特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
961502

パッケージティーの世界市場:COVID-19の潜在的な影響を踏まえた考察と予測、2020年-2024年

Global Packaged Tea Market: Insights & Forecast with Potential Impact of COVID-19 (2020-2024)

出版日: | 発行: Koncept Analytics | ページ情報: 英文 100 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.15円
パッケージティーの世界市場:COVID-19の潜在的な影響を踏まえた考察と予測、2020年-2024年
出版日: 2020年09月21日
発行: Koncept Analytics
ページ情報: 英文 100 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のパッケージティー市場は、2020年から2024年まで6.91%のCAGRで成長を続けると予測されており、2024年の市場規模は652億2,000万米ドルになる見通しです。パッケージティーには、紅茶、緑茶、フルーツ/ハーブティー、インスタントティーなどの種類があり、紅茶が大きなシェアを占めています。

市場拡大の原動力となるのは、可処分所得の増加、茶文化の普及、eコマースの成長、健康意識の高まり、健康に役立つ成分の添加、新しいフレーバーと新しい品種の登場などの要因です。また注目すべき動きとしては、アイスティーの消費量増加、ハーブティーの需要拡大、オーガニックティーの人気上昇などが挙げられます。

当レポートは、世界のパッケージティー市場を調査したもので、COVID-19の影響、世界と各地域市場の分析、市場の力学、競合情勢、企業プロファイルなどの情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • お茶の種類
  • お茶のパッケージ

第2章 COVID-19の影響

  • 世界的なGDP成長率の低下
  • 失業率の上昇
  • 世界的な貿易の低迷
  • 鉱工業生産の低迷

第3章 世界市場の分析

  • 市場の状況
  • 市場の予測
  • タイプ別の市場と予測
    • 紅茶
    • 緑茶
    • フルーツ/ハーブティー
    • インスタントティー
  • 地域別の市場

第4章 各地域市場の分析

  • アジア太平洋
  • 西欧
  • 中東・アフリカ
  • 東欧
  • 北米

第5章 市場の力学

  • 成長要因
    • 可処分所得の増加
    • 茶文化の普及
    • eコマースの成長
    • 健康意識の高まり
    • 健康成分の添加
    • 新しいフレーバーと品種の登場
  • 主なトレンドと動き
    • アイスティーの消費量増加
    • ハーブティーの需要拡大
    • オーガニックティーの人気の高まり
  • 課題
    • 予測できない気候条件に起因する原材料価格の変動
    • 健康関連の懸念

第6章 競合情勢

  • 世界の市場
    • 主要企業の収益比較
    • 主要企業の時価総額の比較
    • 企業別の市場

第7章 企業プロファイル

  • Unilever Group
  • Tata Consumer Products Ltd.
  • Associated British Foods Plc
  • ITO EN, Ltd.
  • Hain Celestial Group
  • DAVIDsTEA, Inc.
目次

The global packaged tea market is estimated to reach US$65.22 billion in 2024, growing at a CAGR of 6.91% for the period spanning from 2020 to 2024. The factors such as increasing per capita disposable income, prevalence of tea culture, growing e-commerce, growing health awareness, introduction of healthy ingredients in tea and introduction of new flavors and new varieties in tea are expected to drive the market. However, growth of the industry will be challenged by fluctuating prices of raw materials caused by unpredictable climatic conditions and health related concerns. A few notable trends include increasing consumption of iced tea, increasing demand for herbal tea and rising popularity of organic tea.

The global packaged tea market is segmented into black, green, fruit/herbal, instant and others. The global packaged tea market is highly dominated by black tea owing to surge in caffeine beverages consumption and growing health and fitness awareness.

The global packaged tea market is expected to grow in future due to growing health and fitness awareness and introduction of additional healthy ingredients in tea. In terms of geographical areas, Asia Pacific is the major contributor to the global packaged tea market supported by increasing urban population, growing disposable income and growing awareness regarding health benefits.

Scope of the report:

  • The report provides a comprehensive analysis of the global packaged tea market, segmented into black, green, fruit/herbal, instant and others.
  • The major regional markets have been analyzed.
  • The market dynamics such as growth drivers, market trends and challenges are analyzed in-depth.
  • The competitive landscape of the market, along with the company profiles of leading players (Unilever Group, Tata Consumer Products Ltd, Associated British Foods Plc, ITO EN, Ltd, Hain Celestial Group and DAVIDsTEA, Inc.) are also presented in detail.

