表紙:米国のクローズドループ型プリペイドカードの市場予測 (2020年~2025年):第18版
市場調査レポート
商品コード
1028755

米国のクローズドループ型プリペイドカードの市場予測 (2020年~2025年):第18版

18th Annual U.S. Closed-Loop Prepaid Cards Market Forecasts, 2020-2025

出版日: | 発行: Mercator Advisory Group, Inc. | ページ情報: 英文 26 Pages, 23 Exhibits | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=114.26円
米国のクローズドループ型プリペイドカードの市場予測 (2020年~2025年):第18版
出版日: 2021年09月17日
発行: Mercator Advisory Group, Inc.
ページ情報: 英文 26 Pages, 23 Exhibits
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

米国のクローズドループ型プリペイドカード市場に対するCOVID-19感染拡大の影響は、セグメントにより異なります。eコマース市場が活況を呈する一方、デジタル・バーチャルギフトカードもまた成長軌道を維持するものと思われます。感染拡大が収束し、店頭での人通りが回復すれば、店頭でのギフトカードの使用量は徐々に戻ってくるでしょう。

当レポートでは、米国国内のクローズドループ型プリペイドカードの市場について分析し、全体的な市場規模 (チャージ額) の動向見通し (2025年まで) や、セグメント別の成長/縮小傾向、市場への主な影響要因、主要企業の市場シェアと今後の推移、新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) 感染拡大の影響、といった情報を取りまとめてお届けいたします。

当レポートで言及されている企業・その他の団体:U.S. Census、T-Mobile、Tracfone、America Movil、EIA、MBTA、IBTTA、WIC、SNAP

本文中の図表より

当レポートの分析内容:概略

  • クローズドループ型プリペイドカードのチャージ額と、セグメント別の予測 (2025年まで)
  • クローズドループ型プリペイドカードの市場シェアと将来展望 (2025年まで)
  • 新型コロナウイルス感染症 (COVID-19) のプリペイドカード市場セグメントへの影響
目次

Closed loop card Loads drop 14% as a result of the pandemic, recovery by 2023.

New research from Mercator Advisory Group shows which segments of the U.S. prepaid card market will grow and which will shrink through 2025.

The report titled “18th Annual U.S. Closed-Loop Prepaid Cards Market Forecasts, 2020-2025” provides an analysis of the growth and development of the prepaid cards industry through 2025. The report examines loads, growth potential, and market dynamics in the United States across all closed-loop prepaid card segments.

Mercator Advisory Group's forecast report identifies key segments that will continue to decline over the next few years as well as those that should see growth. The economy, regulation, consumer behavior, and the COVID-19 pandemic will all influence which segments grow and which decline.

"The pandemic has affected closed-loop card loads differently by segment. Digital and virtual gift cards are forecasted to continue growth amid a booming e-commerce market. As the pandemic subsides and in-store foot traffic returns, in-store gift card loads will slowly come back, however, the consumer trend towards digital channels will remain, resulting in digital and virtual cards winning market share over time," commented David Nelyubin , Senior Analyst of Mercator Advisory Group's Prepaid Advisory Service, the author of the report.

This report is 26 pages long and contains 23 exhibits .

Companies and other organizations mentioned in the report include: U.S. Census, T-Mobile, Tracfone, America Movil, EIA, MBTA, IBTTA, WIC, SNAP.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the report include:

  • Closed-loop prepaid card loads and forecast into 2025 by segment.
  • Closed-loop prepaid card market share into 2025.
  • Effects of the COVID-19 pandemic on prepaid card market segments.