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市場調査レポート

オペレーショナルエクセレンス:デビットカードのベストマーケティング戦略

Operational Excellence: The Best Debit Marketing Strategy

発行 Mercator Advisory Group, Inc. 商品コード 554057
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.42円で換算しております。
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オペレーショナルエクセレンス:デビットカードのベストマーケティング戦略 Operational Excellence: The Best Debit Marketing Strategy
出版日: 2017年09月07日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、デビットカードの利用減少動向と利用促進戦略について調査し、消費者による利用減少の状況、デジタル経路で消費者が好む決済タイプ、デビットカード利用における懸念、利用促進のための戦略の分析などをまとめています。

本調査のハイライト

  • 米国での小売購入におけるデビットカード利用の減少
  • デジタル経路で消費者が好む決済タイプ
  • デビットカードの取り扱いに関する議論の動向・ベストプラクティス
  • 「フレンドリー詐欺」のリスクの拡大
  • 誤判定の低減のためのデータアナリティクスの利用に関するディスカッション

調査対象企業

  • CO-OP Financial Services
  • Mastercard
  • Visa
目次

Consumers are changing their buying habits and including more online and mobile purchases. Debit cards are less likely to be used in those channels than credit cards due in part to their concerns about the safety of their transactions and usability of their cards.

A new research report by Mercator Advisory Group, Operational Excellence: The Best Debit Marketing Strategy , recommends that the best way to increase debit card usage and customer retention is to improve dispute handling and reduce the incidence of false positives in fraud detection.

"Debit has gotten a bad reputation in the popular press for being unsafe and less accepted, particularly in digital channels. To counteract this sentiment, banks and credit unions are re-examining their approach to handling cardholder disputes to make it less disruptive to consumers and the underlying activity in their checking accounts. Issuers are also focused on fine-tuning their transaction monitoring tools to protect transactions without being so restrictive as to turn away too many legitimate transactions," commented Sarah Grotta, Director, Debit Advisory Service at Mercator Advisory Group and author of the report.

This report has 14 pages and 5 exhibits.

Companies mentioned in this report include : CO-OP Financial Services, Mastercard, and Visa.

One of the exhibits included in this report:

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Highlights of the report include:

  • Decline in the use of debit cards compared to credit cards for retail purchases in the United States
  • Transaction types that consumers prefer in digital channels
  • Trends and best practices in handling debit card disputes
  • The rising risk of "friendly fraud"
  • Discussion regarding the use of data analytics to curtail false positives
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