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市場調査レポート
商品コード
1068854

ワイン - 世界の業界年鑑:市場概要、競合分析、予測(2016年~2025年)

Wine Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 (Global Almanac)

出版日: | 発行: MarketLine | ページ情報: 英文 504 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=136.22円
ワイン - 世界の業界年鑑:市場概要、競合分析、予測(2016年~2025年)
出版日: 2022年03月31日
発行: MarketLine
ページ情報: 英文 504 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のワイン市場の総収益は、2020年に3,077億2,960万米ドルとなり、2016年~2020年の間に0.4%のCAGRで成長を示しました。

市場の消費量は2016年~2020年の間に-0.2%のCAGRで推移し、2020年には合計237億6,160万リットルに達しました。

COVID-19の為の規制の緩和により、パンデミック後の2021年第2四半期、第3四半期には景気が回復しています。

当レポートでは、世界のワイン市場について調査分析し、市場シェア、市場規模(2016年~2020年の市場価値・数量、2025年までの予測)を含む定性的および定量的な市場概要と、財務指標や市場内の競争圧力の分析を含めた主要企業の情報を提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場価値
  • 市場価値予測
  • 市場数量
  • 市場数量予測
  • 種類別のセグメンテーション
  • 地域別のセグメンテーション
  • 市場シェア
  • 競合情勢

第2章 イントロダクション

第3章 世界のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第4章 マクロ経済指標

  • 国データ

第5章 アジア太平洋地域のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第6章 欧州のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第7章 マクロ経済指標

  • 国データ

第8章 フランスのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第9章 マクロ経済指標

  • 国データ

第10章 ドイツのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第11章 マクロ経済指標

  • 国データ

第12章 オーストラリアのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第13章 マクロ経済指標

  • 国データ

第14章 ブラジルのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第15章 マクロ経済指標

  • 国データ

第16章 カナダのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第17章 マクロ経済指標

  • 国データ

第18章 中国のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第19章 マクロ経済指標

  • 国データ

第20章 インドのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第21章 マクロ経済指標

  • 国データ

第22章 インドネシアのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第23章 マクロ経済指標

  • 国データ

第24章 イタリアのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第25章 マクロ経済指標

  • 国データ

第26章 日本のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第27章 マクロ経済指標

  • 国データ

第28章 メキシコのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第29章 マクロ経済指標

  • 国データ

第30章 オランダのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第31章 マクロ経済指標

  • 国データ

第32章 北米のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第33章 ロシアのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第34章 マクロ経済指標

  • 国データ

第35章 スカンジナビアのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第36章 シンガポールのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第37章 マクロ経済指標

  • 国データ

第38章 南アフリカのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第39章 マクロ経済指標

  • 国データ

第40章 韓国のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第41章 マクロ経済指標

  • 国データ

第42章 スペインのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第43章 マクロ経済指標

  • 国データ

第44章 トルコのワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第45章 マクロ経済指標

  • 国データ

第46章 英国のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第47章 マクロ経済指標

  • 国データ

第48章 米国のワイン

  • 市場概要
  • 市場データ
  • 市場セグメンテーション
  • 市場の見通し
  • ファイブフォース分析

第49章 マクロ経済指標

  • 国データ

第50章 企業プロファイル

  • Groupe Castel
  • Pernod Ricard SA
  • Andrew Peller Limited
  • Yantai Changyu Pioneer Wine Company Ltd
  • Grover Zampa Vineyards Ltd
  • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
  • Suntory Holdings Ltd
  • E. & J. Gallo Winery
  • Vina Concha y Toro SA
  • Bacardi Limited
  • Treasury Wine Estates Ltd
  • Distell Group Holdings Ltd
  • Constellation Brands, Inc.
  • The Wine Group Inc

