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市場調査レポート
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1521051

デジタルウォレットの世界市場:予測(2024年~2029年)

Global Digital Wallet Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 403 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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デジタルウォレットの世界市場:予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年06月17日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 403 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のデジタルウォレット業界の取引額は、2024年の6兆9,710億米ドルから、CAGR19.67%で成長し、2029年には17兆1,117億5,500万米ドルに達すると予想されています。

デジタルウォレットは、クレジットカード情報をモバイル・デバイスに保存します。デジタルウォレットを使えば、店舗での支払いに便利です。デジタルウォレットを通じて、人々は銀行口座からの送金、電気や水道などの料金の支払い、映画チケットの予約、旅行の予約、携帯電話のリチャージなどもできます。近年、仮想通貨のような新しい技術を中心に構築された決済システムの需要は高いようです。このように、新興諸国におけるモバイル決済システムの導入は、深刻な消費者革命の激化に寄与しています。

さらに、顧客をリアルタイムで把握できることも、モバイルウォレットの普及に貢献する技術革新のひとつです。ユーザー名や情報を即座に取得できるため、より多くの小売業者がこの技術を採用するスピードを上げています。

デジタルウォレット業界の促進要因:

  • スマートフォンの普及

スマートフォンは安価になり、多くの人が手に入れやすくなっています。スマートフォンの利用は世界的に一般化しており、インターネット・リソースが世界的に利用可能であることから、デジタルウォレット市場の成長につながっています。さらに、人口の大部分がスマートフォンを所有するようになったことで、モバイルウォレット・サービスの潜在的なユーザー数が増加しています。

さらに、スマートフォンはバンキングなど日々の活動に欠かせない道具とみなされるようになっています。さらに、市場成長の特徴は、ユーザーにより利便性を提供するデジタル決済方法の利用が増加していることです。さらに、デジタル時代に不可欠な存在であり続けるために、大手企業はスマートフォン所有者の多様な要件に対応したユーザーフレンドリーなサービスやアプリケーションに資金を投入しています。

  • 非接触型決済への注目の高まり

デジタルウォレットの利用が重視されるようになった結果、需要が増加し、今後の市場が有利になることを示唆しています。また、タッチレス決済システムの人気も引き続き伸びています。紙幣やカードの使用から逸脱するため、個人はより安全な方法を必要としているからです。さらに、デジタルウォレットにはほぼ近接相互作用(NFC)技術が搭載されており、顧客がスマートフォンを使ってPOSマシンで迅速かつ安全な非接触取引を行うことができます。つまり、忙しい人にとって、迅速な支払いがより便利になるということです。非接触型カードを使って商品やサービスの支払いをすることは、コロナウイルスのような病気の蔓延を防ぐために清潔さを維持しようとする人々の間で利用が増加しています。企業は顧客の嗜好に応えようとNFC対応端末に資金を費やしており、その結果、市場は拡大しています。

  • 高まるセキュリティへの懸念

デジタルウォレットのプロバイダーは、自社製品が以前よりも安全である必要があることを理解しています。そのため、生体認証やトークン化といった高度なセキュリティ機能を導入し、社会的信用を高めています。さらに、バイオメトリクスに基づく認証技術は、非常に安全なレイヤーを構築し、それによって正当なユーザーのみが作成したモバイルウォレットにアクセスまたは使用できることを保証します。さらに、トークン化はデータ漏洩の可能性をより深くすることで低減します。

世界的に有名な企業の中には、様々な決済を行う際に顧客の信頼を高めるために最先端のセキュリティ・システムを構築しているところもあります。グーグルやアマゾンのような企業は、最先端のセキュリティ・システムを利用して、オンライン決済時の消費者の信頼を高めることができると思われます。

