株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

航空貨物輸送業:世界の産業ガイド

Air Freight Global Industry Guide 2017

発行 MarketLine 商品コード 241332
出版日 ページ情報 英文 331 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=113.99円で換算しております。
Back to Top
航空貨物輸送業:世界の産業ガイド Air Freight Global Industry Guide 2017
出版日: 2017年09月30日 ページ情報: 英文 331 Pages
概要

当レポートでは、世界の航空貨物輸送業について、 地域/国別の市場概要、市場規模、ファイブフォース分析、主要企業、市場予測を提供しており、 企業プロファイルを盛り込んで、概略下記の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場販売額
  • 市場販売額 予測
  • 市場販売量
  • 市場販売量 予測
  • 地理区分
  • イントロダクション
  • このレポートについて
  • このような方におすすめです
  • このレポートの使い方
  • 定義
  • 世界、航空貨物輸送
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、アジア太平洋地域
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、欧州
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、フランス
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、ドイツ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、イタリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、日本
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、ベルギー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、カナダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、中国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、オランダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、スペイン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、英国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、米国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 企業プロファイル
  • Air France KLM
  • 全日空 (ANA)
  • Deutsche Post DHL
  • United Parcel Service, Inc.

付録

  • 調査方法

表一覧

  • 表 1: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 2: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 3: 世界、航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 4: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 5: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 6: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 7: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 8: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 9: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 10: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 11: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 12: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 13: 欧州 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 14: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 15: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 16: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 17: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 18: フランス 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 19: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 20: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 21: フランス 人口規模 (100万)
  • 表 22: フランス GDP (実質, $ 10億)
  • 表 23: フランス GDP (名目, $ 10億)
  • 表 24: フランス インフレーション
  • 表 25: フランス 消費者物価指数
  • 表 26: フランス 為替レート
  • 表 27: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 28: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 29: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 30: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 31: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 32: ドイツ 人口規模 (100万)
  • 表 33: ドイツ GDP (実質, $ 10億)
  • 表 34: ドイツ GDP (名目, $ 10億)
  • 表 35: ドイツ インフレーション
  • 表 36: ドイツ 消費者物価指数
  • 表 37: ドイツ 為替レート
  • 表 38: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 39: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 40: イタリア 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 41: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 42: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 43: イタリア 人口規模 (100万)
  • 表 44: イタリア GDP (実質, $ 10億)
  • 表 45: イタリア GDP (名目, $ 10億)
  • 表 46: イタリア インフレーション
  • 表 47: イタリア 消費者物価指数
  • 表 48: イタリア 為替レート
  • 表 49: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 50: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 51: 日本 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 52: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 53: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 54: 日本 人口規模 (100万)
  • 表 55: 日本 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 56: 日本 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 57: 日本 インフレーション
  • 表 58: 日本 消費者物価指数
  • 表 59: 日本 為替レート
  • 表 60: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 61: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 62: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 63: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 64: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 65: ベルギー 人口規模 (100万)
  • 表 66: ベルギー GDP (実質, $ 10億)
  • 表 67: ベルギー GDP (名目, $ 10億)
  • 表 68: ベルギー インフレーション
  • 表 69: ベルギー 消費者物価指数
  • 表 70: ベルギー 為替レート
  • 表 71: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 72: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 73: カナダ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 74: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 75: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 76: カナダ 人口規模 (100万)
  • 表 77: カナダ GDP (実質, $ 10億)
  • 表 78: カナダ GDP (名目, $ 10億)
  • 表 79: カナダ インフレーション
  • 表 80: カナダ 消費者物価指数
  • 表 81: カナダ 為替レート
  • 表 82: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 83: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 84: 中国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 85: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 86: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 87: 中国 人口規模 (100万)
  • 表 88: 中国 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 89: 中国 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 90: 中国 インフレーション
  • 表 91: 中国 消費者物価指数
  • 表 92: 中国 為替レート
  • 表 93: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 94: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 95: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 96: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 97: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 98: オランダ、 人口規模 (100万)
  • 表 99: オランダ、 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 100: オランダ、 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 101: オランダ、 インフレーション
  • 表 102: オランダ、 消費者物価指数 (absolute)
  • 表 103: オランダ、 為替レート
  • 表 104: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 105: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 106: スペイン 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 107: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 108: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 109: スペイン 人口規模 (100万)
  • 表 110: スペイン GDP (実質, $ 10億)
  • 表 111: スペイン GDP (名目, $ 10億)
  • 表 112: スペイン インフレーション
  • 表 113: スペイン 消費者物価指数
  • 表 114: スペイン 為替レート
  • 表 115: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 116: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 117: 英国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 118: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 119: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 120: 英国人口規模 (100万)
  • 表 121: 英国GDP (実質, $ 10億)
  • 表 122: 英国GDP (名目, $ 10億)
  • 表 123: 英国インフレーション
  • 表 124: 英国消費者物価指数
  • 表 125: 英国為替レート
  • 表 126: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 127: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 128: 米国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 129: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 130: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 131: 米国人口規模 (100万)
  • 表 132: 米国GDP (実質, $ 10億)
  • 表 133: 米国GDP (名目, $ 10億)
  • 表 134: 米国インフレーション
  • 表 135: 米国消費者物価指数
  • 表 136: 米国為替レート
  • 表 137: Air France KLM: 主要データ
  • 表 138: Air France KLM: 主要財務諸表 ($)
  • 表 139: Air France KLM: 主要財務諸表 (€)
  • 表 140: Air France KLM: 主要財務比率
  • 表 141: 全日空 (ANA): 主要データ
  • 表 142: 全日空 (ANA): 主要財務諸表 ($)
  • 表 143: 全日空 (ANA): 主要財務諸表 (¥)
  • 表 144: 全日空 (ANA): 主要財務比率
  • 表 145: Deutsche Post DHL: 主要データ
  • 表 146: Deutsche Post DHL: 主要財務諸表 ($)
  • 表 147: Deutsche Post DHL: 主要財務諸表 (EUR)
  • 表 148: Deutsche Post DHL: 主要財務比率
  • 表 149: United Parcel Service, Inc.: 主要データ
  • 表 150: United Parcel Service, Inc.: 主要財務諸表 ($)
  • 表 151: United Parcel Service, Inc.: 主要財務比率