第51章 付録

  • 調査手法
  • MarketLineについて
図表

List of Tables

  • Table 1: Global wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 2: Global wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 3: Global wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 4: Global wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 5: Global wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 6: Global wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Table 7: Global wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Table 8: Global wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Table 9: Global size of population (million), 2016-20
  • Table 10: Global gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
  • Table 11: Global gdp (current prices, $ billion), 2016-20
  • Table 12: Global inflation, 2016-20
  • Table 13: Global consumer price index (absolute), 2016-20
  • Table 14: Global exchange rate, 2016-20
  • Table 15: Asia-Pacific wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 16: Asia-Pacific wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 17: Asia-Pacific wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 18: Asia-Pacific wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 19: Asia-Pacific wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 20: Asia-Pacific wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Table 21: Asia-Pacific wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Table 22: Asia-Pacific wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Table 23: Europe wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 24: Europe wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 25: Europe wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 26: Europe wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 27: Europe wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 28: Europe wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Table 29: Europe wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Table 30: Europe wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Table 31: Europe size of population (million), 2016-20
  • Table 32: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
  • Table 33: Europe gdp (current prices, $ billion), 2016-20
  • Table 34: Europe inflation, 2016-20
  • Table 35: Europe consumer price index (absolute), 2016-20
  • Table 36: Europe exchange rate, 2016-20
  • Table 37: France wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 38: France wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 39: France wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 40: France wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 41: France wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 42: France wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Table 43: France wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Table 44: France wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Table 45: France size of population (million), 2016-20
  • Table 46: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
  • Table 47: France gdp (current prices, $ billion), 2016-20
  • Table 48: France inflation, 2016-20
  • Table 49: France consumer price index (absolute), 2016-20
  • Table 50: France exchange rate, 2016-20
  • Table 51: Germany wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 52: Germany wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 53: Germany wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 54: Germany wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 55: Germany wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 56: Germany wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Table 57: Germany wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Table 58: Germany wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Table 59: Germany size of population (million), 2016-20
  • Table 60: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
  • Table 61: Germany gdp (current prices, $ billion), 2016-20
  • Table 62: Germany inflation, 2016-20
  • Table 63: Germany consumer price index (absolute), 2016-20
  • Table 64: Germany exchange rate, 2016-20
  • Table 65: Australia wine market value: $ million, 2016-20
  • Table 66: Australia wine market volume: million liters, 2016-20
  • Table 67: Australia wine market category segmentation: $ million, 2020
  • Table 68: Australia wine market geography segmentation: $ million, 2020
  • Table 69: Australia wine market share: % share, by volume, 2020
  • Table 70: Australia wine market distribution: % share, by volume, 2020

List of Figures

  • Figure 1: Global wine market value: $ million, 2016-20
  • Figure 2: Global wine market volume: million liters, 2016-20
  • Figure 3: Global wine market category segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 4: Global wine market geography segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 5: Global wine market share: % share, by volume, 2020
  • Figure 6: Global wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Figure 7: Global wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Figure 8: Global wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Figure 9: Forces driving competition in the global wine market, 2020
  • Figure 10: Drivers of buyer power in the global wine market, 2020
  • Figure 11: Drivers of supplier power in the global wine market, 2020
  • Figure 12: Factors influencing the likelihood of new entrants in the global wine market, 2020
  • Figure 13: Factors influencing the threat of substitutes in the global wine market, 2020
  • Figure 14: Drivers of degree of rivalry in the global wine market, 2020
  • Figure 15: Asia-Pacific wine market value: $ million, 2016-20
  • Figure 16: Asia-Pacific wine market volume: million liters, 2016-20
  • Figure 17: Asia-Pacific wine market category segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 18: Asia-Pacific wine market geography segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 19: Asia-Pacific wine market share: % share, by volume, 2020
  • Figure 20: Asia-Pacific wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Figure 21: Asia-Pacific wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Figure 22: Asia-Pacific wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Figure 23: Forces driving competition in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 24: Drivers of buyer power in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 25: Drivers of supplier power in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 26: Factors influencing the likelihood of new entrants in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 27: Factors influencing the threat of substitutes in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 28: Drivers of degree of rivalry in the wine market in Asia-Pacific, 2020
  • Figure 29: Europe wine market value: $ million, 2016-20
  • Figure 30: Europe wine market volume: million liters, 2016-20
  • Figure 31: Europe wine market category segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 32: Europe wine market geography segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 33: Europe wine market share: % share, by volume, 2020
  • Figure 34: Europe wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Figure 35: Europe wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Figure 36: Europe wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Figure 37: Forces driving competition in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 38: Drivers of buyer power in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 39: Drivers of supplier power in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 40: Factors influencing the likelihood of new entrants in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 41: Factors influencing the threat of substitutes in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 42: Drivers of degree of rivalry in the wine market in Europe, 2020
  • Figure 43: France wine market value: $ million, 2016-20
  • Figure 44: France wine market volume: million liters, 2016-20
  • Figure 45: France wine market category segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 46: France wine market geography segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 47: France wine market share: % share, by volume, 2020
  • Figure 48: France wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Figure 49: France wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Figure 50: France wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Figure 51: Forces driving competition in the wine market in France, 2020
  • Figure 52: Drivers of buyer power in the wine market in France, 2020
  • Figure 53: Drivers of supplier power in the wine market in France, 2020
  • Figure 54: Factors influencing the likelihood of new entrants in the wine market in France, 2020
  • Figure 55: Factors influencing the threat of substitutes in the wine market in France, 2020
  • Figure 56: Drivers of degree of rivalry in the wine market in France, 2020
  • Figure 57: Germany wine market value: $ million, 2016-20
  • Figure 58: Germany wine market volume: million liters, 2016-20
  • Figure 59: Germany wine market category segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 60: Germany wine market geography segmentation: % share, by value, 2020
  • Figure 61: Germany wine market share: % share, by volume, 2020
  • Figure 62: Germany wine market distribution: % share, by volume, 2020
  • Figure 63: Germany wine market value forecast: $ million, 2020-25
  • Figure 64: Germany wine market volume forecast: million liters, 2020-25
  • Figure 65: Forces driving competition in the wine market in Germany, 2020
  • Figure 66: Drivers of buyer power in the wine market in Germany, 2020
  • Figure 67: Drivers of supplier power in the wine market in Germany, 2020
  • Figure 68: Factors influencing the likelihood of new entrants in the wine market in Germany, 2020
  • Figure 69: Factors influencing the threat of substitutes in the wine market in Germany, 2020
  • Figure 70: Drivers of degree of rivalry in the wine market in Germany, 2020
目次
Product Code: MLIG210088-01