Key Target Audience:

  • Packaged Tea Manufacturers
  • End Users
  • Consulting Firms
  • Investment Banks
  • Government Bodies & Regulating Authorities

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1 Tea
  • 1.2 Types of Tea
  • 1.3 Tea Packaging

2. Impact of COVID-19

  • 2.1 Decline in Global GDP Growth
  • 2.2 Rise in Unemployment
  • 2.3 Decline in Global Trade
  • 2.4 Decline in Industrial Production

3. Global Packaged Tea Market Analysis

  • 3.1 Global Packaged Tea Market by Value
  • 3.2 Global Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 3.3 Global Packaged Tea Market Volume
  • 3.4 Global Packaged Tea Market Volume Forecast
  • 3.5 Global Packaged Tea Market by Type
    • 3.5.1 Global Black Packaged Tea Market by Value
    • 3.5.2 Global Black Packaged Tea Market Forecast by Value
    • 3.5.3 Global Green Packaged Tea Market by Value
    • 3.5.4 Global Green Packaged Tea Market by Value
    • 3.5.5 Global Fruit/Herbal Packaged Tea Market by Value
    • 3.5.6 Global Fruit/Herbal Packaged Tea Market Forecast by Value
    • 3.5.7 Global Instant Packaged Tea Market by Value
    • 3.5.8 Global Instant Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 3.6 Global Packaged Tea Market Volume by Type
    • 3.6.1 Global Black Packaged Tea Market Volume
    • 3.6.2 Global Green Packaged Tea Market Volume
    • 3.6.3 Global Fruit/Herbal Packaged Tea Market Volume
  • 3.7 Global Packaged Tea Market by Region

4. Regional Packaged Tea Market Analysis

  • 4.1 Asia Pacific
    • 4.1.1 Asia Pacific Packaged Tea Market by Value
    • 4.1.2 Asia Pacific Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 4.2 Western Europe
    • 4.2.1 Western Europe Packaged Tea Market by Value
    • 4.2.2 Western Europe Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 4.3 Middle East & Africa
    • 4.3.1 Middle East & Africa Packaged Tea Market by Value
    • 4.3.2 Middle East & Africa Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 4.4 Eastern Europe
    • 4.4.1 Eastern Europe Packaged Tea Market by Value
    • 4.4.2 Eastern Europe Packaged Tea Market Forecast by Value
  • 4.5 North America
    • 4.5.1 North America Packaged Tea Market by Value
    • 4.5.2 North America Packaged Tea Market Forecast by Value

5. Market Dynamics

  • 5.1 Growth Drivers
    • 5.1.1 Increasing Disposable Income
    • 5.1.2 Prevalence of Tea Culture
    • 5.1.3 Growing E-commerce
    • 5.1.4 Growing Health Awareness
    • 5.1.5 Introduction of Healthy Ingredients in Tea
    • 5.1.6 Introduction of New Flavors and New Varieties in Tea
  • 5.2 Key Trends & Developments
    • 5.2.1 Increasing Consumption of Iced Tea
    • 5.2.2 Increasing Demand for Herbal Tea
    • 5.2.3 Rising Popularity of Organic Tea
  • 5.3 Challenges
    • 5.3.1 Fluctuating Prices of Raw Materials Caused by Unpredictable Climatic Conditions
    • 5.3.2 Health Related Concerns

6. Competitive Landscape

  • 6.1 Global Market
    • 6.1.1 Key Players - Revenue Comparison
    • 6.1.2 Key Players - Market Cap Comparison
    • 6.1.3 Global Packaged Tea Market by Company

7. Company Profiles

  • 7.1 Unilever Group
    • 7.1.1 Business Overview
    • 7.1.2 Financial Overview
    • 7.1.3 Business Strategies
  • 7.2 Tata Consumer Products Ltd.
    • 7.2.1 Business Overview
    • 7.2.2 Financial Overview
    • 7.2.3 Business Strategies
  • 7.3 Associated British Foods Plc
    • 7.3.1 Business Overview
    • 7.3.2 Financial Overview
    • 7.3.3 Business Strategies
  • 7.4 ITO EN, Ltd.
    • 7.4.1 Business Overview
    • 7.4.2 Financial Overview
    • 7.4.3 Business Strategies
  • 7.5 Hain Celestial Group
    • 7.5.1 Business Overview
    • 7.5.2 Financial Overview
    • 7.5.3 Business Strategies
  • 7.6 DAVIDsTEA, Inc.
    • 7.6.1 Business Overview
    • 7.6.2 Financial Overview
    • 7.6.3 Business Strategies
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.