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表紙
市場調査レポート

航空貨物輸送業:世界の産業ガイド

Air Freight Global Industry Guide_2016

発行 MarketLine 商品コード 241332
出版日 ページ情報 英文 316 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
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航空貨物輸送業:世界の産業ガイド Air Freight Global Industry Guide_2016
出版日: 2016年12月03日 ページ情報: 英文 316 Pages
概要

当レポートでは、世界の航空貨物輸送業について、 地域/国別の市場概要、市場規模、ファイブフォース分析、主要企業、市場予測を提供しており、 企業プロファイルを盛り込んで、概略下記の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場販売額
  • 市場販売額 予測
  • 市場販売量
  • 市場販売量 予測
  • 地理区分
  • イントロダクション
  • このレポートについて
  • このような方におすすめです
  • このレポートの使い方
  • 定義
  • 世界、航空貨物輸送
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、アジア太平洋地域
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、欧州
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • 航空貨物輸送、フランス
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、ドイツ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、イタリア
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、日本
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、ベルギー
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、カナダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、中国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、オランダ
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、スペイン
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、英国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 航空貨物輸送、米国
  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場区分
  • 市場見通し
  • ファイブフォース分析
  • マクロ経済指標
  • 企業プロファイル
  • Air France KLM
  • 全日空 (ANA)
  • Deutsche Post DHL
  • United Parcel Service, Inc.

付録

  • 調査方法

表一覧

  • 表 1: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 2: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 3: 世界、航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 4: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 5: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 6: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 7: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 8: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 9: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 10: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 11: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 12: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 13: 欧州 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 14: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 15: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 16: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 17: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 18: フランス 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 19: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 20: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 21: フランス 人口規模 (100万)
  • 表 22: フランス GDP (実質, $ 10億)
  • 表 23: フランス GDP (名目, $ 10億)
  • 表 24: フランス インフレーション
  • 表 25: フランス 消費者物価指数
  • 表 26: フランス 為替レート
  • 表 27: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 28: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 29: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 30: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 31: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 32: ドイツ 人口規模 (100万)
  • 表 33: ドイツ GDP (実質, $ 10億)
  • 表 34: ドイツ GDP (名目, $ 10億)
  • 表 35: ドイツ インフレーション
  • 表 36: ドイツ 消費者物価指数
  • 表 37: ドイツ 為替レート
  • 表 38: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 39: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 40: イタリア 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 41: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 42: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 43: イタリア 人口規模 (100万)
  • 表 44: イタリア GDP (実質, $ 10億)
  • 表 45: イタリア GDP (名目, $ 10億)
  • 表 46: イタリア インフレーション
  • 表 47: イタリア 消費者物価指数
  • 表 48: イタリア 為替レート
  • 表 49: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 50: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 51: 日本 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 52: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 53: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 54: 日本 人口規模 (100万)
  • 表 55: 日本 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 56: 日本 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 57: 日本 インフレーション
  • 表 58: 日本 消費者物価指数
  • 表 59: 日本 為替レート
  • 表 60: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 61: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 62: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 63: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 64: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 65: ベルギー 人口規模 (100万)
  • 表 66: ベルギー GDP (実質, $ 10億)
  • 表 67: ベルギー GDP (名目, $ 10億)
  • 表 68: ベルギー インフレーション
  • 表 69: ベルギー 消費者物価指数
  • 表 70: ベルギー 為替レート
  • 表 71: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 72: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 73: カナダ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 74: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 75: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 76: カナダ 人口規模 (100万)
  • 表 77: カナダ GDP (実質, $ 10億)
  • 表 78: カナダ GDP (名目, $ 10億)
  • 表 79: カナダ インフレーション
  • 表 80: カナダ 消費者物価指数
  • 表 81: カナダ 為替レート
  • 表 82: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 83: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 84: 中国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 85: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 86: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 87: 中国 人口規模 (100万)
  • 表 88: 中国 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 89: 中国 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 90: 中国 インフレーション
  • 表 91: 中国 消費者物価指数
  • 表 92: 中国 為替レート
  • 表 93: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 94: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 95: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 96: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 97: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 98: オランダ、 人口規模 (100万)
  • 表 99: オランダ、 GDP (実質, $ 10億)
  • 表 100: オランダ、 GDP (名目, $ 10億)
  • 表 101: オランダ、 インフレーション
  • 表 102: オランダ、 消費者物価指数 (absolute)
  • 表 103: オランダ、 為替レート
  • 表 104: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 105: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 106: スペイン 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 107: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 108: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 109: スペイン 人口規模 (100万)
  • 表 110: スペイン GDP (実質, $ 10億)
  • 表 111: スペイン GDP (名目, $ 10億)
  • 表 112: スペイン インフレーション
  • 表 113: スペイン 消費者物価指数
  • 表 114: スペイン 為替レート
  • 表 115: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 116: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 117: 英国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 118: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 119: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 120: 英国人口規模 (100万)
  • 表 121: 英国GDP (実質, $ 10億)
  • 表 122: 英国GDP (名目, $ 10億)
  • 表 123: 英国インフレーション
  • 表 124: 英国消費者物価指数
  • 表 125: 英国為替レート
  • 表 126: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 表 127: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 表 128: 米国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : $ 100万
  • 表 129: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 表 130: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 表 131: 米国人口規模 (100万)
  • 表 132: 米国GDP (実質, $ 10億)
  • 表 133: 米国GDP (名目, $ 10億)
  • 表 134: 米国インフレーション
  • 表 135: 米国消費者物価指数
  • 表 136: 米国為替レート
  • 表 137: Air France KLM: 主要データ
  • 表 138: Air France KLM: 主要財務諸表 ($)
  • 表 139: Air France KLM: 主要財務諸表 (€)
  • 表 140: Air France KLM: 主要財務比率
  • 表 141: 全日空 (ANA): 主要データ
  • 表 142: 全日空 (ANA): 主要財務諸表 ($)
  • 表 143: 全日空 (ANA): 主要財務諸表 (¥)
  • 表 144: 全日空 (ANA): 主要財務比率
  • 表 145: Deutsche Post DHL: 主要データ
  • 表 146: Deutsche Post DHL: 主要財務諸表 ($)
  • 表 147: Deutsche Post DHL: 主要財務諸表 (EUR)
  • 表 148: Deutsche Post DHL: 主要財務比率
  • 表 149: United Parcel Service, Inc.: 主要データ
  • 表 150: United Parcel Service, Inc.: 主要財務諸表 ($)
  • 表 151: United Parcel Service, Inc.: 主要財務比率