図一覧

  • 図 1: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 2: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 3: 世界、航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 4: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 5: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 6: 競合促進力 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 7: 買い手の交渉力の推進要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 8: 供給業者の交渉力の推進要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 9: 新規参入の可能性に影響を与える要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 10: 代替品の脅威に影響を与える要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 11: 競合激化要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 12: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 13: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 14: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 15: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 16: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 17: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 18: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 19: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 20: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 21: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 22: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 23: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 24: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 25: 欧州 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 26: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 27: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 28: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 29: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 30: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 31: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 32: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 33: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 34: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 35: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 36: フランス 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 37: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 38: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 39: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 40: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 41: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 42: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 43: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 44: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 45: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 46: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 47: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 48: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 49: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 50: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 51: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 52: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 53: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 54: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 55: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 56: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 57: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 58: イタリア 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 59: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 60: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 61: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 62: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 63: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 64: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 65: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 66: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 67: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 68: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 69: 日本 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 70: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 71: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 72: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 73: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 74: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 75: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 76: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 77: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 78: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 79: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 80: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 81: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 82: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 83: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 84: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 85: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 86: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 87: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 88: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 89: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 90: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 91: カナダ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 92: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 93: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 94: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 95: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 96: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 97: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 98: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 99: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 100: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 101: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 102: 中国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 103: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 104: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 105: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 106: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 107: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 108: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 109: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 110: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 111: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 112: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 113: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 114: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 115: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 116: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 117: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 118: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 119: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 120: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 121: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 122: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 123: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 124: スペイン 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 125: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 126: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 127: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 128: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 129: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 130: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 131: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 132: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 133: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 134: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 135: 英国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 136: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 137: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 138: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 139: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 140: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 141: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 142: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 143: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 144: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 145: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 146: 米国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 147: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 148: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 149: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 150: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 151: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 152: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 153: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 154: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 155: Air France KLM: 収益および収益性
  • 図 156: Air France KLM: 資産および債務
  • 図 157: 全日空 (ANA): 収益および収益性
  • 図 158: 全日空 (ANA): 資産および債務
  • 図 159: Deutsche Post DHL: 収益および収益性
  • 図 160: Deutsche Post DHL: 資産および債務
  • 図 161: United Parcel Service, Inc.: 収益および収益性
  • 図 162: United Parcel Service, Inc.: 資産および債務

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: MLIG1723-06

Summary:

Global Air Freight industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2012-16, and forecast to 2021). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Synopsis:

Essential resource for top-line data and analysis covering the global air freight market. Includes market size and segmentation data, textual and graphical analysis of market growth trends and leading companies.

