特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
962452

オンラインクラシファイドの世界市場 (製品タイプ・ソース・地域):COVID-19の潜在的影響に関する考察&予測 (2020-2024年)

Global Online Classifieds Market (by Product Type, Source and Region): Insights & Forecast with Potential Impact of COVID-19 (2020-2024)

出版日: | 発行: Koncept Analytics | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=104.89円
オンラインクラシファイドの世界市場 (製品タイプ・ソース・地域):COVID-19の潜在的影響に関する考察&予測 (2020-2024年)
出版日: 2020年09月29日
発行: Koncept Analytics
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のオンラインクラシファイド市場規模は、2024年に323億3000万米ドルへ達すると予測され、2020年から2024年の期間中、9.40%のCAGRで成長すると見込まれています。

モバイル広告の成長、モバイルウォレット利用の増加、スマートフォンユーザー数の増加、急速な都市化およびインターネットの利用拡大といった要因は、市場成長を促進すると予測されています。しかし、市場の成長は、透明性の欠如および激しいランキング競合に関連する問題に直面する見込みです。いくつかの注目すべき動向には、広告への拡張現実の組み込み、eコマースの浸透拡大、人工知能への投資の増加、および広告戦略へのビッグデータの統合などが挙げられます。

当レポートでは、世界のオンラインクラシファイド市場について調査し、COVID-19の影響、セグメント・地域別による市場分析、成長要因、市場動向、課題、競合情勢および主要企業などについて分析しています。

目次

第1章 概要

  • イントロダクション
  • オンラインクラシファイド広告の利点
  • オンラインクラシファイド広告の分類
  • オンラインクラシファイドモデル
  • オンラインクラシファイド広告の基本構造

第2章 COVID-19の影響

  • デジタル活動の増加
  • 小売りeコマースのWebサイトトラフィックの急増
  • ソーシャルメディア広告の台頭
  • 広告の視認性を高めるための戦略

第3章 世界市場の分析

  • 世界のオンラインクラシファイド市場 (金額ベース)
  • 世界のオンラインクラシファイド市場予測 (金額ベース)
  • 世界のオンラインクラシファイド市場:製品タイプ別
    • 世界のオンラインディスプレイクラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のオンラインディスプレイクラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界のオンライン不動産クラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のオンライン不動産クラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界のオンライン求人クラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のオンライン求人クラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界のオンライン自動車クラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のオンライン自動車クラシファイド市場予測 (金額ベース)
  • 世界のオンラインクラシファイド市場:ソース別
    • 世界のソーシャルメディアクラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のソーシャルメディアクラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界のモバイルクラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のモバイルクラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界のWebサイトクラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界のWebサイトクラシファイド市場予測 (金額ベース)
    • 世界の検索エンジンクラシファイド市場 (金額ベース)
    • 世界の検索エンジンクラシファイド市場予測 (金額ベース)
  • 世界のオンラインクラシファイド市場:地域別

第4章 地域市場の分析

  • 北米
    • 北米のオンラインクラシファイド市場規模 (金額ベース)
    • 北米のオンラインクラシファイド市場規模予測 (金額ベース)
  • 欧州
    • 欧州のオンラインクラシファイド市場規模 (金額ベース)
    • 欧州のオンラインクラシファイド市場規模予測 (金額ベース)
  • アジア太平洋
    • アジア太平洋のオンラインクラシファイド市場規模 (金額ベース)
    • アジア太平洋のオンラインクラシファイド市場規模予測 (金額ベース)
  • その他の地域 (RoW)
    • その他のオンラインクラシファイド市場規模 (金額ベース)
    • その他のオンラインクラシファイド市場規模予測 (金額ベース)

第5章 市場力学

  • 成長要因
    • モバイル広告の成長
    • モバイルウォレットの使用の増加
    • スマートフォンユーザー数の増加
    • 急速な都市化
    • インターネットの利用の増加
  • 主な動向と開発
    • 広告への拡張現実(AR)の組み込み
    • eコマースの浸透の高まり
    • 人工知能(AI)への投資の拡大
    • 広告戦略におけるビッグデータの統合
  • 課題
    • 透明性の欠如
    • 激しいランキング競合に関連する問題

第6章 競合情勢

  • 世界市場
    • 主要企業:収益比較
    • 主要企業:時価総額比較
    • 主要企業:オンラインクラシファイドの広告ポリシー

第7章 企業プロファイル

  • Naspers
  • Adevinta
  • Auto Trader Group
  • Scout24
  • Rightmove
  • Quikr
図表