図一覧

  • 図 1: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 2: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 3: 世界、航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 4: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 5: 世界、航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 6: 競合促進力 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 7: 買い手の交渉力の推進要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 8: 供給業者の交渉力の推進要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 9: 新規参入の可能性に影響を与える要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 10: 代替品の脅威に影響を与える要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 11: 競合激化要因 世界 航空貨物輸送セクタ
  • 図 12: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 13: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 14: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 15: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 16: アジア太平洋地域 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 17: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 18: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 19: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 20: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 21: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 22: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、アジア太平洋地域
  • 図 23: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 24: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 25: 欧州 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 26: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 27: 欧州 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 28: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 29: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 30: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 31: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 32: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 33: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、欧州
  • 図 34: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 35: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 36: フランス 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 37: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 38: フランス 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 39: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 40: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 41: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 42: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 43: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 44: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、フランス
  • 図 45: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 46: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 47: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 48: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 49: ドイツ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 50: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 51: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 52: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 53: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 54: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 55: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、ドイツ
  • 図 56: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 57: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 58: イタリア 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 59: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 60: イタリア 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 61: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 62: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 63: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 64: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 65: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 66: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、イタリア
  • 図 67: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 68: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 69: 日本 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 70: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 71: 日本 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 72: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 73: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 74: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 75: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 76: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 77: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、日本
  • 図 78: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 79: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 80: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 81: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 82: ベルギー 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 83: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 84: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 85: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 86: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 87: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 88: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、ベルギー
  • 図 89: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 90: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 91: カナダ 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 92: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 93: カナダ 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 94: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 95: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 96: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 97: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 98: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 99: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、カナダ
  • 図 100: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 101: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 102: 中国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 103: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 104: 中国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 105: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 106: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 107: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 108: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 109: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 110: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、中国
  • 図 111: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 112: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 113: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 114: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 115: オランダ、 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 116: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 117: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 118: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 119: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 120: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 121: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、オランダ
  • 図 122: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 123: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 124: スペイン 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 125: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 126: スペイン 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 127: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 128: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 129: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 130: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 131: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 132: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、スペイン
  • 図 133: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 134: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 135: 英国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 136: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 137: 英国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 138: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 139: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 140: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 141: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 142: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 143: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、英国
  • 図 144: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額: $ 100万
  • 図 145: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量: 100万 ユニット
  • 図 146: 米国 航空貨物輸送セクタ 地理区分 : 販売額シェア
  • 図 147: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売額 予測: $ 100万
  • 図 148: 米国 航空貨物輸送セクタ 販売量 予測: 100万 ユニット
  • 図 149: 競合促進力 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 150: 買い手の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 151: 供給業者の交渉力の推進要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 152: 新規参入の可能性に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 153: 代替品の脅威に影響を与える要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 154: 競合激化要因 航空貨物輸送セクタ、米国
  • 図 155: Air France KLM: 収益および収益性
  • 図 156: Air France KLM: 資産および債務
  • 図 157: 全日空 (ANA): 収益および収益性
  • 図 158: 全日空 (ANA): 資産および債務
  • 図 159: Deutsche Post DHL: 収益および収益性
  • 図 160: Deutsche Post DHL: 資産および債務
  • 図 161: United Parcel Service, Inc.: 収益および収益性
  • 図 162: United Parcel Service, Inc.: 資産および債務