Key Highlights:

The air freight sector is defined as consisting of revenues generated from freight transportation by air.

Units of volumes are measured in freight ton-kilometers (FTK). Air freight volumes, consisting of freight, express, and diplomatic bags, include both domestic and international freight which for the purposes of this report are counted at each flight stage.

Value represents the revenue obtained by airline companies from freight transportation.

Any currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2016 annual average exchange rates.

The global air freight sector had total revenues of $93,647.8m in 2016, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.8% between 2012 and 2016.

Sector consumption volume increased with a CAGR of 2% between 2012 and 2016, to reach a total of 184,974.1 million FTK in 2016.

The air freight sector is heavily swayed by the global economy and also specifically by the economy of its largest players. In the case of air freight this is the US and China. With President Trump's trade policy and global price decreases in the price per FTK, this could spell trouble for the air freight sector.

Scope:

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global air freight market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global air freight market
  • Leading company profiles reveal details of key air freight market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global air freight market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to buy:

  • What was the size of the global air freight market by value in 2016?
  • What will be the size of the global air freight market in 2021?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global air freight market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global air freight market?

Table of Contents

EXECUTIVE SUMMARY

  • Market value
  • Market value forecast
  • Market volume
  • Market volume forecast
  • Geography segmentation

Introduction

  • What is this report about?
  • Who is the target reader?
  • How to use this report
  • Definitions