  • 簡単な会計プロセス

デジタルウォレット・アプリを使えば、ユーザーはデビットカードやクレジットカードなど、さまざまな支払い方法を一カ所にまとめることができます。このため、どんな取引でも素早く行うことができ、プラスチックカードを持ち歩く必要がなくなりました。さらに、デジタルウォレットはオンラインとオフラインの両方の支払いを簡素化するため、会計が簡単になります。また、デジタルウォレットを使えば、対面でもオンラインでも会計が簡単になります。これに合わせて、消費者はスマートフォンで数回タップするだけで取引を完了できるため、列に並んだり支払い情報を入力したりする時間が短縮されます。さらに、デジタルウォレットは予算管理や取引履歴の追跡のためのツールも提供しています。消費者は簡単に支出を把握し、自分の経済習慣に関する洞察に満ちた情報を得ることができるため、市場は拡大しています。

デジタルウォレット業界の制約:

  • サイバー犯罪の増加

デジタルウォレットやモバイル決済アプリケーションの普及は、サイバー犯罪者の目を惹きつけています。モバイルウォレットの攻撃により、多くの人々が機密情報を失い、その過程で数億米ドルが失われています。NITI Aayogのデータによると、このような攻撃はインド企業の半数以上に影響を及ぼしています。いくつか例を挙げると、ランサムウェア、フィッシング詐欺、トロイの木馬、サービス拒否攻撃などがあり、これらはすべて、企業の着実な成長を阻害しかねないサイバー脅威です。金融技術サービスのプロバイダーは、顧客の要求を満たすことを目的とした新機能や新技術を常に追加しているため、様々な種類のサイバー攻撃の影響を受けやすく、その結果、市場の発展を抑制する可能性があります。

デジタルウォレット業界の地理的展望:

  • アジア太平洋は予測期間中に高成長が予測される

中国は、最近までフィンテック企業を使って全国的なキャッシュレス取引を促進しており、モバイル経済への参加者として長らく著名でした。東南アジアの経済成長スピードは非常に速く、同時にスマートフォンの利用も増加しています。また、この地域は主に現金に依存していましたが、現在では銀行、ライドレンタル会社、送金会社、フィンテックスタートアップなど多くのベンダーが存在し、この変革を可能にしています。

デジタルウォレット業界の主な発展:

  • 2023年6月、グーグルはグーグル・ウォレットをさらに5カ国に拡大する計画を明らかにしました。モンテネグロ、北マケドニア、アルゼンチン、アルバニア、ボスニア・ヘルツェゴビナです。
  • 2023年6月、ペイメントネットワークのマスターカードと中国のモバイルペイメントプラットフォームのアリペイが提携し、外国人旅行者が中国でキャッシュレス決済を行うための新たな簡単な方法を提供します。この提携により、外国人観光客はMastercardのカードをAlipayのデジタルウォレットにリンクさせることができ、中国での電子決済が簡素化されます。

目次

第1章 イントロダクション

    • eコマースの進化
    • 顧客の期待
    • 決済動向
    • 現在の動向と将来の見通し
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 通貨
  • セグメンテーション
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 二次情報
  • 検証

第3章 主な調査結果

第4章 市場力学

    • 政府の好ましい取り組みと投資
    • 戦略的コラボレーションと製品の発売
  • 抑制要因
    • デジタルウォレットに関連するセキュリティ上の懸念
    • 国境を越えた支払いにおける規制上の障壁
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 世界のデジタルウォレット業界:デバイス別

  • イントロダクション
  • PC/ラップトップ
  • 携帯

第6章 世界のデジタルウォレット業界:用途別

  • イントロダクション
  • 送金
  • リチャージ
  • 映画予約
  • 食品注文
  • その他

第7章 世界のデジタルウォレット業界:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • デバイス別
    • 用途別
    • 国別
  • 南米
    • デバイス別
    • 用途別
    • 国別
  • 欧州
    • デバイス別
    • 用途別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • デバイス別
    • 用途別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • デバイス別
    • 用途別
    • 国別

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 合併・買収・協定・協業
  • ベンダー競争力マトリックス