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目次
Product Code: MLIG16065-06

Summary

Global Air Freight industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2012-16, and forecast to 2021). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Findings

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global air freight market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global air freight market
  • Leading company profiles reveal details of key air freight market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global air freight market with five year forecasts by both value and volume

Synopsis

Essential resource for top-line data and analysis covering the global air freight market. Includes market size and segmentation data, textual and graphical analysis of market growth trends and leading companies.

Reasons To Buy

  • What was the size of the global air freight market by value in 2016?
  • What will be the size of the global air freight market in 2021?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global air freight market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • What are the main segments that make up the global air freight market?

Key Highlights

The air freight sector is defined as consisting of revenues generated from freight transportation by air. Units of volumes are measured in freight ton-kilometers (FTK). Air freight volume, consisting of freight, express, and diplomatic bags, includes both domestic and international freight which for the purposes of this report are counted at each flight stage. Value represents the revenue obtained by airline companies from freight transportation. Any currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2015 annual average exchange rates.

The global air freight sector is expected to generate total revenues of $101.3bn in 2016, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.7% between 2012 and 2016.

Sector consumption volume is forecast to increase with a CAGR of 1.3% between 2012 and 2016, to reach a total of 181.2 billion FTK in 2016.

The air freight sector is heavily swayed by the global economy, specifically by the economies of its largest players China and the US.

Table of Contents

EXECUTIVE SUMMARY

  • Market value
  • Market value forecast
  • Market volume
  • Market volume forecast
  • Category segmentation
  • Geography segmentation

Introduction

  • What is this report about?
  • Who is the target reader?
  • How to use this report
  • Definitions

Global Air Freight

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in Asia-Pacific

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in Europe

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis

Air Freight in France

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Germany

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Italy

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Japan

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Australia

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Canada

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in China

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The Netherlands

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in Spain

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The United Kingdom

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Air Freight in The United States

  • Market Overview
  • Market Data
  • Market Segmentation
  • Market outlook
  • Five forces analysis
  • Macroeconomic indicators