Global Air Freight

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in Asia-Pacific

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in Europe

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in France

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Germany

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Italy

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Japan

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Australia

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Canada

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in China

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The Netherlands

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Spain

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The United Kingdom

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The United States

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Company Profiles

Leading Companies

Appendix

  • Methodology
  • About MarketLine

List of Tables

  • Table 1: Global air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 2: Global air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 3: Global air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 4: Global air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 5: Global air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 6: Asia-Pacific air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 7: Asia-Pacific air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 8: Asia-Pacific air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 9: Asia-Pacific air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 10: Asia-Pacific air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 11: Europe air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 12: Europe air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 13: Europe air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 14: Europe air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 15: Europe air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 16: France air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 17: France air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 18: France air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 19: France air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 20: France air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 21: France size of population (million), 2012-16
  • Table 22: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 23: France gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 24: France inflation, 2012-16
  • Table 25: France consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 26: France exchange rate, 2012-16
  • Table 27: Germany air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 28: Germany air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 29: Germany air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 30: Germany air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 31: Germany air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 32: Germany size of population (million), 2012-16
  • Table 33: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 34: Germany gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 35: Germany inflation, 2012-16
  • Table 36: Germany consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 37: Germany exchange rate, 2012-16
  • Table 38: Italy air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 39: Italy air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 40: Italy air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 41: Italy air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 42: Italy air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 43: Italy size of population (million), 2012-16
  • Table 44: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 45: Italy gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 46: Italy inflation, 2012-16
  • Table 47: Italy consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 48: Italy exchange rate, 2012-16
  • Table 49: Japan air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 50: Japan air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 51: Japan air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 52: Japan air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 53: Japan air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 54: Japan size of population (million), 2012-16
  • Table 55: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 56: Japan gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 57: Japan inflation, 2012-16
  • Table 58: Japan consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 59: Japan exchange rate, 2012-16
  • Table 60: Australia air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 61: Australia air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 62: Australia air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 63: Australia air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 64: Australia air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 65: Australia size of population (million), 2012-16
  • Table 66: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 67: Australia gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 68: Australia inflation, 2012-16
  • Table 69: Australia consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 70: Australia exchange rate, 2012-16
  • Table 71: Canada air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 72: Canada air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 73: Canada air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 74: Canada air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 75: Canada air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 76: Canada size of population (million), 2012-16
  • Table 77: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 78: Canada gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 79: Canada inflation, 2012-16
  • Table 80: Canada consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 81: Canada exchange rate, 2012-16
  • Table 82: China air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 83: China air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 84: China air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 85: China air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 86: China air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 87: China size of population (million), 2012-16
  • Table 88: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 89: China gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 90: China inflation, 2012-16
  • Table 91: China consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 92: China exchange rate, 2012-16
  • Table 93: Netherlands air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 94: Netherlands air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 95: Netherlands air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 96: Netherlands air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 97: Netherlands air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 98: Netherlands size of population (million), 2012-16
  • Table 99: Netherlands gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 100: Netherlands gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 101: Netherlands inflation, 2012-16
  • Table 102: Netherlands consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 103: Netherlands exchange rate, 2012-16
  • Table 104: Spain air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 105: Spain air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 106: Spain air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 107: Spain air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 108: Spain air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 109: Spain size of population (million), 2012-16
