表紙:米国のフリートカード市場の規模と予測 (2020年~2025年):回復の途上
市場調査レポート
商品コード
1041944

米国のフリートカード市場の規模と予測 (2020年~2025年):回復の途上

On the Road to Recovery: U.S. Fleet Card Market Sizing and Forecast, 2020-2025

出版日: | 発行: Mercator Advisory Group, Inc. | ページ情報: 英文 14 Pages, 4 Exhibits | 納期: 即日から翌営業日

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米国のフリートカード市場の規模と予測 (2020年~2025年):回復の途上
出版日: 2021年12月08日
発行: Mercator Advisory Group, Inc.
ページ情報: 英文 14 Pages, 4 Exhibits
納期: 即日から翌営業日
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概要

気候変動や持続可能性に関する連邦政府や州政府の革新的なプログラムの多くは、燃費基準の更新や車両の電動化への移行の増加という点で、フリートの将来に影響を与えるでしょう。

フリートカード企業は、フリートの将来性への投資を始めなければなりません。これは、決済技術の進歩について真剣に検討し、市場に対して継続的に意識を向けることを意味します。

当レポートでは、米国のフリートカード市場の現状と将来展望について分析し、今後の市場規模の動向見通し (2025年まで) や、昨今の技術開発・規制制定の動き、新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) の影響などを調査しております。

当レポートの分析対象企業:Amazon、Comdata、EFS、Enterprise、Fleet One、FLEETCOR、Fuelman、Geotab、Hertz、Ikea、Mastercard、MSTS、Rivian、Samsara、Shell Oil Company、Tesla、Trimble、U.S. Bancorp、Verizon Connect、Visa、WEX Inc.

本文中の図表より:

分析概略

  • 新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) のトラック・フリートカード業界への影響
  • 米国のフリートカード利用額の予測 (2025年まで)
  • フリートカード購入量:ネットワークシェア別
  • フリートカードの全体的な市場規模と、米国のコマーシャルカード支出総額の内訳
  • フリートの持続可能性および環境への影響に関する現在の規制環境
  • フリートの電動化とフリート技術の動向
目次

Covid-19 has impacted the fleet card industry - how will you respond?

New research from Mercator Advisory Group details the current fleet card market and provides a market forecast through 2025.

Mercator Advisory Group released a report covering the fleet card market, titled “On the Road to Recovery: U.S. Fleet Card Market Sizing and Forecast, 2020-2025”. The research explains the current market and forecast, discusses closed- and open-loop card networks, card spend, and network volume, and explores the effects of the COVID-19 pandemic on the industry.

This research also explores current fleet tracking & telematics technology and how companies are using these advancements to reduce costs and increase safety. We then transition into the future of fleet and current state of federal and statewide climate and sustainability initiatives. Many of these innovative programs will affect the future of fleet in terms of updated fuel efficiency standards and increasing shifts towards fleet electrification.

"Sustainability initiatives may have fleets examining alternative vehicles and electrification," comments Ben Danner, Analyst at Mercator Advisory Group, and the author of the research report. "Fleet card companies must begin to invest in the future of fleet and this means taking a serious look at advances in payments technologies and continued market awareness."

This document contains 14 pages and 4 exhibits.

Companies mentioned in this research note include: Amazon, Comdata, EFS, Enterprise, Fleet One, FLEETCOR, Fuelman, Geotab, Hertz, Ikea, Mastercard, MSTS, Rivian, Samsara, Shell Oil Company, Tesla, Trimble, U.S. Bancorp, Verizon Connect, Visa, WEX Inc.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the research document include:

  • Effects of COVID-19 on the trucking and fleet card industry
  • Forecast for U.S. fleet card spend through 2025
  • Fleet card purchase volumes by network share
  • Overall fleet card market sizing and segmentation of total U.S. commercial card spend
  • Current regulatory environment for fleet sustainability and environmental impact
  • Trends in fleet electrification and fleet technology