Company Profiles

  • Leading companies

Appendix

  • Methodology
  • About MarketLine

List of Tables

  • Table 1: Global air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 2: Global air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 3: Global air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 4: Global air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 5: Global air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 6: Global air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 7: Asia-Pacific air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 8: Asia-Pacific air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 9: Asia-Pacific air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 10: Asia-Pacific air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 11: Asia-Pacific air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 12: Asia-Pacific air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 13: Europe air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 14: Europe air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 15: Europe air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 16: Europe air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 17: Europe air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 18: Europe air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 19: France air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 20: France air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 21: France air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 22: France air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 23: France air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 24: France air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 25: France size of population (million), 2012-16
  • Table 26: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 27: France gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 28: France inflation, 2012-16
  • Table 29: France consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 30: France exchange rate, 2012-16
  • Table 31: Germany air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 32: Germany air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 33: Germany air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 34: Germany air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 35: Germany air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 36: Germany air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 37: Germany size of population (million), 2012-16
  • Table 38: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 39: Germany gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 40: Germany inflation, 2012-16
  • Table 41: Germany consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 42: Germany exchange rate, 2012-16
  • Table 43: Italy air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 44: Italy air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 45: Italy air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 46: Italy air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 47: Italy air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 48: Italy air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 49: Italy size of population (million), 2012-16
  • Table 50: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 51: Italy gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 52: Italy inflation, 2012-16
  • Table 53: Italy consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 54: Italy exchange rate, 2012-16
  • Table 55: Japan air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 56: Japan air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 57: Japan air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 58: Japan air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 59: Japan air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 60: Japan air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 61: Japan size of population (million), 2012-16
  • Table 62: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 63: Japan gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 64: Japan inflation, 2012-16
  • Table 65: Japan consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 66: Japan exchange rate, 2012-16
  • Table 67: Australia air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 68: Australia air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 69: Australia air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 70: Australia air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 71: Australia air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 72: Australia air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 73: Australia size of population (million), 2012-16
  • Table 74: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 75: Australia gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 76: Australia inflation, 2012-16
  • Table 77: Australia consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 78: Australia exchange rate, 2012-16
  • Table 79: Canada air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 80: Canada air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 81: Canada air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 82: Canada air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 83: Canada air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 84: Canada air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 85: Canada size of population (million), 2012-16
  • Table 86: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 87: Canada gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 88: Canada inflation, 2012-16
  • Table 89: Canada consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 90: Canada exchange rate, 2012-16
  • Table 91: China air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 92: China air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 93: China air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 94: China air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 95: China air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 96: China air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 97: China size of population (million), 2012-16
  • Table 98: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 99: China gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 100: China inflation, 2012-16
  • Table 101: China consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 102: China exchange rate, 2012-16
  • Table 103: Netherlands air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 104: Netherlands air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 105: Netherlands air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 106: Netherlands air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 107: Netherlands air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 108: Netherlands air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 109: Netherlands size of population (million), 2012-16
  • Table 110: Netherlands gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 111: Netherlands gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 112: Netherlands inflation, 2012-16
  • Table 113: Netherlands consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 114: Netherlands exchange rate, 2012-16
  • Table 115: Spain air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 116: Spain air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 117: Spain air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 118: Spain air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 119: Spain air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 120: Spain air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 121: Spain size of population (million), 2012-16