  • Table 110: Spain gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 111: Spain gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 112: Spain inflation, 2012-16
  • Table 113: Spain consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 114: Spain exchange rate, 2012-16
  • Table 115: United Kingdom air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 116: United Kingdom air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 117: United Kingdom air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 118: United Kingdom air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 119: United Kingdom air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 120: United Kingdom size of population (million), 2012-16
  • Table 121: United Kingdom gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 122: United Kingdom gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 123: United Kingdom inflation, 2012-16
  • Table 124: United Kingdom consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 125: United Kingdom exchange rate, 2012-16
  • Table 126: United States air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 127: United States air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 128: United States air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 129: United States air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 130: United States air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 131: United States size of population (million), 2012-16
  • Table 132: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 133: United States gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 134: United States inflation, 2012-16
  • Table 135: United States consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 136: United States exchange rate, 2012-15
  • Table 137: United Parcel Service, Inc.: key facts
  • Table 138: United Parcel Service, Inc.: key financials ($)
  • Table 139: United Parcel Service, Inc.: key financial ratios
  • Table 140: Korean Air Lines Co., Ltd.: key facts
  • Table 141: Korean Air Lines Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 142: Korean Air Lines Co., Ltd.: key financials (KRW)
  • Table 143: Korean Air Lines Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 144: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key facts
  • Table 145: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financials ($)
  • Table 146: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financials (€)
  • Table 147: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financial ratios
  • Table 148: Cathay Pacific Airways Limited: key facts
  • Table 149: Cathay Pacific Airways Limited: key financials ($)
  • Table 150: Cathay Pacific Airways Limited: key financials (HK$)
  • Table 151: Cathay Pacific Airways Limited: key financial ratios
  • Table 152: Deutsche Bahn AG: key facts
  • Table 153: Deutsche Bahn AG: key financials ($)
  • Table 154: Deutsche Bahn AG: key financials (€)
  • Table 155: Deutsche Bahn AG: key financial ratios
  • Table 156: Deutsche Lufthansa AG: key facts
  • Table 157: Deutsche Lufthansa AG: key financials ($)
  • Table 158: Deutsche Lufthansa AG: key financials (€)
  • Table 159: Deutsche Lufthansa AG: key financial ratios
  • Table 160: Alitalia - Societa Aerea Italiana S.p.A.: key facts
  • Table 161: Cargolux Airlines International SA: key facts
  • Table 162: All Nippon Airways Co., Ltd.: key facts
  • Table 163: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 164: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financials (¥)
  • Table 165: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 166: Nippon Express Co., Ltd.: key facts
  • Table 167: Nippon Express Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 168: Nippon Express Co., Ltd.: key financials (¥)
  • Table 169: Nippon Express Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 170: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key facts
  • Table 171: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financials ($)
  • Table 172: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financials (¥)
  • Table 173: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financial ratios
  • Table 174: Qantas Airways Limited: key facts
  • Table 175: Qantas Airways Limited: key financials ($)
  • Table 176: Qantas Airways Limited: key financials (A$)
  • Table 177: Qantas Airways Limited: key financial ratios
  • Table 178: Tasman Cargo Airlines Pty Limited: key facts
  • Table 179: Air Canada: key facts
  • Table 180: Air Canada: key financials ($)
  • Table 181: Air Canada: key financials (C$)
  • Table 182: Air Canada: key financial ratios
  • Table 183: American Airlines Group Inc.: key facts
  • Table 184: American Airlines Group Inc.: key financials ($)
  • Table 185: American Airlines Group Inc.: key financial ratios
  • Table 186: Cargojet Inc.: key facts
  • Table 187: Cargojet Inc.: key financials ($)
  • Table 188: Cargojet Inc.: key financials (C$)
  • Table 189: Cargojet Inc.: key financial ratios
  • Table 190: Air China Limited: key facts
  • Table 191: Air China Limited: key financials ($)
  • Table 192: Air China Limited: key financials (CNY)
  • Table 193: Air China Limited: key financial ratios
  • Table 194: China Airlines Ltd.: key facts
  • Table 195: China Airlines Ltd.: key financials ($)
  • Table 196: China Airlines Ltd.: key financials (NT$)
  • Table 197: China Airlines Ltd.: key financial ratios
  • Table 198: China Southern Airlines Company Limited: key facts
  • Table 199: China Southern Airlines Company Limited: key financials ($)
  • Table 200: China Southern Airlines Company Limited: key financials (CNY)
  • Table 201: China Southern Airlines Company Limited: key financial ratios
  • Table 202: Hainan Airlines Co., Ltd.: key facts
  • Table 203: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 204: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financials (CNY)
  • Table 205: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 206: Air France-KLM S.A.: key facts
  • Table 207: Air France-KLM S.A.: key financials ($)
  • Table 208: Air France-KLM S.A.: key financials (€)
  • Table 209: Air France-KLM S.A.: key financial ratios
  • Table 210: Singapore Airlines Limited: key facts
  • Table 211: Singapore Airlines Limited: key financials ($)
  • Table 212: Singapore Airlines Limited: key financials (Si$)
  • Table 213: Singapore Airlines Limited: key financial ratios
  • Table 214: TNT Express N.V.: key facts
  • Table 215: TNT Express N.V.: key financials ($)
  • Table 216: TNT Express N.V.: key financials (€)
  • Table 217: TNT Express N.V.: key financial ratios
  • Table 218: Emirates Airline: key facts
  • Table 219: Emirates Airline: key financials ($)
  • Table 220: Emirates Airline: key financials (AED)
  • Table 221: Emirates Airline: key financial ratios
  • Table 222: Deutsche Post AG: key facts
  • Table 223: Deutsche Post AG: key financials ($)
  • Table 224: Deutsche Post AG: key financials (€)
  • Table 225: Deutsche Post AG: key financial ratios
  • Table 226: Virgin Atlantic Airways Limited: key facts
  • Table 227: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key facts
  • Table 228: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key financials ($)
  • Table 229: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key financial ratios
  • Table 230: FedEx Corporation: key facts
  • Table 231: FedEx Corporation: key financials ($)
  • Table 232: FedEx Corporation: key financial ratios
  • Table 233: United Continental Holdings, Inc.: key facts
  • Table 234: United Continental Holdings, Inc.: key financials ($)
  • Table 235: United Continental Holdings, Inc.: key financial ratios