第9章 ベンダー機能比較

第10章 企業プロファイル

  • PAYMENT
  • IDENTITY
  • TRINSIC TECHNOLOGIES INC
  • APPLE INC
  • SAMSUNG
  • LA WALLET
  • DIGILOCKER
  • ACCESS
  • APPLE INC.
  • GOOGLE LLC
  • SAMSUNG
  • LASTPASS
  • SELZNICK SCIENTIFIC SOFTWARE
  • THE CLEVELAND ORCHESTRA AND MUSICAL ARTS ASSOCIATION
  • TRUE TICKETS
  • WALLET PASSES
  • PAYPAL
  • WHITE LABEL PLATFORM
  • CELLUM
  • MASTERCARD
  • AMDOCS
  • VELMIE
  • MISTRAL MOBILE
  • PANAMAX INC. (BANKAI GROUP INC)
  • PURESOFTWARE
  • TELEFONAKTIEBOLAGET LM ERICSSON
  • YOUTAP LIMITED
  • HI SUN FINTECH GLOBAL LIMITED
  • COMVIVA TECHNOLOGIES LIMITED (A TECH MAHINDRA COMPANY)
目次
Product Code: KSI061613471

The transaction value of the global digital wallet industry is expected to witness a compound annual growth rate of 19.67% to grow to US$17,111.755 billion by 2029, from US$6,971.000 billion in 2024.

A digital wallet stores credit card details on a mobile device. It is convenient to use a digital wallet to pay for things at the store. Through a digital wallet, people can also transfer money from their bank account, pay bills such as electricity or water, book movie tickets, travel reservations, mobile recharges, etc. The demand for payment systems built around newer technologies like virtual currency in recent years seems high. The adoption of mobile payment systems in developing countries is thus contributing to the intensification of a profound consumer revolution.

Moreover, the ability to know customers in real time is one of the technological innovations that contribute to the rise in mobile wallet adoption. Since it can retrieve usernames and information instantly, more retailers are adopting the technology at a faster rate because it makes their jobs easier, which, in turn, fosters market growth.

Global Digital Wallet Industry Drivers:

  • Increasing adoption of smartphones

Smartphones are becoming cheaper and more affordable to many. Smartphone use has become common worldwide, leading to the digital wallet market growth because of the availability of internet resources globally. Furthermore, a large portion of the population now owning smartphones increases the potential user base for mobile wallet services.

Moreover, smartphones are becoming regarded as indispensable instruments for day-to-day activities, such as banking. Further, the market growth is characterized by the increased use of digital payment modes that offer more convenience to their users. Moreover, to continue their essentiality in the digital age, leading firms are putting money into user-friendly services and applications that are tailored to meet the diverse requirements of smartphone owners.

  • Increasing focus on contactless payment

The higher emphasis on using digital wallets has resulted in increased demand, implying that the market will be favourable henceforth. There also continues to be a growth in the popularity of touchless payment systems because individuals need a safer mode since they deviate from the use of paper money or cards. Moreover, digital wallets are provided with almost proximity interaction (NFC) technology, enabling quick and secure contactless transactions by customers using their smartphones on POS machines. It means that prompt payment is more convenient for those who are busy. Paying for goods or services using contactless cards has seen an increased use among people in a bid to maintain cleanliness against spreading diseases like coronavirus. Businesses are spending money on NFC-capable terminals in an attempt to meet customer preferences, which has resulted in the expansion of the market.

  • Rising security concerns

Digital wallet providers understand that their products need to be more secure than before. Hence, they are rolling out advanced security features such as biometric authentication and tokenization to boost public trust. Moreover, authentication techniques based on biometrics create a very secure layer, thereby ensuring that only legitimate users can access or use the phone wallets that they have created. Additionally, tokenization reduces the likelihood of a data breach by making it deeper.

Some of the best-known companies worldwide have set up cutting-edge security systems to increase their customers' confidence while making various types of payments. Such companies like Google or Amazon could use cutting-edge security systems to enhance consumer confidence while making online payments.