  • Table 122: Spain gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 123: Spain gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 124: Spain inflation, 2012-16
  • Table 125: Spain consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 126: Spain exchange rate, 2012-16
  • Table 127: United Kingdom air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 128: United Kingdom air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 129: United Kingdom air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 130: United Kingdom air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 131: United Kingdom air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 132: United Kingdom air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 133: United Kingdom size of population (million), 2012-16
  • Table 134: United Kingdom gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 135: United Kingdom gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 136: United Kingdom inflation, 2012-16
  • Table 137: United Kingdom consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 138: United Kingdom exchange rate, 2012-16
  • Table 139: United States air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Table 140: United States air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Table 141: United States air freight sector category segmentation: million FTK, 2016
  • Table 142: United States air freight sector geography segmentation: $ million, 2016
  • Table 143: United States air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Table 144: United States air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Table 145: United States size of population (million), 2012-16
  • Table 146: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2012-16
  • Table 147: United States gdp (current prices, $ billion), 2012-16
  • Table 148: United States inflation, 2012-16
  • Table 149: United States consumer price index (absolute), 2012-16
  • Table 150: United States exchange rate, 2012-15
  • Table 151: Emirates Airline: key facts
  • Table 152: Emirates Airline: key financials ($)
  • Table 153: Emirates Airline: key financials (AED)
  • Table 154: Emirates Airline: key financial ratios
  • Table 155: FedEx Corporation: key facts
  • Table 156: FedEx Corporation: key financials ($)
  • Table 157: FedEx Corporation: key financial ratios
  • Table 158: Korean Air Lines Co, Ltd: key facts
  • Table 159: Korean Air Lines Co, Ltd: key financials ($)
  • Table 160: Korean Air Lines Co, Ltd: key financials (KRW)
  • Table 161: Korean Air Lines Co, Ltd: key financial ratios
  • Table 162: United Parcel Service, Inc.: key facts
  • Table 163: United Parcel Service, Inc.: key financials ($)
  • Table 164: United Parcel Service, Inc.: key financial ratios
  • Table 165: Deutsche Post AG: key facts
  • Table 166: Deutsche Post AG: key financials ($)
  • Table 167: Deutsche Post AG: key financials (€)
  • Table 168: Deutsche Post AG: key financial ratios
  • Table 169: Air China Limited: key facts
  • Table 170: Air China Limited: key financials ($)
  • Table 171: Air China Limited: key financials (CNY)
  • Table 172: Air China Limited: key financial ratios
  • Table 173: China Airlines Limited: key facts
  • Table 174: China Airlines Limited: key financials ($)
  • Table 175: China Airlines Limited: key financials (NT$)
  • Table 176: China Airlines Limited: key financial ratios
  • Table 177: Singapore Airlines Limited: key facts
  • Table 178: Singapore Airlines Limited: key financials ($)
  • Table 179: Singapore Airlines Limited: key financials (Si$)
  • Table 180: Singapore Airlines Limited: key financial ratios
  • Table 181: Air France-KLM S.A.: key facts
  • Table 182: Air France-KLM S.A.: key financials ($)
  • Table 183: Air France-KLM S.A.: key financials (€)
  • Table 184: Air France-KLM S.A.: key financial ratios
  • Table 185: Deutsche Lufthansa AG: key facts
  • Table 186: Deutsche Lufthansa AG: key financials ($)
  • Table 187: Deutsche Lufthansa AG: key financials (€)
  • Table 188: Deutsche Lufthansa AG: key financial ratios
  • Table 189: Cathay Pacific Airways Limited: key facts
  • Table 190: Cathay Pacific Airways Limited: key financials ($)
  • Table 191: Cathay Pacific Airways Limited: key financials (HK$)
  • Table 192: Cathay Pacific Airways Limited: key financial ratios
  • Table 193: Deutsche Bahn AG: key facts
  • Table 194: Deutsche Bahn AG: key financials ($)
  • Table 195: Deutsche Bahn AG: key financials (€)
  • Table 196: Deutsche Bahn AG: key financial ratios
  • Table 197: Alitalia - Societa Aerea Italiana SpA: key facts
  • Table 198: Cargolux Airlines International SA: key facts
  • Table 199: All Nippon Airways Co., Ltd.: key facts
  • Table 200: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 201: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financials (¥)
  • Table 202: All Nippon Airways Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 203: Nippon Express Co., Ltd.: key facts
  • Table 204: Nippon Express Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 205: Nippon Express Co., Ltd.: key financials (¥)
  • Table 206: Nippon Express Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 207: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key facts
  • Table 208: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financials ($)
  • Table 209: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financials (¥)
  • Table 210: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: key financial ratios
  • Table 211: Qantas Airways Group: key facts
  • Table 212: Qantas Airways Group: key financials ($)
  • Table 213: Qantas Airways Group: key financials (A$)
  • Table 214: Qantas Airways Group: key financial ratios
  • Table 215: Tasman Cargo Airlines Pty. Limited: key facts
  • Table 216: Air Canada: key facts
  • Table 217: Air Canada: key financials ($)
  • Table 218: Air Canada: key financials (C$)
  • Table 219: Air Canada: key financial ratios
  • Table 220: American Airlines Group Inc.: key facts
  • Table 221: American Airlines Group Inc.: key financials ($)
  • Table 222: American Airlines Group Inc.: key financial ratios
  • Table 223: Cargojet Inc.: key facts
  • Table 224: Cargojet Inc.: key financials ($)
  • Table 225: Cargojet Inc.: key financials (C$)
  • Table 226: Cargojet Inc.: key financial ratios
  • Table 227: China Southern Airlines Company Limited: key facts
  • Table 228: China Southern Airlines Company Limited: key financials ($)
  • Table 229: China Southern Airlines Company Limited: key financials (CNY)
  • Table 230: China Southern Airlines Company Limited: key financial ratios
  • Table 231: Hainan Airlines Co., Ltd.: key facts
  • Table 232: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financials ($)
  • Table 233: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financials (CNY)
  • Table 234: Hainan Airlines Co., Ltd.: key financial ratios
  • Table 235: TNT Express NV: key facts
  • Table 236: TNT Express NV: key financials ($)
  • Table 237: TNT Express NV: key financials (€)
  • Table 238: TNT Express NV: key financial ratios
  • Table 239: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key facts
  • Table 240: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key financials ($)
  • Table 241: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: key financial ratios
  • Table 242: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key facts
  • Table 243: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financials ($)
  • Table 244: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financials (€)
  • Table 245: International Consolidated Airlines Group, S.A.: key financial ratios
  • Table 246: Virgin Atlantic Airways Ltd: key facts
  • Table 247: United Continental Holdings, Inc.: key facts
  • Table 248: United Continental Holdings, Inc.: key financials ($)
  • Table 249: United Continental Holdings, Inc.: key financial ratios

