表紙
市場調査レポート

家庭用電化製品産業:世界の産業年鑑

Consumer Electronics: Global Industry Almanac

発行 MarketLine 商品コード 241345
出版日 ページ情報 英文 504 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
家庭用電化製品産業:世界の産業年鑑 Consumer Electronics: Global Industry Almanac
出版日: 2014年06月13日 ページ情報: 英文 504 Pages
概要

世界の家庭用電化製品市場は、2011年には前年より4.7%成長し、2840億8860万米ドルの規模に達しました。2016年には、同市場は3433億6230万米ドル(2011年より20.9%増加)にまで拡大すると予想されています。まだ、南北アメリカ地域が世界市場の41%のシェアを占めています。

家庭用電化製品市場は、主に家庭内での利用を前提に設計されたオーディオビジュアル機器やゲーム機の販売から得られた収益総額より成り立っています。オーディオビジュアル機器にはCDプレーヤー、DVDプレーヤー/レコーダー、hi-fiシステム、ホームシアター、車載エンタテインメントシステム、ポータブル・デジタルオーディオ機器、ラジオ、テレビ、ビデオレコーダーが含まれています。ゲーム機には家庭用(据置型)ゲーム機やポータブルゲーム機が含まれています。

当レポートでは、世界における家庭用電化製品産業について、地域別、国別に市場の規模、区分、予測、主要企業などを、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場販売額
  • 市場販売額 予測
  • 地理区分
  • イントロダクション
  • このレポートについて
  • このような方におすすめです
  • このレポートの使い方
  • 定義
  • 世界、家庭用電化製品
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 家庭用電化製品、アジア太平洋地域
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 家庭用電化製品、欧州
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • 家庭用電化製品、フランス
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ドイツ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、オーストラリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ベルギー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ブラジル
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、カナダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、中国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、チェコ共和国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、デンマーク
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ハンガリー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、インド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、イタリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、日本
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、メキシコ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、オランダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ノルウェー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ポーランド
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、ロシア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、シンガポール
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、南アフリカ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、韓国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、スペイン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、スウェーデン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、英国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標
  • 家庭用電化製品、米国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 主要企業
  • マクロ経済指標

付録

  • 調査方法

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ML00016-153

Global Consumer Electronics industry guide provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2009-13, and forecast to 2018). The guide also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Features and benefits

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players.
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global consumer electronics market.
  • Leading company profiles reveal details of key consumer electronics market players' global operations and financial performance.
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global consumer electronics market with forecasts.
  • Compares data from 28 countries in Europe, Americas, Asia-Pacific and Middle East & Africa regions, alongside individual chapters on each country.

Highlights

The global consumer electronics market had total revenues of $253.9bn in 2013, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.8% between 2009 and 2013.

The audio visual equipment segment was the market's most lucrative in 2013, with total revenues of $236.3bn, equivalent to 93.1% of the market's overall value.

The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 4.9% for the five-year period 2013 - 2018, which is expected to drive the market to a value of $321.8bn by the end of 2018.

Your key questions answered

  • What was the size of the global consumer electronics market by value in 2013?
  • What will be the size of the global consumer electronics market in 2018?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global consumer electronics market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global consumer electronics market?

Table of Contents

EXECUTIVE SUMMARY

  • Market value
  • Market value forecast
  • Category segmentation
  • Geography segmentation

INTRODUCTION

  • What is this report about?
  • Who is the target reader?
  • How to use this report
  • Definitions

GLOBAL CONSUMER ELECTRONICS

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

CONSUMER ELECTRONICS IN ASIA-PACIFIC

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

CONSUMER ELECTRONICS IN EUROPE

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

CONSUMER ELECTRONICS IN FRANCE

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN GERMANY

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN AUSTRALIA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN BELGIUM

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN BRAZIL

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN CANADA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN CHINA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN THE CZECH REPUBLIC

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN DENMARK

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN HUNGARY

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN INDIA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN ITALY

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN JAPAN

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN MEXICO

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN THE NETHERLANDS

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN NORWAY

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN POLAND

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN RUSSIA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN SINGAPORE

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN SOUTH AFRICA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN SOUTH KOREA

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

CONSUMER ELECTRONICS IN SPAI

Back to Top