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市場調査レポート
商品コード
919999

「フレンドリー詐欺」による加盟店のチャージバックの増大

Merchant Chargebacks Are on the Rise Due to Friendly Fraud

出版日: | 発行: Mercator Advisory Group, Inc. | ページ情報: 英文 14 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.81円
「フレンドリー詐欺」による加盟店のチャージバックの増大
出版日: 2019年12月23日
発行: Mercator Advisory Group, Inc.
ページ情報: 英文 14 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、チャージバックへの加盟店の対策を調査し、チャージバックの要因、チャージバックのプロセス、「フレンドリー詐欺」の手口、加盟店によるチャージバック対策、対策サービス・ソリューションを提供する主要ベンダーのプロファイルなどをまとめています。

調査内容のハイライト

  • 顧客との紛争処理の円滑化
  • 「フレンドリー詐欺」とチャージバックの関連性
  • 悪意ある消費者による紛争利用手口
  • チャージバック・「フレンドリー詐欺」市場データ推計
  • 加盟店によるチャージバック対策
  • チャージバックサービス企業のプロファイル

掲載企業・組織

  • ACI Worldwide
  • American Express
  • Authorize.Net
  • BlueSnap
  • Braintree
  • CardinalCommerce
  • Chargeback
  • Chargebacks911
  • Chargeback Gurus
  • Chargehound
  • CyberSource
  • Discover
  • Ethoca
  • Federal Reserve Board
  • Lexis-Nexis
  • Mastercard
  • Midigator
  • PayPal
  • Stripe
  • Verifi
  • Visa
目次

Friendly Fraud Is Driving Increased Merchant Chargebacks

New Mercator Advisory Group research report discusses the changing dynamics of merchant chargebacks.

Merchants find themselves wrestling with the chargeback process, which is triggered when consumers dispute a purchase transaction, mostly on e-commerce sales. Increasingly, friendly fraud has also become a direct cause of merchant chargebacks. This report delves into chargeback reasons and implications as well as vendors of chargeback services that have emerged to provide solutions for merchants.

A new research report from Mercator Advisory Group, ‘Merchant Chargebacks Are on the Rise Due to Friendly Fraud ’ assesses the challenges and preventive solutions for this increasing problem that affects merchants of all sizes across vertical markets.

“Merchants are incurring a major pain point dealing with consumer-disputed sales transactions that can lead to chargebacks. This can mean merchants lose not only the sales revenue but also the merchandise and related overhead costs as well,” commented Raymond Pucci, Director, Merchant Services at Mercator Advisory Group, the author of this report.

This report is 14 pages long and has 2 exhibits.

Companies mentioned in this report: ACI Worldwide, American Express, Authorize.Net, BlueSnap, Braintree, CardinalCommerce, Chargeback, Chargebacks911, Chargeback Gurus, Chargehound, CyberSource, Discover, Ethoca, Federal Reserve Board, Lexis-Nexis, Mastercard, Midigator, PayPal, Stripe, Verifi, and Visa.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of this research report include:

  • Ease of the customer dispute process
  • Why friendly fraud has been linked to chargebacks
  • How crafty consumers game the dispute system
  • Market data estimates of chargebacks and friendly fraud
  • How merchants are combatting chargebacks
  • Brief profiles of chargeback service companies
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