表紙
市場調査レポート

ATM市場ベンチマークレポート

2014 ATM Market Benchmark Report

発行 Mercator Advisory Group, Inc. 商品コード 310697
出版日 ページ情報 英文 21 pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。
Back to Top
ATM市場ベンチマークレポート 2014 ATM Market Benchmark Report
出版日: 2014年08月18日 ページ情報: 英文 21 pages
概要

当レポートでは、ATMがどのようにして銀行、信用組合およびその他の金融機関とその顧客・メンバーとのやりとりを増加させる基礎となっているかについて調査し、米国における顧客のATM利用動向調査結果をまとめ、お届けいたします。

本書のハイライト

  • 多くの世界市場で使用する際に、ATMをセルフサービス・アシステッドサービスバンキングの拠点にする多様なATM機能の例
  • 絶え間なく進化するATMチャネルは、多くのバンキング顧客にとって頼れるチャネルとなっている証拠:Mercator Advisory Groupの顧客モニター調査-米国における顧客のATM利用動向に関する結果
    • 自身の銀行のATM vs. その他のATMの利用
    • 現金を引き出す以外の利用
    • ATM利用頻度
    • モバイルデポジットの利用
    • ATMの利便性に支払う意思
    • テラーアシステッドビデオ会議を試す意思めた
  • 米国における主要ATM展開企業の市場シェア:種類別
  • 効率向上および顧客エンゲージメント・満足度向上の調査

本調査で言及する企業

  • Bank of America
  • Chase
  • Citi
  • Cardtronics
  • Co-Op Financial Services
  • Diebold
  • Elan MoneyPass
  • INETCO
  • NCR
  • Payments Alliance International
  • Wincor Nixdorf
目次

In new research, 2014 ATM Market Benchmark Report, Mercator Advisory Group reviews how the ATM channel has become the foundation for an increasing number of interactions of banks and credit unions and other financial institutions with their customers and members.

"The migration of ATMs beyond simple cash-dispensing machines to become more interactive and full-featured self-service hubs continues unimpeded," comments Ed O'Brien, director of Mercator Advisory Group's Banking Channels Advisory Service and author of the report.

This report is 21 pages long and has 14 exhibits.

Organizations mentioned in this report include: Bank of America, Chase, Citi, Cardtronics, Co-Op Financial Services, Diebold, Elan MoneyPass, INETCO, NCR, Payments Alliance International, and Wincor Nixdorf.

Members of Mercator Advisory Group Banking Channels Advisory Service have access to this report as well as the upcoming research for the year ahead, presentations, analyst access and other membership benefits.

One of the exhibits included in this report:

image1

Highlights of this report include:

  • Examples of diverse expanded features in ATMs in use in many global markets that have made ATMs the hub of self- and assisted-service banking
  • Evidence that the ever-evolving ATM channel has become a go-to channel for many banking customers, namely Mercator Advisory Group CustomerMonitor Survey results on trends in U.S. consumers' ATM use, including use of their own banks' ATMs versus other ATMs and other means of getting cash; frequency of ATM use; use of mobile deposit; willingness to pay for ATM convenience; willingness to try teller-assisted videoconferencing
  • Market share of leading ATM deployers in the U.S. by type
  • Examination of increased efficiencies and increased customer engagement and satisfaction
Back to Top