイブフォース分析

男性用トイレタリー製品の地域/国別市場

  • アジア太平洋地域
  • 欧州
  • フランス
  • ドイツ
  • 日本
  • 英国
  • 米国

企業プロファイル

  • Beiersdorf AG
  • Energizer Holdings, Inc.
  • Key Metrics
  • Koninklijke Philips Electronics N.V.
  • Key Metrics
  • The Procter & Gamble Company
  • Key Metrics
  • SuperMax Corp.
  • Key Metrics
  • Colgate-Palmolive Company
  • Key Metrics
  • Unilever
  • Key Metrics
  • Mandom Corporation
  • Key Metrics
  • The King of Shaves Company Ltd.
  • Key Metrics
  • Societe BIC
  • Key Metrics

付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ML00020-209

Global Male Toiletries industry guide provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2010-14, and forecast to 2019). The guide also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Features and benefits

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global male toiletries market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global male toiletries market
  • Leading company profiles reveal details of key male toiletries market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global male toiletries market with five year forecasts

Highlights

The global male toiletries market had total revenues of $21,606.0m in 2014, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.5% between 2010 and 2014.

Market consumption volume increased with a CAGR of 2.9% between 2010 and 2014, to reach a total of 4,472.6 million units in 2014.

On a global scale, the market is fairly concentrated, with companies like P&G and Energizer dominating the market. This serves as an entry barrier, even for companies looking to exploit niche markets such as products using only natural ingredients.

Your key questions answered

  • What was the size of the global male toiletries market by value in 2014?
  • What will be the size of the global male toiletries market in 2019?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global male toiletries market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • Who are the top competitors in the global male toiletries market? h

Table of Contents

EXECUTIVE SUMMARY

  • Market value
  • Market value forecast
  • Market volume
  • Market volume forecast
  • Category segmentation
  • Geography segmentation
  • Market share

INTRODUCTION

  • What is this report about?
  • Who is the target reader?
  • How to use this report
  • Definitions

GLOBAL MALE TOILETRIES

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

MALE TOILETRIES IN ASIA-PACIFIC

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

MALE TOILETRIES IN EUROPE

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

MALE TOILETRIES IN FRANCE

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

MALE TOILETRIES IN GERMANY

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

MALE TOILETRIES IN JAPAN

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

MALE TOILETRIES IN THE UNITED KINGDOM

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

MALE TOILETRIES IN THE UNITED STATES

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

COMPANY PROFILES

  • Leading companies

APPENDIX

  • Methodology
  • About MarketLine
Back to Top