  • Easy checkout process

Digital wallet apps make it possible for users to store different payment methods, like debit cards and credit cards, among other cards, in one place. Because of this, there is no need to carry plastic cards around anymore because any transaction can be quickly made. Furthermore, digital wallets simplify both online and offline payments, thus easing checkouts. Digital wallets also make it easier to check out for both in-person and online purchases. In keeping with this, consumers can finish transactions on their smartphones with a few taps, cutting down on time spent in line or entering payment information. Additionally, digital wallets provide tools for budgeting and tracking transaction histories. The market is growing because consumers can easily keep an eye on their spending and get insightful information about their financial habits.

Global Digital Wallet Industry Restraint:

  • Increasing cases of cyber crimes

Digital wallets and mobile payment applications have become more popular which is why they have attracted the eyes of cyber-criminals. Due to mobile wallet attacks, many people have lost their sensitive information, and hundreds of millions of dollars have been lost in the process. NITI Aayog data shows that such attacks have affected more than half the Indian enterprises; a few examples are ransomware, phishing scams, Trojans, and denial-of-service attacks; all these are cyber threats that could disrupt the steady growth of the company's business. Providers of financial technology services are more susceptible to various types of cyber-attacks owing to the constant addition of new features and technologies aimed at satisfying customer demands, which could, in turn, inhibit market development.

Global Digital Wallet Industry Geographical Outlook:

  • Asia Pacific is projected to grow at a high rate during the forecast period

China has long been a prominent participant in the mobile economy, using its fintech companies to facilitate nationwide cashless transactions until recently. The speed at which Southeast Asia's economy is growing is extremely high, and at the same time, there has been an increase in smartphone use. Also, this region depended mainly on cash, but now it has many vendors, including banks, ride-rental companies, remittance companies, and fintech startups, making this transformation possible.

Global Digital Wallet Industry Key Developments:

  • In June 2023, Google revealed plans to expand Google Wallet into five additional nations. Montenegro, North Macedonia, Argentina, Albania, and Bosnia and Herzegovina. In a forum post, a company representative announced the launch and mentioned that the app was made available in 12 countries across Asia, Europe, and North America.
  • In June 2023, Mastercard, a payments network, and Alipay, a Chinese mobile payment platform, partnered to give foreign visitors another simple way to make cashless payments in China. Through cooperation, foreign visitors can link any Mastercard card to their Alipay digital wallet, simplifying e-payments in China.

Key Market Segmentation:

Global digital wallet industry is segmented and analyzed as below:

By Device

  • PC/Laptops
  • Smartphones

By Application

  • Money Transfer
  • Recharge
  • Movie Booking
  • Food Ordering
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • UK
  • France
  • Germany
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

    • 1.1.1. E-COMMERCE EVOLUTION
    • 1.1.2. CUSTOMER EXPECTATION
    • 1.1.3. PAYMENT TRENDS
    • 1.1.4. CURRENT TRENDS AND FUTURE OUTLOOK
  • 1.2. MARKET DEFINITION
  • 1.3. SCOPE OF THE STUDY
  • 1.4. CURRENCY
  • 1.5. SEGMENTATION
  • 1.6. ASSUMPTIONS
  • 1.7. BASE, AND FORECAST YEARS TIMELINE

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. RESEARCH DESIGN
  • 2.2. SECONDARY SOURCES
  • 2.3. VALIDATION

3. KEY FINDINGS

4. MARKET DYNAMICS

    • 4.1.1. FAVORABLE GOVERNMENT INITIATIVES AND INVESTMENTS
    • 4.1.2. STRATEGIC COLLABORATIONS AND PRODUCT LAUNCHES
  • 4.2. RESTRAINTS
    • 4.2.1. SECURITY CONCERNS ASSOCIATED WITH DIGITAL WALLETS
    • 4.2.2. REGULATORY BARRIERS IN CROSS-COUNTRY PAYMENTS
  • 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
    • 4.3.1. BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
    • 4.3.2. BARGAINING POWER OF BUYERS
    • 4.3.3. THREAT OF NEW ENTRANTS
    • 4.3.4. THREAT OF SUBSTITUTES
    • 4.3.5. COMPETITIVE RIVALRY IN THE INDUSTRY
  • 4.4. INDUSTRY VALUE CHAIN ANALYSIS