List of Figures

  • Classification of Online Classifieds
  • Online Classified Models
  • Basic Structure of Online Classified
  • Global Retail E-commerce Website Traffic (2020)
  • Global Social Media Advertisement Revenue by Device Type (2017-2021)
  • Global Online Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Online Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Classified Market by Product Type (2019)
  • Global Online Display Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Online Display Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Real Estate Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Online Real Estate Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Jobs Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Online Jobs Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Car Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Online Car Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Classified Market by Source (2019)
  • Global Social Media Classified Market by Value (2015-2019
  • Global Social Media Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Mobile Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Mobile Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Website Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Website Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Search Engine Classified Market by Value (2015-2019)
  • Global Search Engine Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Online Classified Market by Region (2019)
  • North America Online Classified Market by Value (2015-2019)
  • North America Online Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Europe Online Classified Market by Value (2015-2019)
  • Europe Online Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Asia Pacific Online Classified Market by Value (2015-2019)
  • Asia Pacific Online Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • ROW Online Classified Market by Value (2015-2019)
  • ROW Online Classified Market Forecast by Value (2020-2024)
  • Global Advertisement Spending Forecast by Platforms (2018-2023)
  • Global Mobile Payment Transaction Volume (2016-2021)
  • Global Number of Smartphone Users (2016-2021)
  • Global Urban Population (2015-2019)
  • Global Number of Internet Users (2015-2019)
  • Global Augmented Reality (AR) Market Forecast (2015-2019)
  • E-Commerce Share of Global Retail Sales (2015-2021)
  • Global Artificial Intelligence (AI) Startup Funding (2015-2019)
  • Global Big Data Market (2015-2019)
  • Naspers Revenue and Profit (2016-2020)
  • Naspers Revenue by Segments (2020)
  • Naspers Revenue by Regions (2020)
  • Adevinta Revenue and Profit (Loss) (2015-2019)
  • Adevinta Revenue by Segments (2019)
  • Auto Trader Group Revenue and Earnings (2015-2019)
  • Auto Trader Group Revenue by Segments (2019)
  • Auto Trader Group Revenue by Regions (2019)
  • Scout24 Revenue and Earnings (2015-2019)
  • Scout24 Revenue by Segments (2019)
  • Rightmove Revenue and Profit (2015-2019)
  • Rightmove Revenue by Segments (2019)
  • Rightmove Revenue by Regions (2019)

List of Tables

  • Advantages of Online Classified Ads
  • Internet Users by Digital Activities During Lockdown (2020)
  • Key Players - Revenue Comparison (2019/2020)
  • Key Players - Market Capitalization Comparison (2020)
  • Key Players - Advertising Policies of Online Classifieds
目次

The global online classified market is expected to reach US$32.33 billion in 2024, increasing at a CAGR of 9.40%, for the duration spanning 2020-2024. The factors such as growth in mobile advertisement, rise is use of mobile wallets, increasing number of smartphone users, rapid urbanization and rising usage of the internet would drive the growth of the market. However, the market growth would be challenged by lack of transparency and problems associated with tough ranking competition. A few notable trends include incorporation of augmented reality in advertisements, rising penetration of ecommerce, growing investments in artificial intelligence and integration of big data in advertising strategies.

The global online classified industry is expanding rapidly, covering a broad range of advertisements related to both buying and selling of the products as well as services. These advertising platforms provide individuals with both free as well as paid versions of listings. Various ecommerce companies, based on customer-to-customer businesses, are earning profitable growth from displaying sponsored ads on their webpages. Displaying classified ads proves to be lucrative source for the market growth of online classified on a global pace.

The fastest regional market is North America, due to the large pool of internet and smartphone users, who contributed to the huge online data and pay per click traffic. Europe and Asia Pacific also secured considerable share in the global market, owing to the technological advancements and growth of online media platforms for marketing. Further, the unpresented time of the COVID-19 pandemic is leveraging the importance of online shopping among people, which is acting a as a vital opportunity for marketers to increase the performance of their business through digital advertising and thereby is expected to drive the growth of the online classified market globally.

Scope of the report:

  • The report provides a comprehensive analysis of the global online classified market.
  • The major regional markets (North America, Europe, Asia Pacific and ROW) have been analyzed.
  • The market dynamics such as growth drivers, market trends and challenges are analyzed in-depth.
  • The competitive landscape of the market, along with the company profiles of leading players (Naspers, Adevinta, Auto Trader Group, Scout24, Rightmove and Quikr) are also presented in detail.