List of Figures

  • Figure 1: Global air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 2: Global air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 3: Global air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 4: Global air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 5: Global air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 6: Forces driving competition in the global air freight sector, 2016
  • Figure 7: Drivers of buyer power in the global air freight sector, 2016
  • Figure 8: Drivers of supplier power in the global air freight sector, 2016
  • Figure 9: Factors influencing the likelihood of new entrants in the global air freight sector, 2016
  • Figure 10: Factors influencing the threat of substitutes in the global air freight sector, 2016
  • Figure 11: Drivers of degree of rivalry in the global air freight sector, 2016
  • Figure 12: Asia-Pacific air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 13: Asia-Pacific air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 14: Asia-Pacific air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 15: Asia-Pacific air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 16: Asia-Pacific air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 17: Forces driving competition in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 18: Drivers of buyer power in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 19: Drivers of supplier power in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 20: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 21: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 22: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 23: Europe air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 24: Europe air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 25: Europe air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 26: Europe air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 27: Europe air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 28: Forces driving competition in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 29: Drivers of buyer power in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 30: Drivers of supplier power in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 31: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 32: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 33: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 34: France air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 35: France air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 36: France air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 37: France air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 38: France air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 39: Forces driving competition in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 40: Drivers of buyer power in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 41: Drivers of supplier power in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 42: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 43: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 44: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 45: Germany air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 46: Germany air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 47: Germany air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 48: Germany air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 49: Germany air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 50: Forces driving competition in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 51: Drivers of buyer power in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 52: Drivers of supplier power in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 53: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 54: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 55: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 56: Italy air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 57: Italy air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 58: Italy air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 59: Italy air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 60: Italy air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 61: Forces driving competition in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 62: Drivers of buyer power in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 63: Drivers of supplier power in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 64: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 65: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 66: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 67: Japan air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 68: Japan air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 69: Japan air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 70: Japan air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 71: Japan air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 72: Forces driving competition in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 73: Drivers of buyer power in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 74: Drivers of supplier power in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 75: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 76: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 77: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 78: Australia air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 79: Australia air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 80: Australia air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 81: Australia air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 82: Australia air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 83: Forces driving competition in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 84: Drivers of buyer power in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 85: Drivers of supplier power in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 86: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 87: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 88: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 89: Canada air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 90: Canada air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 91: Canada air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 92: Canada air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 93: Canada air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 94: Forces driving competition in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 95: Drivers of buyer power in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 96: Drivers of supplier power in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 97: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 98: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 99: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 100: China air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 101: China air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 102: China air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 103: China air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 104: China air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 105: Forces driving competition in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 106: Drivers of buyer power in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 107: Drivers of supplier power in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 108: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 109: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 110: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 111: Netherlands air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 112: Netherlands air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 113: Netherlands air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 114: Netherlands air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 115: Netherlands air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 116: Forces driving competition in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 117: Drivers of buyer power in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 118: Drivers of supplier power in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 119: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 120: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 121: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 122: Spain air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 123: Spain air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 124: Spain air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 125: Spain air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 126: Spain air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 127: Forces driving competition in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 128: Drivers of buyer power in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 129: Drivers of supplier power in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 130: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 131: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 132: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 133: United Kingdom air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 134: United Kingdom air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 135: United Kingdom air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 136: United Kingdom air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 137: United Kingdom air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 138: Forces driving competition in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 139: Drivers of buyer power in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 140: Drivers of supplier power in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 141: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 142: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 143: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 144: United States air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 145: United States air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 146: United States air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 147: United States air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 148: United States air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 149: Forces driving competition in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 150: Drivers of buyer power in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 151: Drivers of supplier power in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 152: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 153: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 154: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 155: United Parcel Service, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 156: United Parcel Service, Inc.: assets & liabilities
  • Figure 157: Korean Air Lines Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 158: Korean Air Lines Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 159: International Consolidated Airlines Group, S.A.: revenues & profitability
  • Figure 160: International Consolidated Airlines Group, S.A.: assets & liabilities
  • Figure 161: Cathay Pacific Airways Limited: revenues & profitability
  • Figure 162: Cathay Pacific Airways Limited: assets & liabilities
  • Figure 163: Deutsche Bahn AG: revenues & profitability
  • Figure 164: Deutsche Bahn AG: assets & liabilities
  • Figure 165: Deutsche Lufthansa AG: revenues & profitability
  • Figure 166: Deutsche Lufthansa AG: assets & liabilities
  • Figure 167: All Nippon Airways Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 168: All Nippon Airways Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 169: Nippon Express Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 170: Nippon Express Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 171: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: revenues & profitability
  • Figure 172: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: assets & liabilities
  • Figure 173: Qantas Airways Limited: revenues & profitability
  • Figure 174: Qantas Airways Limited: assets & liabilities
  • Figure 175: Air Canada: revenues & profitability
  • Figure 176: Air Canada: assets & liabilities
  • Figure 177: American Airlines Group Inc.: revenues & profitability
  • Figure 178: American Airlines Group Inc.: assets & liabilities
  • Figure 179: Cargojet Inc.: revenues & profitability
  • Figure 180: Cargojet Inc.: assets & liabilities
  • Figure 181: Air China Limited: revenues & profitability
  • Figure 182: Air China Limited: assets & liabilities
  • Figure 183: China Airlines Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 184: China Airlines Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 185: China Southern Airlines Company Limited: revenues & profitability
  • Figure 186: China Southern Airlines Company Limited: assets & liabilities
  • Figure 187: Hainan Airlines Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 188: Hainan Airlines Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 189: Air France-KLM S.A.: revenues & profitability
  • Figure 190: Air France-KLM S.A.: assets & liabilities
  • Figure 191: Singapore Airlines Limited: revenues & profitability
  • Figure 192: Singapore Airlines Limited: assets & liabilities
  • Figure 193: TNT Express N.V.: revenues & profitability
  • Figure 194: TNT Express N.V.: assets & liabilities
  • Figure 195: Emirates Airline: revenues & profitability
  • Figure 196: Emirates Airline: assets & liabilities
  • Figure 197: Deutsche Post AG: revenues & profitability
  • Figure 198: Deutsche Post AG: assets & liabilities
  • Figure 199: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 200: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: assets & liabilities
  • Figure 201: FedEx Corporation: revenues & profitability
  • Figure 202: FedEx Corporation: assets & liabilities
  • Figure 203: United Continental Holdings, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 204: United Continental Holdings, Inc.: assets & liabilities
Back to Top