5. GLOBAL DIGITAL WALLET INDUSTRY BY DEVICE

  • 5.1. INTRODUCTION
  • 5.2. PC/LAPTOPS
  • 5.3. MOBILE

6. GLOBAL DIGITAL WALLET INDUSTRY BY APPLICATION

  • 6.1. INTRODUCTION
  • 6.2. MONEY TRANSFER
  • 6.3. RECHARGE
  • 6.4. MOVIE BOOKING
  • 6.5. FOOD ORDERING
  • 6.6. OTHERS

7. GLOBAL DIGITAL WALLET INDUSTRY BY GEOGRAPHY

  • 7.1. INTRODUCTION
  • 7.2. NORTH AMERICA
    • 7.2.1. BY DEVICE
    • 7.2.2. BY APPLICATION
    • 7.2.3. BY COUNTRY
      • 7.2.3.1. UNITED STATES
        • 7.2.3.1.1. BY DEVICE
        • 7.2.3.1.2. BY APPLICATION
      • 7.2.3.2. CANADA
        • 7.2.3.2.1. BY DEVICE
        • 7.2.3.2.2. BY APPLICATION
      • 7.2.3.3. MEXICO
        • 7.2.3.3.1. BY DEVICE
        • 7.2.3.3.2. BY APPLICATION
  • 7.3. SOUTH AMERICA
    • 7.3.1. BY DEVICE
    • 7.3.2. BY APPLICATION
    • 7.3.3. BY COUNTRY
      • 7.3.3.1. BRAZIL
        • 7.3.3.1.1. BY DEVICE
        • 7.3.3.1.2. BY APPLICATION
      • 7.3.3.2. ARGENTINA
        • 7.3.3.2.1. BY DEVICE
        • 7.3.3.2.2. BY APPLICATION
      • 7.3.3.3. OTHERS
        • 7.3.3.3.1. BY DEVICE
        • 7.3.3.3.2. BY APPLICATION
  • 7.4. EUROPE
    • 7.4.1. BY DEVICE
    • 7.4.2. BY APPLICATION
    • 7.4.3. BY COUNTRY
      • 7.4.3.1. UK
        • 7.4.3.1.1. BY DEVICE
        • 7.4.3.1.2. BY APPLICATION
      • 7.4.3.2. FRANCE
        • 7.4.3.2.1. BY DEVICE
        • 7.4.3.2.2. BY APPLICATION
      • 7.4.3.3. GERMANY
        • 7.4.3.3.1. BY DEVICE
        • 7.4.3.3.2. BY APPLICATION
      • 7.4.3.4. SPAIN
        • 7.4.3.4.1. BY DEVICE
        • 7.4.3.4.2. BY APPLICATION
      • 7.4.3.5. OTHERS
        • 7.4.3.5.1. BY DEVICE
        • 7.4.3.5.2. BY APPLICATION
  • 7.5. MIDDLE EAST AND AFRICA
    • 7.5.1. BY DEVICE
    • 7.5.2. BY APPLICATION
    • 7.5.3. BY COUNTRY
      • 7.5.3.1. SAUDI ARABIA
        • 7.5.3.1.1. BY DEVICE
        • 7.5.3.1.2. BY APPLICATION
      • 7.5.3.2. UAE
        • 7.5.3.2.1. BY DEVICE
        • 7.5.3.2.2. BY APPLICATION
      • 7.5.3.3. ISRAEL
        • 7.5.3.3.1. BY DEVICE
        • 7.5.3.3.2. BY APPLICATION
      • 7.5.3.4. OTHERS
        • 7.5.3.4.1. BY DEVICE
        • 7.5.3.4.2. BY APPLICATION
  • 7.6. ASIA PACIFIC
    • 7.6.1. BY DEVICE
    • 7.6.2. BY APPLICATION
    • 7.6.3. BY COUNTRY
      • 7.6.3.1. CHINA
        • 7.6.3.1.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.1.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.2. JAPAN
        • 7.6.3.2.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.2.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.3. INDIA
        • 7.6.3.3.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.3.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.4. SOUTH KOREA
        • 7.6.3.4.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.4.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.5. TAIWAN
        • 7.6.3.5.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.5.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.6. THAILAND
        • 7.6.3.6.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.6.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.7. INDONESIA
        • 7.6.3.7.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.7.2. BY APPLICATION
      • 7.6.3.8. OTHERS
        • 7.6.3.8.1. BY DEVICE
        • 7.6.3.8.2. BY APPLICATION

