表紙:世界のデジタルサイネージ市場(2021年~2026年)
市場調査レポート
商品コード
1013785

世界のデジタルサイネージ市場(2021年~2026年)

Digital Signage Market - Forecasts from 2021 to 2026

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 103 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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世界のデジタルサイネージ市場(2021年~2026年)
出版日: 2021年09月28日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 103 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

世界のデジタルサイネージの市場規模は、2019年に52億5,000万米ドルと評価され、予測期間においては11.67%のCAGRで成長し、2026年までに113億7,200万米ドルに達すると予測されています。

デジタルサイネージは、LCD、LED、プロジェクションなどの技術を用いて、デジタル画像、ビデオ、ストリーミングメディア、情報などのディスプレイコンテンツを表示するもので、公共スペース、交通機関、博物館、スタジアム、小売店、ホテル、レストランなどで、案内、展示、マーケティング、屋外広告などに利用されています。この技術は、最新の情報を迅速かつ容易に一般市民に提供し、アニメーションによって広告やマーケティングコンテンツをより魅力的にし、ユーザーエクスペリエンスを向上させるために使用されています。多くのデジタルサイネージベンダーは、製品のカスタマイズオプションを提供し、エンドユーザーにとってより有益な製品を提供しています。デジタルサイネージは、高品質のコンテンツを配信するために、主にハードウェアコンポーネントに依存しています。これらのディスプレイは、従来の小型・マイクロディスプレイに代わって、様々な業界で使用されている大型の壁面サイズのLEDやLCDを使用しています。これらのディスプレイは、より広い視野角で顧客や視聴者を魅了し、マーケティングメッセージから最大限の効果を引き出すことが求められるアプリケーション向けに設計されています。

当レポートでは、世界のデジタルサイネージ市場を調査し、市場の概要、ソリューション・垂直業界・地域別の市場規模の推移と予測、市場の成長要因および抑制要因の分析、ファイブフォース分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場の定義
  • 市場セグメンテーション

第2章 調査手法

  • 調査データ
  • 仮定

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 調査のハイライト

第4章 市場力学

  • 市場の成長要因
  • 市場の抑制要因
  • ファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • 業界のバリューチェーン分析

第5章 デジタルサイネージ市場の分析:ソリューション別

  • ハードウェア
    • LCDディスプレイ
    • LEDディスプレイ
    • OLEDディスプレイ
    • プロジェクター
    • その他
  • ソフトウェア
  • サービス
    • メンテナンス・サポートサービス
    • インストールサービス
    • その他

第6章 デジタルサイネージ市場の分析:垂直業界別

  • 小売
  • 政府
  • 輸送・ロジスティクス
  • ヘルスケア・製薬
  • メディア・エンターテインメント
  • 教育
  • ホスピタリティ・レジャー
  • その他

第7章 デジタルサイネージ市場の分析:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • その他
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • 韓国
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他

第8章 競合環境と分析

  • 主要プレーヤーと戦略分析
  • 新興プレーヤーと市場の収益性
  • 合併・買収・合意・コラボレーション
  • ベンダーの競争力マトリックス

第9章 企業プロファイル

  • Samsung
  • Panasonic Corporation
  • Sharp Corporation
  • Sony Corporation
  • BrightSign LLC
  • LG Electronics
  • Microsoft Corporation
  • Intel Corporation
  • KeyWest Technology, Inc.
  • Omnivex Corporation
目次
Product Code: KSI061611400

The Digital Signage market is expected to grow at a compound annual growth rate of 11.67% over the forecast period to reach a market size of US$11.372 billion in 2026, from US$5.250 billion in 2019. Digital signage has been called and known as a sub-segment of signage. It usually uses technologies such as projectors, LED, and LCD to show content like digital information, streaming media, videos, and images. Digital signage is usually found in various types of public areas, such as corporate buildings, restaurants, hotels, stadiums, museums, retail stores, and others. Companies, institutions, and other relative sources have been using digital signage for advertisement, social causes, and other related causes. Moreover, with the growth of social media, the market is expected to grow at a considerable rate.

Latest Developments

Major players have been making significant developments in the market.

