デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1523292

サイクリング用アパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析

Cycling Apparel Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030


出版日
発行
Lucintel
ページ情報
英文 150 Pages
納期
3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=149.35円

ご注意: DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
制限内容は、上記ライセンスの[詳細]アイコンをクリックしてご確認ください。

サイクリング用アパレル市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析
出版日: 2024年07月01日
発行: Lucintel
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

サイクリング用アパレルの動向と予測

世界のサイクリング用アパレル市場は、2024年から2030年までのCAGRが4.7%で、2030年までに推定60億米ドルに達すると予想されます。この市場の主な促進要因は、趣味や健康維持のための運動媒体としてのサイクリングの採用が増加していること、サイクリングの健康上の利点に関する認識が高まっていること、伝統的なスタイルよりも現代的なウェアを好む傾向が強まっていることです。世界のサイクリング用アパレル市場の将来は、プロフェッショナル市場とアマチュア市場にチャンスがありそうです。

セグメント別のサイクリング用アパレル

この調査には、世界のサイクリング用アパレルのタイプ別、製品別、最終用途別、地域別の予測が含まれています。

CCNスポーツ

サイクリング用アパレル市場の洞察

Lucintelの予測では、サイクリングに参加する男性が増え、男性向けのサイクリング選手権大会も増えていることから、予測期間中、男性向けがより大きなセグメントであり続けると予想されます。

この市場において、アマチュアはその品質と経済性から最大のセグメントであり続けると思われます。

北米は、若い人々の間でサイクリングスポーツの人気が高まっているため、予測期間中に最も高い成長を示すと予想されます。

よくある質問

Q1.市場規模は:

A1.世界のサイクリング用アパレル市場は、2030年までに推定60億米ドルに達すると予想されています。

Q2.市場の成長予測は:

A2.世界のサイクリング用アパレル市場は、2024年から2030年にかけてCAGR 4.7%で成長すると予想されます。

Q3.市場の成長に影響を与える主な促進要因は:

A3.この市場の主な促進要因は、趣味や健康維持のための運動媒体としてのサイクリングの採用の増加、サイクリングの健康上の利点に関する意識の高まり、伝統的なスタイルよりも現代的な衣服を好む傾向の増加です。

Q4.市場の主要セグメントは:

A4.世界のサイクリング用アパレル市場の将来は、プロフェッショナル市場とアマチュア市場にチャンスがあり、有望です。

Q5.市場の主要企業は:

A5.主なサイクリング用アパレル企業は以下の通り:

  • NIKE
  • Adidas
  • Specialized Bicycle
  • Marcello Bergamo
  • Castelli
  • JAKROO
  • Mysenlan

CCNスポーツ

Q6.今後、最大となる市場セグメントは:

A6.Lucintelは、より多くの男性がサイクリングに参加し、男性のためのより多くのサイクリング選手権大会のため、予測期間中に男性がより大きなセグメントを維持すると予測しています。

Q7.市場において、今後5年間に最大になると予想される地域は:

A7.北米は、若い人々の間でサイクリングスポーツの人気が高まっているため、予測期間中に最も高い成長を示すと予想されます。

Q8.レポートのカスタマイズは可能か:

A8.はい、Lucintelは追加費用なしで10%のカスタマイズを提供します。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 世界のサイクリング用アパレル市場:市場力学

  • イントロダクション、背景、分類
  • サプライチェーン
  • 業界の促進要因と課題

第3章 2018年から2030年までの市場動向と予測分析

  • マクロ経済動向(2018~2023年)と予測(2024~2030年)
  • 世界のサイクリング用アパレル市場の動向(2018~2023年)と予測(2024~2030年)
  • 世界のサイクリング用アパレル市場:タイプ別
    • ジャージ
    • グローブ
    • ジャケット
    • その他
  • 世界のサイクリング用アパレル市場:製品別
    • プロフェッショナル
    • アマチュア
  • 世界のサイクリング用アパレル市場:最終用途別
    • 男性
    • 女性

第4章 2018年から2030年までの地域別の市場動向と予測分析

  • 地域別の世界のサイクリング用アパレル市場
  • 北米のサイクリング用アパレル市場
  • 欧州のサイクリング用アパレル市場
  • アジア太平洋地域のサイクリング用アパレル市場
  • その他地域のサイクリング用アパレル市場

第5章 競合分析

  • 製品ポートフォリオ分析
  • 業務統合
  • ポーターのファイブフォース分析

第6章 成長機会と戦略分析

  • 成長機会分析
  • 世界のサイクリング用アパレル市場の新たな動向
  • 戦略分析
    • 新製品の開発
    • 世界のサイクリング用アパレル市場の生産能力拡大
    • 世界のサイクリング用アパレル市場における合併、買収、合弁事業
    • 認証とライセンシング

第7章 主要企業の企業プロファイル

  • NIKE
  • Adidas
  • Specialized Bicycle
  • Marcello Bergamo
  • Castelli
  • JAKROO
  • Mysenlan
目次

Cycling Apparel Trends and Forecast

The future of the global cycling apparel market looks promising with opportunities in the professional and amateur markets. The global cycling apparel market is expected to reach an estimated $6.0 billion by 2030 with a CAGR of 4.7% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are rising adoption of cycling as a hobby or an exercising medium to stay fit, growing awareness about health benefits of cycling, and increasing inclination to favor modern clothing over traditional styles.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

Cycling Apparel by Segment

The study includes a forecast for the global cycling apparel by type, product, end use, and region.