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. MAJOR PLAYERS AND STRATEGY ANALYSIS
  • 8.2. MERGERS, ACQUISITIONS, AGREEMENTS, AND COLLABORATIONS
  • 8.3. VENDOR COMPETITIVENESS MATRIX

9. VENDOR FEATURE COMPARISON

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. PAYMENT
    • 10.1.1. SAMSUNG
      • 10.1.1.1. OVERVIEW
      • 10.1.1.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.1.3. FINANCIALS
      • 10.1.1.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.2. APPLE INC.
      • 10.1.2.1. OVERVIEW
      • 10.1.2.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.2.3. FINANCIALS
      • 10.1.2.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.3. GOOGLE LLC
      • 10.1.3.1. OVERVIEW
      • 10.1.3.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.3.3. FINANCIALS
      • 10.1.3.4. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.1.4. PAYPAL
      • 10.1.4.1. OVERVIEW
      • 10.1.4.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.4.3. FINANCIALS
      • 10.1.4.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.5 LINE PAY CORPORATION
      • 10.1.5.1. OVERVIEW
      • 10.1.5.2 PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.5.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.6. PAYTM PAYMENT BANK LTD
      • 10.1.6.1. OVERVIEW
      • 10.1.6.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.6.3. FINANCIALS
    • 10.1.7. ONE MOBIKWIK SYSTEMS LIMITED
      • 10.1.7.1. OVERVIEW
      • 10.1.7.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.7.3. FINANCIALS
      • 10.1.7.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.8. ZELLE
      • 10.1.8.1. OVERVIEW
      • 10.1.8.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.8.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.9. WALMART
      • 10.1.9.1 OVERVIEW
      • 10.1.9.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.9.3. FINANCIALS
      • 10.1.9.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.10. MASTERCARD
      • 10.1.10.1. OVERVIEW
      • 10.1.10.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.10.3. FINANCIALS
      • 10.1.10.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.11. WECHAT (TENCENT HOLDINGS LIMITED)
      • 10.1.11.1. OVERVIEW
      • 10.1.11.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.11.3. FINANCIALS
      • 10.1.11.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.12. ALIPAY (ALIBABA GROUP)
      • 10.1.12.1. OVERVIEW
      • 10.1.12.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.12.3. FINANCIALS
      • 10.1.12.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.13. MERCADOLIBRE INC.
      • 10.1.13.1. OVERVIEW
      • 10.1.13.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.13.3. FINANCIALS
      • 10.1.13.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.14. VENMO
      • 10.1.14.1. OVERVIEW
      • 10.1.14.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.14.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.15. CASH APP
      • 10.1.15.1. OVERVIEW
      • 10.1.15.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.15.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.16. GOPAY
      • 10.1.16.1. OVERVIEW
      • 10.1.16.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.1.17. PHONEPE
      • 10.1.17.1. OVERVIEW
      • 10.1.17.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.17.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.18. RAPIPAY FINTECH PRIVATE LTD
      • 10.1.18.1. OVERVIEW
      • 10.1.18.2 PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.18.3. FINANCIALS
    • 10.1.19. DANA - PT
      • 10.1.19.1. OVERVIEW
      • 10.1.19.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.19.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.20. HUAWEI PAY (HUAWEI TECHNOLOGIES CO. LTD)
      • 10.1.20.1. OVERVIEW
      • 10.1.20.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.20.3. FINANCIALS