Summary

Global Wine industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

The wine market consists of the sale of still wine, sparkling wine and fortified wine. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.

The global Wine market had total revenues of $307,729.6m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.4% between 2016 and 2020.

Market consumption volumes declined with a CARC of -0.2% between 2016-2020, to reach a total of 23,761.6 million liters in 2020.

After the COVID-19 pandemic in 2021, the economy is recovering in Q2 and Q3 due to ease of COVID-19 restrictions.

Scope

  • Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global wine market
  • Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global wine market
  • Leading company profiles reveal details of key wine market players' global operations and financial performance
  • Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global wine market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

  • What was the size of the global wine market by value in 2020?
  • What will be the size of the global wine market in 2025?
  • What factors are affecting the strength of competition in the global wine market?
  • How has the market performed over the last five years?
  • Who are the top competitors in the global wine market?

Table of Contents

1 EXECUTIVE SUMMARY

  • 1.1. Market value
  • 1.2. Market value forecast
  • 1.3. Market volume
  • 1.4. Market volume forecast
  • 1.5. Category segmentation
  • 1.6. Geography segmentation
  • 1.7. Market share
  • 1.8. Competitive Landscape

2 Introduction

  • 2.1. What is this report about?
  • 2.2. Who is the target reader?
  • 2.3. How to use this report
  • 2.4. Definitions

3 Global Wine

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Data
  • 3.3. Market Segmentation
  • 3.4. Market outlook
  • 3.5. Five forces analysis

4 Macroeconomic Indicators

  • 4.1. Country data

5 Wine in Asia-Pacific

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Market Data
  • 5.3. Market Segmentation
  • 5.4. Market outlook
  • 5.5. Five forces analysis

6 Wine in Europe

  • 6.1. Market Overview
  • 6.2. Market Data
  • 6.3. Market Segmentation
  • 6.4. Market outlook
  • 6.5. Five forces analysis

7 Macroeconomic Indicators

  • 7.1. Country data

8 Wine in France

  • 8.1. Market Overview
  • 8.2. Market Data
  • 8.3. Market Segmentation
  • 8.4. Market outlook
  • 8.5. Five forces analysis

9 Macroeconomic Indicators

  • 9.1. Country data

10 Wine in Germany

  • 10.1. Market Overview
  • 10.2. Market Data
  • 10.3. Market Segmentation
  • 10.4. Market outlook
  • 10.5. Five forces analysis

11 Macroeconomic Indicators

  • 11.1. Country data

12 Wine in Australia

  • 12.1. Market Overview
  • 12.2. Market Data
  • 12.3. Market Segmentation
  • 12.4. Market outlook
  • 12.5. Five forces analysis

13 Macroeconomic Indicators

  • 13.1. Country data

14 Wine in Brazil

  • 14.1. Market Overview
  • 14.2. Market Data
  • 14.3. Market Segmentation
  • 14.4. Market outlook
  • 14.5. Five forces analysis

15 Macroeconomic Indicators

  • 15.1. Country data

16 Wine in Canada

  • 16.1. Market Overview
  • 16.2. Market Data
  • 16.3. Market Segmentation
  • 16.4. Market outlook
  • 16.5. Five forces analysis

17 Macroeconomic Indicators

  • 17.1. Country data

18 Wine in China

  • 18.1. Market Overview
  • 18.2. Market Data
  • 18.3. Market Segmentation
  • 18.4. Market outlook
  • 18.5. Five forces analysis

19 Macroeconomic Indicators

  • 19.1. Country data

20 Wine in India

  • 20.1. Market Overview
  • 20.2. Market Data
  • 20.3. Market Segmentation
  • 20.4. Market outlook
  • 20.5. Five forces analysis

