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市場調査レポート
商品コード
921800

デジタルギフトカード:米国市場

Digital Gift Cards: U.S. Market, 2019

出版日: | 発行: Mercator Advisory Group, Inc. | ページ情報: 英文 17 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.45円
デジタルギフトカード:米国市場
出版日: 2020年01月09日
発行: Mercator Advisory Group, Inc.
ページ情報: 英文 17 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

ギフトカードは米国で950億ドルを超えるチャージ規模を記録する非常に大きな事業であり、今後も成長が続くと予測されています。ギフトカード事業の継続性に問題はないものの、どのフォームファクターが普及するかが問題となります。プラスチックカードか、非接触型のプラスチックカードか、デジタルカードか、あるいはモバイルデバイスなどを介して使用されるものになるか?少なくとも近い将来においては、これらすべての組み合わせになるかもしれません。

当レポートでは、米国のデジタルギフトカード市場を調査し、 市場の定義と概要、カードの種類と特徴、市場規模の推移と予測、カード詐欺の動向・被害額、関連法規制などをまとめています。

調査ハイライト

  • デジタルギフトカード:年収75,000ドル以上の消費者に高頻度で購入されている
  • マイクロギフトカード:通常20ドル未満の少量のトークンを介してデジタルで提供されるギフトカードで、5~10ドルがもっとも一般的な金額
  • ギフトカード詐欺は収益の1%~4%。物理的カードとデジタルカードの両方で起こるが、デジタルカードの方が発生率が高い
  • デジタルギフトカード詐欺:年間9億5,000万ドルの損失額

調査対象企業

  • Audit Analytics
  • CGI Research
  • Chargeback.com
  • Giftcards.com
  • Kount
  • Riskified
目次

"New report recommends U.S. retailers use omnichannel approach, including digital delivery, to grow their gift card business."

New research from Mercator Advisory Group's Prepaid Advisory Service sizes the U.S. digital gift card space and forecasts its growth through 2022.

Gift cards are a big business, exceeding $95 billion in loads in the United States, with solid expectations for continued growth well into the future. Whether the gift card business will survive isn't really a question; the question seems to be what form factor will prevail. Will it be a physical plastic card, a contactless physical plastic card, digital cards, or those used via a mobile device or form factor? The reality will likely end up being a combination of all the above, at least for the foreseeable future.

Mercator Advisory Group's new research report titled ‘Digital Gift Cards: U.S. Market, 2019’ provides a look into the U.S. digital gift card market including market size, growth forecast, fraud, breakage, and best practices. Additionally, the report looks at the federal and state regulatory environment for prepaid gift cards and identifies risks that can affect program revenue.

“Digital gift cards will continue to grow and eventually surpass physical gift cards. However, in the meantime, retailers should be using an omnichannel approach to growing their gift card programs. That means offering gift cards through store locations, offering online ordering with physical card delivery, online/app/mobile app ordering with a digital delivery. Consider offering or adding a loyalty program to your gift card program to encourage repeat purchases,” stated C. Sue Brown, Director of Mercator Advisory Group's Prepaid Advisory Service, and author of the report.

This research report has 17 pages and 9 exhibits.

Companies mentioned in the report include: Audit Analytics, CGI Research, Chargeback.com, Giftcards.com, Kount, and Riskified.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the report include:

  • Digital gift cards are purchased most frequently by consumers with an annual income of $75,000 or more.
  • Microgift cards are gift cards provided digitally via a token for small amounts usually under $20, with $5-10 being the most common amount.
  • Gift card fraud is between 1% and 4% of revenue. Fraud is prevalent for both physical and digital gift cards but is higher for digital gift cards.
  • Digital gift card fraud is a $950 million annual loss to the industry annually.
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