List of Figures

  • Figure 1: Global air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 2: Global air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 3: Global air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 4: Global air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 5: Global air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 6: Global air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 7: Forces driving competition in the global air freight sector, 2016
  • Figure 8: Drivers of buyer power in the global air freight sector, 2016
  • Figure 9: Drivers of supplier power in the global air freight sector, 2016
  • Figure 10: Factors influencing the likelihood of new entrants in the global air freight sector, 2016
  • Figure 11: Factors influencing the threat of substitutes in the global air freight sector, 2016
  • Figure 12: Drivers of degree of rivalry in the global air freight sector, 2016
  • Figure 13: Asia-Pacific air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 14: Asia-Pacific air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 15: Asia-Pacific air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 16: Asia-Pacific air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 17: Asia-Pacific air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 18: Asia-Pacific air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 19: Forces driving competition in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 20: Drivers of buyer power in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 21: Drivers of supplier power in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 22: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 23: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 24: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Asia-Pacific, 2016
  • Figure 25: Europe air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 26: Europe air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 27: Europe air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 28: Europe air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 29: Europe air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 30: Europe air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 31: Forces driving competition in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 32: Drivers of buyer power in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 33: Drivers of supplier power in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 34: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 35: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 36: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Europe, 2016
  • Figure 37: France air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 38: France air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 39: France air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 40: France air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 41: France air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 42: France air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 43: Forces driving competition in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 44: Drivers of buyer power in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 45: Drivers of supplier power in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 46: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 47: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 48: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in France, 2016
  • Figure 49: Germany air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 50: Germany air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 51: Germany air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 52: Germany air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 53: Germany air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 54: Germany air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 55: Forces driving competition in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 56: Drivers of buyer power in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 57: Drivers of supplier power in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 58: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 59: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 60: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Germany, 2016
  • Figure 61: Italy air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 62: Italy air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 63: Italy air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 64: Italy air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 65: Italy air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 66: Italy air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 67: Forces driving competition in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 68: Drivers of buyer power in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 69: Drivers of supplier power in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 70: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 71: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 72: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Italy, 2016
  • Figure 73: Japan air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 74: Japan air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 75: Japan air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 76: Japan air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 77: Japan air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 78: Japan air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 79: Forces driving competition in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 80: Drivers of buyer power in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 81: Drivers of supplier power in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 82: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 83: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 84: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Japan, 2016
  • Figure 85: Australia air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 86: Australia air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 87: Australia air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 88: Australia air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 89: Australia air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 90: Australia air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 91: Forces driving competition in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 92: Drivers of buyer power in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 93: Drivers of supplier power in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 94: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 95: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 96: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Australia, 2016
  • Figure 97: Canada air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 98: Canada air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 99: Canada air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 100: Canada air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 101: Canada air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 102: Canada air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 103: Forces driving competition in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 104: Drivers of buyer power in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 105: Drivers of supplier power in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 106: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 107: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 108: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Canada, 2016
