特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
954014

コマーシャルクレジットカード:北米市場のレビューと予測 (2018-2024年)

Commercial Credit Cards: North America Market Review and Forecast, 2018-2024

出版日: | 発行: Mercator Advisory Group, Inc. | ページ情報: 英文 17 Pages, 7 Exhibits | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.45円
コマーシャルクレジットカード:北米市場のレビューと予測 (2018-2024年)
出版日: 2020年08月12日
発行: Mercator Advisory Group, Inc.
ページ情報: 英文 17 Pages, 7 Exhibits
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

北米の中規模から大規模企業向けのコマーシャルクレジットカード市場は、過去数年間、概して力強い成長モードにあります。最も成熟したコマーシャルクレジットカード市場である北米では、業界がB2B買掛金関連への移行を継続しているため、最近の成長は主に旅行以外の支出によって後押しされています。その結果、2021年に発行者の最終利益に打撃を与える打撃はありましたが、企業がデジタル採用を加速するにつれて、企業間決済のその後の利益により、出張の長期停止が多少相殺されます。購入カード(Pカード)と非旅行仮想カードの利用は、より広範な経済活動、電子決済方法の使用の増加、および買掛金プロセスでの小切手と現金の交換に、より直接的に関連しています。

当レポートでは、北米のコマーシャルクレジットカード市場について調査し、COVID-19が地域に及ぼしている経済的な影響、地域全体および国別のクレジットカード支出予測、および主な技術動向などを提供しています。

当レポートで言及されている企業・その他組織

  • American Express、Citi、Coupa、Cvent、Diners Club、Interac、International Monetary Fund(IMF)、Mastercard、PNC Bank、R3、SAP Concur、Conference Board、Visa、World Health Organization

当レポートに含まれる表の一例:

レポートのハイライト

  • COVID-19が地域に及ぼしている経済的影響のレビュー
  • 全体的な地域のクレジットカード支出と2021年までの景気後退の間の相関分析
  • 2024年までのカナダおよび米国の商業クレジットカード支出予測
  • 技術における主要な業界動向とクライアントの期待
目次

"Mercator Advisory Group releases new research about commercial credit card trends in North America. "

The commercial credit card market for mid-to large corporates in North America has been in a generally strong growth mode for the past several years. In North America, the most mature commercial credit card market, recent growth has been primarily boosted by non-travel spend as the industry continues its transition to B2B payables relevancy. As a result, the extended suspension of business travel, although a damaging blow to issuer bottom lines into 2021, will be somewhat offset by subsequent gains in business-to-business payments as companies accelerate digital adoption. The utilization of purchasing cards (P cards) and non-travel virtual cards is more directly tied to broader economic activity, the growing use of electronic payments methods, and replacement of checks and cash in the payables process.

Mercator Advisory Group's latest research report, ‘Commercial Credit Cards: North America Market Review and Forecast, 2018-2024 ’, provides a detailed review of the commercial credit card markets in Canada and the United States, including an analysis of how the pandemic impacts spend during 2020-21, as well as recovery expectations through 2024.

"The pre-pandemic growth trajectory was quite good overall in North America, as 2019 virtual card spend exceeded corporate travel card spend for the first time," commented Steve Murphy , Director, Commercial and Enterprise Payments Advisory Service, author of the report, "so the comeback in spend longer term is going to be more associated with utilization of card rails in payables as the recessionary curve unfolds."

This report is 17 pages long and has 7 exhibits .

Companies and other organizations mentioned in this report include: American Express, Citi, Coupa, Cvent, Diners Club, Interac, International Monetary Fund (IMF), Mastercard, PNC Bank, R3, SAP Concur, The Conference Board, Visa, World Health Organization.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the report include:

  • A review of the economic impact that COVID-19 is having in the region
  • Correlation analysis between overall regional credit card spend and the economic downturn through 2021
  • Commercial credit card spending forecasts for Canada and the U.S. through 2024
  • Key industry trends in technology and client expectations
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.