  • For instance, in October 2021, Velocity MSC, one of the major players in the market, announced that it would partner with G6 Hospitality LLC, intending to install digital signage within the lobbies of around 110 locations, and have been aiming to enhance and expand this novel opportunity to franchises. The novel installation would broaden and enlarge Velocity's DOOH media offerings.
  • In September 2021, Peerless-AV, a key producer of AV solutions, announced the launch of its upgraded outdoor digital menu boards, which had been intended to support 55-inch outdoor commercial display brands. The outdoor digital signage display models on the driveway would include Samsung OHF series displays, Peerless-AV Xtreme High Bright Outdoor Displays, and LG XE4F-M series high brightness outdoor displays. These developments are expected to play a major and key role in the market growth, in the coming years.
  • In September 2021, Maxhub, one of the key firms, announced the launch of a novel GH31 and m27 series of custom LED displays for digital signage applications. The company had stated that these displays had been designed and developed to be combined and inserted into virtual architectural designs, in specific landscape orientation.

Increasing usage by food & beverage companies

The market is expected to surge in the coming years, due to the increasing usage of digital signage for advertisement and other related purposes by food and beverage companies, worldwide. Restaurants, food outlets, and others have been using digital signage to attract their customers. They are investing a significant sum of capital in digital advertising to enhance and improve their branding and marketing strategy. Major companies have been making significant developments in the market. For instance, Pickel, one of the imperative players in the market, has been offering digital signage software solutions for restaurants. The company offers digital menu boards, also show live queue status, and market users promotions and offers effectively. Other players have also been making significant developments in the market. For instance, Novisign, one of the major players, has been offering digital menu board software for restaurants and food outlets. These trends and developments are expected to be an imperative factor in the market growth, in the coming years.

Segmentation:

By Solutions

  • Hardware
    • LCD Display
    • LED Display
    • OLED Display
    • Projectors
    • Others
  • Software
  • Services
    • Maintenance and Support Services
    • Installation Services
    • Others

By End User Industry

  • Retail
  • Government
  • Transportation & Logistics
  • Healthcare & Pharmaceutical
  • Media & Entertainment
  • Education
  • Hospitality & Leisure
  • Others

By Geography

  • North America
    • USA
    • Canada
    • Mexico
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Others
  • Europe
    • UK
    • Germany
    • France
    • Spain
    • Others
  • Middle East and Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Israel
    • Others
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • South Korea
    • Thailand
    • Taiwan
    • Indonesia
    • Others

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Market Segmentation

2. Research Methodology

  • 2.1. Research Data
  • 2.2. Assumptions

3. Executive Summary

  • 3.1. Research Highlights

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porters Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. Digital Signage Market Analysis, By Solutions

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Hardware
    • 5.2.1. LCD Display
    • 5.2.2. LED Display
    • 5.2.3. OLED Display
    • 5.2.4. Projectors
    • 5.2.5. Others
  • 5.3. Software
  • 5.4. Services
    • 5.4.1. Maintenance and Support Services
    • 5.4.2. Installation Services
    • 5.4.3. Others

6. Digital Signage Market Analysis, By End User Industry

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Retail
  • 6.3. Government
  • 6.4. Transportation & Logistics
  • 6.5. Healthcare & Pharmaceutical
  • 6.6. Media & Entertainment
  • 6.7. Education
  • 6.8. Hospitality & Leisure
  • 6.9. Others

7. Digital Signage Market Analysis, By Geography

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. United States
    • 7.2.2. Canada
    • 7.2.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. Brazil
    • 7.3.2. Argentina
    • 7.3.3. Others
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. UK
    • 7.4.2. France
    • 7.4.3. Germany
    • 7.4.4. Spain
    • 7.4.5. Others
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. Saudi Arabia
    • 7.5.2. UAE
    • 7.5.3. Israel
    • 7.5.4. Others
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. Japan
    • 7.6.2. China
    • 7.6.3. India
    • 7.6.4. Thailand
    • 7.6.5. Taiwan
    • 7.6.6. Indonesia
    • 7.6.7. Australia
    • 7.6.8. Others

8. Competitive Environment and Analysis

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Emerging Players and Market Lucrativeness
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Vendor Competitiveness Matrix

9. Company Profiles

  • 9.1. Samsung
  • 9.2. Panasonic Corporation
  • 9.3. Sharp Corporation
  • 9.4. Sony Corporation
  • 9.5. BrightSign LLC
  • 9.6. LG Electronics
  • 9.7. Microsoft Corporation
  • 9.8. Intel Corporation
  • 9.9. KeyWest Technology Inc.
  • 9.10. Omnivex Corporation