  • Figure 109: China air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 110: China air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 111: China air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 112: China air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 113: China air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 114: China air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 115: Forces driving competition in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 116: Drivers of buyer power in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 117: Drivers of supplier power in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 118: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 119: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 120: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in China, 2016
  • Figure 121: Netherlands air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 122: Netherlands air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 123: Netherlands air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 124: Netherlands air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 125: Netherlands air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 126: Netherlands air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 127: Forces driving competition in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 128: Drivers of buyer power in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 129: Drivers of supplier power in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 130: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 131: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 132: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the Netherlands, 2016
  • Figure 133: Spain air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 134: Spain air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 135: Spain air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 136: Spain air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 137: Spain air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 138: Spain air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 139: Forces driving competition in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 140: Drivers of buyer power in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 141: Drivers of supplier power in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 142: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 143: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 144: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in Spain, 2016
  • Figure 145: United Kingdom air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 146: United Kingdom air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 147: United Kingdom air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 148: United Kingdom air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 149: United Kingdom air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 150: United Kingdom air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 151: Forces driving competition in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 152: Drivers of buyer power in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 153: Drivers of supplier power in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 154: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 155: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 156: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the United Kingdom, 2016
  • Figure 157: United States air freight sector value: $ million, 2012-16
  • Figure 158: United States air freight sector volume: million FTK, 2012-16
  • Figure 159: United States air freight sector category segmentation: % share, by volume, 2016
  • Figure 160: United States air freight sector geography segmentation: % share, by value, 2016
  • Figure 161: United States air freight sector value forecast: $ million, 2016-21
  • Figure 162: United States air freight sector volume forecast: million FTK, 2016-21
  • Figure 163: Forces driving competition in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 164: Drivers of buyer power in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 165: Drivers of supplier power in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 166: Factors influencing the likelihood of new entrants in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 167: Factors influencing the threat of substitutes in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 168: Drivers of degree of rivalry in the air freight sector in the United States, 2016
  • Figure 169: Emirates Airline: revenues & profitability
  • Figure 170: Emirates Airline: assets & liabilities
  • Figure 171: FedEx Corporation: revenues & profitability
  • Figure 172: FedEx Corporation: assets & liabilities
  • Figure 173: Korean Air Lines Co, Ltd: revenues & profitability
  • Figure 174: Korean Air Lines Co, Ltd: assets & liabilities
  • Figure 175: United Parcel Service, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 176: United Parcel Service, Inc.: assets & liabilities
  • Figure 177: Deutsche Post AG: revenues & profitability
  • Figure 178: Deutsche Post AG: assets & liabilities
  • Figure 179: Air China Limited: revenues & profitability
  • Figure 180: Air China Limited: assets & liabilities
  • Figure 181: China Airlines Limited: revenues & profitability
  • Figure 182: China Airlines Limited: assets & liabilities
  • Figure 183: Singapore Airlines Limited: revenues & profitability
  • Figure 184: Singapore Airlines Limited: assets & liabilities
  • Figure 185: Air France-KLM S.A.: revenues & profitability
  • Figure 186: Air France-KLM S.A.: assets & liabilities
  • Figure 187: Deutsche Lufthansa AG: revenues & profitability
  • Figure 188: Deutsche Lufthansa AG: assets & liabilities
  • Figure 189: Cathay Pacific Airways Limited: revenues & profitability
  • Figure 190: Cathay Pacific Airways Limited: assets & liabilities
  • Figure 191: Deutsche Bahn AG: revenues & profitability
  • Figure 192: Deutsche Bahn AG: assets & liabilities
  • Figure 193: All Nippon Airways Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 194: All Nippon Airways Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 195: Nippon Express Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 196: Nippon Express Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 197: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: revenues & profitability
  • Figure 198: Nippon Yusen Kabushiki Kaisha: assets & liabilities
  • Figure 199: Qantas Airways Group: revenues & profitability
  • Figure 200: Qantas Airways Group: assets & liabilities
  • Figure 201: Air Canada: revenues & profitability
  • Figure 202: Air Canada: assets & liabilities
  • Figure 203: American Airlines Group Inc.: revenues & profitability
  • Figure 204: American Airlines Group Inc.: assets & liabilities
  • Figure 205: Cargojet Inc.: revenues & profitability
  • Figure 206: Cargojet Inc.: assets & liabilities
  • Figure 207: China Southern Airlines Company Limited: revenues & profitability
  • Figure 208: China Southern Airlines Company Limited: assets & liabilities
  • Figure 209: Hainan Airlines Co., Ltd.: revenues & profitability
  • Figure 210: Hainan Airlines Co., Ltd.: assets & liabilities
  • Figure 211: TNT Express NV: revenues & profitability
  • Figure 212: TNT Express NV: assets & liabilities
  • Figure 213: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 214: Atlas Air Worldwide Holdings, Inc.: assets & liabilities
  • Figure 215: International Consolidated Airlines Group, S.A.: revenues & profitability
  • Figure 216: International Consolidated Airlines Group, S.A.: assets & liabilities
  • Figure 217: United Continental Holdings, Inc.: revenues & profitability
  • Figure 218: United Continental Holdings, Inc.: assets & liabilities
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