企業レポート

モバイルVAS企業およびソリューション分析:OnMobile

Mobile VAS Company and Solution Analysis: OnMobile

発行 Mind Commerce Publishing LLC 商品コード 288650
出版日 ページ情報 英文 22 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
詳細については [お問い合わせ] ボタンよりお問い合わせ下さい。
Back to Top
モバイルVAS企業およびソリューション分析:OnMobile Mobile VAS Company and Solution Analysis: OnMobile
出版日: 2013年10月28日 ページ情報: 英文 22 Pages
概要

モバイル付加価値サービス(VAS)アプリケーションは、通信分野で顧客の「粘着性」を生み出す手段として提供されると同時に、総収益を増加させ、収益を改善します。モバイルVAS市場は動的であり、端末OEM、ネットワークオペレーター、コンテンツオーナーおよびOnMobileのようなMVASイノベーターにけん引されています。

当レポートでは、幅広い製品とサービスを提供し、既にインド市場のリーダーとなって、その他の分野でも市場シェアを獲得する構えを見せるOnMobileについて調査し、概略以下の構成でお届けいたします。

当レポートのメリット

  • MVAS市場における課題・機会を特定する
  • 高成長MVAS分野--エンターテインメント、教育、健康、財務および「インフォテインメント」--を理解する
  • リスク・リワード共有モデルにおけるネットワークオペレーターとの協力など、MVAS戦略を特定する
  • メディア、コンテンツ、インターネット、エンタープライズのコンバージェンス、およびモバイルがどのようにMVAS分野を形成しているかを理解する
  • 補助的サービスと大型市場への対処によって、いかにしてMVASプロバイダーとその他のMVASプロバイダーが協力できるかを理解する

第1章 企業概要

第2章 サービス(ソリューション、アプリケーション、製品、サービス)

第3章 戦略・計画

第4章 企業活動

第5章 財務・オペレーション

第6章 分析・結論

目次

Mobile Value Added Services (VAS) applications are provided within telecommunications as a means of creating customer "stickiness" while adding top line revenue and improved margins. The mobile VAS marketplace is dynamic, driven by handset OEMs, network operators, content owners, and MVAS innovators such as OnMobile.

Originally incubated by Infosys, the company offers a wide range of products and services, which are evaluated in this report. Already a market leader in India, the company is poised to gain market share in other areas.

Report Benefits:

  • Identify challenges and opportunities in the MVAS space
  • Understand high growth MVAS areas: Entertainment, Education, Health, Finance and 'Infotainment'
  • Identify MVAS strategies such as collaborating with network operators on a risk and reward sharing model
  • Understand how the convergence of media, content, internet, enterprises and the mobile is shaping the MVAS space
  • Understand how MVAS providers can collaborate with other MVAS providers with complementary offerings and address larger markets

Target Audience:

  • MVAS companies
  • Content providers
  • Mobile network operators
  • Mobile commerce companies
  • Mobile application developers
  • Wireless handset manufacturers
  • Network infrastructure providers

Table of Contents

  • 1.0 COMPANY OVERVIEW
  • 2.0 OFFERINGS (SOLUTIONS, APPS, PRODUCTS, SERVICES)
  • 3.0 STRATEGIES AND PLANS
  • 4.0 COMPANY ACTIVITIES
  • 5.0 FINANCIAL AND OPERATIONAL HIGHLIGHTS
  • 6.0 ANALYSIS AND CONCLUSIONS
Back to Top