Cycling Apparel Market by Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • Jersey
  • Gloves
  • Jackets
  • Others

Cycling Apparel Market by Product [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • Professional
  • Amateur

Cycling Apparel Market by End Use [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • Male
  • Female

Cycling Apparel Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • The Rest of the World

List of Cycling Apparel Companies

Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies cycling apparel companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the cycling apparel companies profiled in this report include-

  • NIKE
  • Adidas
  • Specialized Bicycle
  • Marcello Bergamo
  • Castelli
  • JAKROO
  • Mysenlan

CCN Sport

Cycling Apparel Market Insights

Lucintel forecasts that male will remain larger segment over the forecast period because of more men participating in cycling and more cycling championships for men.

Within this market, amateur will remain the largest segment due to its quality and it is economical.

North America is expected to witness the highest growth over the forecast period due to rising popularity of cycling sports among the younger population.

Features of the Global Cycling Apparel Market

Market Size Estimates: Cycling apparel market size estimation in terms of value ($B).

Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.

Segmentation Analysis: Cycling apparel market size by type, product, end use, and region in terms of value ($B).

Regional Analysis: Cycling apparel market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.

Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different type, product, end use, and regions for the cycling apparel market.

Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the cycling apparel market.

Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter's Five Forces model.

FAQ

Q1. What is the cycling apparel market size?

Answer: The global cycling apparel market is expected to reach an estimated $6.0 billion by 2030.

Q2. What is the growth forecast for cycling apparel market?

Answer: The global cycling apparel market is expected to grow with a CAGR of 4.7% from 2024 to 2030.

Q3. What are the major drivers influencing the growth of the cycling apparel market?

Answer: The major drivers for this market are rising adoption of cycling as a hobby or an exercising medium to stay fit, growing awareness about health benefits of cycling, and increasing inclination to favor modern clothing over traditional styles.

Q4. What are the major segments for cycling apparel market?

Answer: The future of the global cycling apparel market looks promising with opportunities in the professional and amateur markets.

Q5. Who are the key cycling apparel market companies?

Answer: Some of the key cycling apparel companies are as follows:

  • NIKE
  • Adidas
  • Specialized Bicycle
  • Marcello Bergamo
  • Castelli
  • JAKROO
  • Mysenlan

CCN Sport

Q6. Which cycling apparel market segment will be the largest in future?

Answer: Lucintel forecasts that male will remain larger segment over the forecast period because of more men participating in cycling and more cycling championships for men.

Q7. In cycling apparel market, which region is expected to be the largest in next 5 years?

Answer: North America is expected to witness the highest growth over the forecast period due to rising popularity of cycling sports among the younger population.

Q.8 Do we receive customization in this report?

Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.

This report answers following 11 key questions:

  • Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the cycling apparel market by type (jersey, gloves, jackets, and others), product (professional and amateur), end use (male and female), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
  • Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
  • Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
  • Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
  • Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
  • Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
  • Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
  • Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
  • Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
  • Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
  • Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Global Cycling Apparel Market : Market Dynamics

  • 2.1: Introduction, Background, and Classifications
  • 2.2: Supply Chain
  • 2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030

  • 3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
  • 3.2. Global Cycling Apparel Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
  • 3.3: Global Cycling Apparel Market by Type
    • 3.3.1: Jersey
    • 3.3.2: Gloves
    • 3.3.3: Jackets
    • 3.3.4: Others
  • 3.4: Global Cycling Apparel Market by Product
    • 3.4.1: Professional
    • 3.4.2: Amateur
  • 3.5: Global Cycling Apparel Market by End Use
    • 3.5.1: Male
    • 3.5.2: Female

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030

  • 4.1: Global Cycling Apparel Market by Region
  • 4.2: North American Cycling Apparel Market
    • 4.2.1: North American Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
    • 4.2.2: North American Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
  • 4.3: European Cycling Apparel Market
    • 4.3.1: European Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
    • 4.3.2: European Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
  • 4.4: APAC Cycling Apparel Market
    • 4.4.1: APAC Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
    • 4.4.2: APAC Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
  • 4.5: ROW Cycling Apparel Market
    • 4.5.1: ROW Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
    • 4.5.2: ROW Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female

5. Competitor Analysis

  • 5.1: Product Portfolio Analysis
  • 5.2: Operational Integration
  • 5.3: Porter's Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis

  • 6.1: Growth Opportunity Analysis
    • 6.1.1: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Type
    • 6.1.2: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Product
    • 6.1.3: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by End Use
    • 6.1.4: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Region
  • 6.2: Emerging Trends in the Global Cycling Apparel Market
  • 6.3: Strategic Analysis
    • 6.3.1: New Product Development
    • 6.3.2: Capacity Expansion of the Global Cycling Apparel Market
    • 6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Cycling Apparel Market
    • 6.3.4: Certification and Licensing

7. Company Profiles of Leading Players

  • 7.1: NIKE
  • 7.2: Adidas
  • 7.3: Specialized Bicycle
  • 7.4: Marcello Bergamo
  • 7.5: Castelli
  • 7.6: JAKROO
  • 7.7: Mysenlan