      • 10.1.20.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.21. KAKAO CORPORATION
      • 10.1.21.1. OVERVIEW
      • 10.1.21.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.21.3. FINANCIALS
      • 10.1.21.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.22. FREECHARGE PAYMENT TECHNOLOGIES PVT. LTD (AXIS BANK)
      • 10.1.22.1. OVERVIEW
      • 10.1.22.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.22.3. FINANCIALS
    • 10.1.23. PICPAY
      • 10.1.23.1. OVERVIEW
      • 10.1.23.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.24.3. FINANCIALS
      • 10.1.23.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.24. GRAB HOLDINGS INC. (GRAB)
      • 10.1.24.1. OVERVIEW
      • 10.1.24.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.24.3. FINANCIALS
      • 10.1.24.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.25. CONSENSYS (METAMASK)
      • 10.1.25.1. OVERVIEW
      • 10.1.25.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.25.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.26. IMTOKEN PTE. LTD.
      • 10.1.26.1. OVERVIEW
      • 10.1.26.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.26.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.27. LEDGER
      • 10.1.27.1. OVERVIEW
      • 10.1.27.2 PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.27.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.28. HYPERPAY
      • 10.1.28.1. OVERVIEW
      • 10.1.28.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.28.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.29. COINBASE
      • 10.1.29.1. OVERVIEW
      • 10.1.29.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.29.3. FINANCIALS
      • 10.1.29.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.30. SAFEPAL WALLET
      • 10.1.30.1. OVERVIEW
      • 10.1.30.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.30.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.31. COIN98 LABS
      • 10.1.31.1 OVERVIEW
      • 10.1.31.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.31.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.32. MATHWALLET
      • 10.1.32.1. OVERVIEW
      • 10.1.32.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.32.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.1.33. ATOMIC WALLET
      • 10.1.33.1. OVERVIEW
      • 10.1.33.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.1.34. PHANTOM
      • 10.1.34.1. OVERVIEW
      • 10.1.34.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.1.35. ALPHAWALLET
      • 10.1.35.1. OVERVIEW
      • 10.1.35.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.1.36. COINBASE
      • 10.1.36.1. OVERVIEW
      • 10.1.36.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.36.3. FINANCIALS
    • 10.1.37. TRUST WALLET
      • 10.1.37.1. OVERVIEW
      • 10.1.37.2. PRODUCTS AND SERVICES
  • 10.2. IDENTITY
    • 10.2.1. THALES
      • 10.2.1.1. OVERVIEW
      • 10.2.1.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.1.3. FINANCIALS
      • 10.2.1.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.2. IDENTYUM
      • 10.2.2.1. OVERVIEW
      • 10.2.2.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.2.3. ID.ME, INC.
      • 10.2.3.1 OVERVIEW
      • 10.2.3.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.3.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.4. SCYTALES AB
      • 10.2.4.1 OVERVIEW
      • 10.2.4.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.4.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.5. EUDI WALLET
      • 10.2.5.1. OVERVIEW
      • 10.2.5.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.5.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.6. GOOGLE LLC
      • 10.2.6.1. OVERVIEW
      • 10.2.6.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.6.3. FINANCIALS
      • 10.2.6.4. KEY DEVELOPMENTS