21 Macroeconomic Indicators

  • 21.1. Country data

22 Wine in Indonesia

  • 22.1. Market Overview
  • 22.2. Market Data
  • 22.3. Market Segmentation
  • 22.4. Market outlook
  • 22.5. Five forces analysis

23 Macroeconomic Indicators

  • 23.1. Country data

24 Wine in Italy

  • 24.1. Market Overview
  • 24.2. Market Data
  • 24.3. Market Segmentation
  • 24.4. Market outlook
  • 24.5. Five forces analysis

25 Macroeconomic Indicators

  • 25.1. Country data

26 Wine in Japan

  • 26.1. Market Overview
  • 26.2. Market Data
  • 26.3. Market Segmentation
  • 26.4. Market outlook
  • 26.5. Five forces analysis

27 Macroeconomic Indicators

  • 27.1. Country data

28 Wine in Mexico

  • 28.1. Market Overview
  • 28.2. Market Data
  • 28.3. Market Segmentation
  • 28.4. Market outlook
  • 28.5. Five forces analysis

29 Macroeconomic Indicators

  • 29.1. Country data

30 Wine in The Netherlands

  • 30.1. Market Overview
  • 30.2. Market Data
  • 30.3. Market Segmentation
  • 30.4. Market outlook
  • 30.5. Five forces analysis

31 Macroeconomic Indicators

  • 31.1. Country data

32 Wine in North America

  • 32.1. Market Overview
  • 32.2. Market Data
  • 32.3. Market Segmentation
  • 32.4. Market outlook
  • 32.5. Five forces analysis

33 Wine in Russia

  • 33.1. Market Overview
  • 33.2. Market Data
  • 33.3. Market Segmentation
  • 33.4. Market outlook
  • 33.5. Five forces analysis

34 Macroeconomic Indicators

  • 34.1. Country data

35 Wine in Scandinavia

  • 35.1. Market Overview
  • 35.2. Market Data
  • 35.3. Market Segmentation
  • 35.4. Market outlook
  • 35.5. Five forces analysis

36 Wine in Singapore

  • 36.1. Market Overview
  • 36.2. Market Data
  • 36.3. Market Segmentation
  • 36.4. Market outlook
  • 36.5. Five forces analysis

37 Macroeconomic Indicators

  • 37.1. Country data

38 Wine in South Africa

  • 38.1. Market Overview
  • 38.2. Market Data
  • 38.3. Market Segmentation
  • 38.4. Market outlook
  • 38.5. Five forces analysis

39 Macroeconomic Indicators

  • 39.1. Country data

40 Wine in South Korea

  • 40.1. Market Overview
  • 40.2. Market Data
  • 40.3. Market Segmentation
  • 40.4. Market outlook
  • 40.5. Five forces analysis

41 Macroeconomic Indicators

  • 41.1. Country data

42 Wine in Spain

  • 42.1. Market Overview
  • 42.2. Market Data
  • 42.3. Market Segmentation
  • 42.4. Market outlook
  • 42.5. Five forces analysis

43 Macroeconomic Indicators

  • 43.1. Country data

44 Wine in Turkey

  • 44.1. Market Overview
  • 44.2. Market Data
  • 44.3. Market Segmentation
  • 44.4. Market outlook
  • 44.5. Five forces analysis

45 Macroeconomic Indicators

  • 45.1. Country data

46 Wine in The United Kingdom

  • 46.1. Market Overview
  • 46.2. Market Data
  • 46.3. Market Segmentation
  • 46.4. Market outlook
  • 46.5. Five forces analysis

47 Macroeconomic Indicators

  • 47.1. Country data

48 Wine in The United States

  • 48.1. Market Overview
  • 48.2. Market Data
  • 48.3. Market Segmentation
  • 48.4. Market outlook
  • 48.5. Five forces analysis

49 Macroeconomic Indicators

  • 49.1. Country data

50 Company Profiles

  • 50.1. Groupe Castel
  • 50.2. Pernod Ricard SA
  • 50.3. Andrew Peller Limited
  • 50.4. Yantai Changyu Pioneer Wine Company Ltd
  • 50.5. Grover Zampa Vineyards Ltd
  • 50.6. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
  • 50.7. Suntory Holdings Ltd
  • 50.8. E. & J. Gallo Winery
  • 50.9. Vina Concha y Toro SA
  • 50.10. Bacardi Limited
  • 50.11. Treasury Wine Estates Ltd
  • 50.12. Distell Group Holdings Ltd
  • 50.13. Constellation Brands, Inc.
  • 50.14. The Wine Group Inc

51 Appendix

  • 51.1. Methodology
  • 51.2. About MarketLine