Key Target Audience:

  • Online Ads Classified Service Providers
  • Software Developer
  • Technology/System Integrators
  • Research Institutes
  • Investment Banks
  • Government Bodies & Regulating Authorities

Table of Contents

1. Overview

  • 1.1 Introduction
  • 1.2 Advantages of Online Classified Ads
  • 1.3 Classification of Online Classifieds
  • 1.4 Online Classified Models
  • 1.5 Basic Structure of Online Classified

2. Impact of COVID-19

  • 2.1 Increase in Digital Activities
  • 2.2 Upsurge in Retail E-commerce Website Traffic
  • 2.3 Rise in Social Media Advertisement
  • 2.4 Strategies to Increase the Visibility of Ads

3. Global Market Analysis

  • 3.1 Global Online Classified Market by Value
  • 3.2 Global Online Classified Market Forecast by Value
  • 3.3 Global Online Classified Market by Product Type
    • 3.3.1 Global Online Display Classified Market by Value
    • 3.3.2 Global Online Display Classified Market Forecast by Value
    • 3.3.3 Global Online Real Estate Classified Market by Value
    • 3.3.4 Global Online Real Estate Classified Market Forecast by Value
    • 3.3.5 Global Online Jobs Classified Market by Value
    • 3.3.6 Global Online Jobs Classified Market Forecast by Value
    • 3.3.7 Global Online Car Classified Market by Value
    • 3.3.8 Global Online Car Classified Market Forecast by Value
  • 3.4 Global Online Classified Market by Source
    • 3.4.1 Global Social Media Classified Market by Value
    • 3.4.2 Global Social Media Classified Market Forecast by Value
    • 3.4.3 Global Mobile Classified Market by Value
    • 3.4.4 Global Mobile Classified Market Forecast by Value
    • 3.4.5 Global Website Classified Market by Value
    • 3.4.6 Global Website Classified Market Forecast by Value
    • 3.4.7 Global Search Engine Classified Market by Value
    • 3.4.8 Global Search Engine Classified Market Forecast by Value
  • 3.5 Global Online Classified Market by Region

4. Regional Market Analysis

  • 4.1 North America
    • 4.1.1 North America Online Classified Market by Value
    • 4.1.2 North America Online Classified Market Forecast by Value
  • 4.2 Europe
    • 4.2.1 Europe Online Classified Market by Value
    • 4.2.2 Europe Online Classified Market Forecast by Value
  • 4.3 Asia Pacific
    • 4.3.1 Asia Pacific Online Classified Market by Value
    • 4.3.2 Asia Pacific Online Classified Market Forecast by Value
  • 4.4 ROW
    • 4.4.1 ROW Online Classified Market by Value
    • 4.4.2 ROW Online Classified Market Forecast by Value

5. Market Dynamics

  • 5.1 Growth Drivers
    • 5.1.1 Growth in Mobile Advertisement
    • 5.1.2 Rise in Use of Mobile Wallets
    • 5.1.3 Increasing Number of Smartphone Users
    • 5.1.4 Rapid Urbanization
    • 5.1.5 Rising Usage of the Internet
  • 5.2 Key Trends and Development
    • 5.2.1 Incorporation of Augmented Reality (AR) in Advertisements
    • 5.2.2 Rising Penetration of E-Commerce
    • 5.2.3 Growing Investment in Artificial Intelligence (AI)
    • 5.2.4 Integration of Big Data in Advertising Strategies
  • 5.3 Challenges
    • 5.3.1 Lack of Transparency
    • 5.3.2 Problem Associated with Tough Ranking Competition

6. Competitive Landscape

  • 6.1 Global Market
    • 6.1.1 Key Players - Revenue Comparison
    • 6.1.2 Key Players - Market Capitalization Comparison
    • 6.1.3 Key Players - Advertising Policies of Online Classifieds

7. Company Profiles

  • 7.1 Naspers
    • 7.1.1 Business Overview
    • 7.1.2 Financial Overview
    • 7.1.3 Business Strategies
  • 7.2 Adevinta
    • 7.2.1 Business Overview
    • 7.2.2 Financial Overview
    • 7.2.3 Business Strategies
  • 7.3 Auto Trader Group
    • 7.3.1 Business Overview
    • 7.3.2 Financial Overview
    • 7.3.3 Business Strategies
  • 7.4 Scout24
    • 7.4.1 Business Overview
    • 7.4.2 Financial Overview
    • 7.4.3 Business Strategies
  • 7.5 Rightmove
    • 7.5.1 Business Overview
    • 7.5.2 Financial Overview
    • 7.5.3 Business Strategies
  • 7.6 Quikr
    • 7.6.1 Business Overview
    • 7.6.2 Business Strategies
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.