10.2.7. TRINSIC TECHNOLOGIES INC:

      • 10.2.7.1. OVERVIEW
      • 10.2.7.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.7.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.8. APPLE INC
      • 10.2.8.1. OVERVIEW
      • 10.2.8.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.8.3. FINANCIALS
    • 10.2.9. SAMSUNG
      • 10.2.9.1. OVERVIEW
      • 10.2.9.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.9.3. FINANCIALS
      • 10.2.9.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.10. LA WALLET
      • 10.2.10.1. OVERVIEW
      • 10.2.10.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.1.10.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.2.11. DIGILOCKER
      • 10.2.11.1. OVERVIEW
      • 10.2.11.2 PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.2.11.3. KEY DEVELOPMENTS
  • 10.3. ACCESS
    • 10.3.1. APPLE INC.
      • 10.3.1.1. OVERVIEW
      • 10.3.1.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.1.3. FINANCIALS
      • 10.3.1.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.2. GOOGLE LLC
      • 10.3.2.1. OVERVIEW
      • 10.3.2.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.2.3. FINANCIALS
      • 10.3.2.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.3. SAMSUNG
      • 10.3.3.1. OVERVIEW
      • 10.3.3.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.3.3. FINANCIALS
      • 10.3.3.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.4. LASTPASS
      • 10.3.4.1. OVERVIEW
      • 10.3.4.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.4.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.5. SELZNICK SCIENTIFIC SOFTWARE
      • 10.3.5.1. OVERVIEW
      • 10.3.5.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.5.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.6. THE CLEVELAND ORCHESTRA AND MUSICAL ARTS ASSOCIATION
      • 10.3.6.1. OVERVIEW
      • 10.3.6.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.6.3. FINANCIALS
      • 10.3.6.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.7. TRUE TICKETS
      • 10.3.7.1. OVERVIEW
      • 10.3.7.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.7.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.3.8 WALLET PASSES
      • 10.3.8.1. OVERVIEW
      • 10.3.8.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.3.9. PAYPAL
      • 10.3.9.1. OVERVIEW
      • 10.3.9.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.3.9.3. FINANCIALS
      • 10.3.9.4. KEY DEVELOPMENTS
  • 10.4. WHITE LABEL PLATFORM
    • 10.4.1. CELLUM
      • 10.4.1.1. OVERVIEW
      • 10.4.1.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.1.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.2. MASTERCARD
      • 10.4.2.1. OVERVIEW
      • 10.4.2.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.2.3. FINANCIALS
      • 10.4.2.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.3. AMDOCS
      • 10.4.3.1. OVERVIEW
      • 10.4.3.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.3.3. FINANCIALS
      • 10.4.3.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.4. VELMIE
      • 10.4.4.1. OVERVIEW
      • 10.4.4.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.4.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.5. MISTRAL MOBILE
      • 10.4.5.1. OVERVIEW
      • 10.4.5.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.4.6. PANAMAX INC. (BANKAI GROUP INC)
      • 10.4.6.1. OVERVIEW
      • 10.4.6.2. PRODUCTS AND SERVICES
    • 10.4.7. PURESOFTWARE
      • 10.4.7.1. OVERVIEW
      • 10.4.7.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.7.3 KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.8. TELEFONAKTIEBOLAGET LM ERICSSON
      • 10.4.8.1. OVERVIEW
      • 10.4.8.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.8.3. FINANCIALS
      • 10.4.8.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.9. YOUTAP LIMITED
      • 10.4.9.1. OVERVIEW
      • 10.4.9.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.9.3. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.10. HI SUN FINTECH GLOBAL LIMITED
      • 10.4.10.1. OVERVIEW
      • 10.4.10.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.10.3. FINANCIALS
      • 10.4.10.4. KEY DEVELOPMENTS
    • 10.4.11. COMVIVA TECHNOLOGIES LIMITED (A TECH MAHINDRA COMPANY)
      • 10.4.11.1. OVERVIEW
      • 10.4.11.2. PRODUCTS AND SERVICES
      • 10.4.11.3. FINANCIALS
      • 10.4.11.4. KEY DEVELOPMENTS