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市場調査レポート

コールトラッキングソフトウェア:企業・ソリューション・市場展望

Call Tracking Software: Companies, Solutions, and Market Outlook 2014 - 2019

発行 Mind Commerce 商品コード 304891
出版日 ページ情報 英文 98 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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コールトラッキングソフトウェア:企業・ソリューション・市場展望 Call Tracking Software: Companies, Solutions, and Market Outlook 2014 - 2019
出版日: 2014年06月03日 ページ情報: 英文 98 Pages
概要

当レポートでは、顧客関係管理(CRM)最適化の技術・ソリューションにフォーカスし、コールトラッキングソリューションについて、コールトラッキングの手法・メリットも含めて分析しており、主要なコールトラッキングソフトウェアプロバイダーの調査、コールトラッキングソフトウェアの機能と包括的な分析などをまとめ、お届けいたします。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 コールトラッキングソリューションのイントロダクション

  • 市場動向・市場展望
  • 目的・重要性
  • 調査質問項目

第3章 コールトラッキングソフトウェアの分析

  • コールトラッキングの機能
  • 最適なコールトラッキングソフトウェアの機能
  • コールトラッキングソフトウェアプロバイダー
    • ADMETER
    • ANALYTIC CALL TRACKING
    • AVANSER
    • AVIDTRAK
    • CALLFIRE
    • CALLRAIL
    • CALL SOURCE
    • CALLTRACK
    • CALL TRACKING METRICS
    • CENTURY INTERACTIVE
    • DELACON
    • DIAL800
    • DYNAMIC INTERACTIVE
    • FRESHEGG LIMITED
    • IFBYPHONE
    • INFINITY CALL TRACKING
    • KEYMETRIC
    • LOGMYCALL
    • MARCHEX
    • MONGOOSE METRICS
  • コールトラッキングソフトウェアの比較分析
  • コールトラッキングソフトウェア利用のメリット

第4章 調査結果のサマリー

第5章 結論・提言

目次

Call tracking software represents a means of recording information about incoming calls and allows the tracking of phone calls to be associated with performance based advertising and supplying additional analytic information about the calls. It allows firms to track the sources of inbound calls and identify specific channels and thus promotion performance (PPC, social media, SEO, etc.). It helps to track how the user found the website including the keywords searched and which pages were viewed prior to the call, during the call, and after the call.

As part of the Mind Commerce series of reports focused on technologies and solutions for Customer Relationship Management (CRM) optimization, Call Tracking Software: Companies, Solutions, and Market Outlook 2014 - 2019 evaluates the call tracking solutions including method of call tracking and benefits. The report presents the top rated call tracking software providers with a rating determined through proprietary analysis process. The report also evaluates call tracking software feature/functionality and provides a comparative analysis. In addition, our research examines call tracking software interface, ease of integration, product features, technical support, and the reporting method and procedures.

Companies in Report:

  • ADMETER
  • ANALYTIC CALL TRACKING
  • AVANSER
  • AVIDTRAK
  • CALLFIRE
  • CALLRAIL
  • CALL SOURCE
  • CALLTRACK
  • CALL TRACKING METRICS
  • CENTURY INTERACTIVE
  • DELACON
  • DIAL800
  • DYNAMIC INTERACTIVE
  • FRESHEGG LIMITED
  • IFBYPHONE
  • INFINITY CALL TRACKING
  • KEYMETRIC
  • LOGMYCALL
  • MARCHEX
  • MONGOOSE METRICS

Keywords: Customer Relationship Management, CRM, CRM Optimization, Click-to-Call, SEO Optimization, Call Center Optimization, Inbound Call Analytics, Inbound Marketing Optimization, VoIP Call Metrics, BPO, Outsourced Call Center, Call-based Ads.

Table of Contents

1.0. EXECUTIVE SUMMARY

2.0. CALL TRACKING SOLUTION INTRODUCTION

  • 2.1. MARKET TREND AND MARKET OUTLOOK 2014 - 2019
  • 2.2. PURPOSE AND SIGNIFICANCE
  • 2.3. REPORT QUESTIONS

3.0. CALL TRACKING SOFTWARE ANALYSIS

  • 3.1. CALL TRACKING FUNCTIONALITY
  • 3.2. FEATURES OF OPTIMAL CALL TRACKING SOFTWARE
  • 3.3. CALL TRACKING SOFTWARE PROVIDERS
    • 3.3.1. ADMETER
    • 3.3.2. ANALYTIC CALL TRACKING
    • 3.3.3. AVANSER
    • 3.3.4. AVIDTRAK
    • 3.3.5. CALLFIRE
    • 3.3.6. CALLRAIL
    • 3.3.7. CALL SOURCE
    • 3.3.8. CALLTRACK
    • 3.3.9. CALL TRACKING METRICS
    • 3.3.10. CENTURY INTERACTIVE
    • 3.3.11. DELACON
    • 3.3.12. DIAL800
    • 3.3.13. DYNAMIC INTERACTIVE
    • 3.3.14. FRESHEGG LIMITED
    • 3.3.15 IFBYPHONE
    • 3.3.15. INFINITY CALL TRACKING
    • 3.3.17 KEYMETRIC
    • 3.3.17 LOGMYCALL
    • 3.3.16. MARCHEX
    • 3.3.17. MONGOOSE METRICS
  • 3.4. CALL TRACKING SOFTWARE COMPARATIVE ANALYSIS
  • 3.5. BENEFITS OF USING CALL TRACKING SOFTWARE

4.0. SUMMARY OF RESEARCH FINDINGS

5.0. CONCLUSIONS AND RECOMMENDATIONS

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