|
市場調査レポート
商品コード
1184322
雑誌広告の世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート:バーティカル(不動産、小売、自動車、FMCG、金融サービス、メディア&エンターテインメント、教育、その他)別、地域別展望・予測、2022年~2028年版Global Magazine Advertising Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Vertical (Real Estate, Retail, Automotive, FMCG, Financial Services, Media & Entertainment, Education and Others), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
||||||
雑誌広告の世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート:バーティカル(不動産、小売、自動車、FMCG、金融サービス、メディア&エンターテインメント、教育、その他)別、地域別展望・予測、2022年~2028年版 |
出版日: 2022年12月30日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即納可能
|
雑誌広告の世界市場規模は、2028年には93億米ドルに達し、予測期間中にCAGR-3.7%の市場成長率で上昇すると予測されています。
雑誌広告は、ブランドの認知度を高め、企業の他の広告活動を補完することができるため、広告の世界ではますます人気が高まっています。このことは、雑誌広告の市場拡大を後押しするものと考えられます。しかし、スマートフォンの普及やインターネットの普及に伴い、オンラインメディアのプラットフォームが急速に成長しているため、市場の拡大には限界があります。
COVID-19の影響度分析
パンデミックは、ほとんどの産業に深刻な影響を与え、世界経済に悪影響を及ぼしました。COVID-19の感染者が増加するにつれ、感染国の政府はさまざまな制限を課しました。その中には、重要業務に該当する職場を除き、ほとんどの職場で施錠や閉鎖が行われました。このため、雑誌社の多くが一時的に業務を停止せざるを得なくなっています。また、市場でも貿易や移動の規制が行われました。これらの要因はすべてサプライチェーンの混乱につながり、市場に悪影響を及ぼしました。このほか、パンデミック期間中は、ほとんどの企業が売上高の減少を目の当たりにし、政府の規制により一時的に閉鎖されたため、雑誌広告に対する需要も減少しました。
市場の成長要因
ブランドと製品の認知度向上
既存商品の競合優位性や、既存商品・サービスの改良・新機能を訴求するために、広告は有効な手段です。また、自社の認知度を高めるだけではありません。広告、特にソーシャルメディア広告のようなデジタル広告ソリューションは、広告キャンペーンの構築と実行に時間がかからないため、ターゲットとなる顧客からの迅速な返信を必要とする割引やアップセリングのオファーを具体的に達成するために使用されることがあります。
既存と新規の両方のクライアントを誘致する
広告は、あなたの会社と対話するために、既存と将来の顧客の両方を誘惑することによって、意識の段階を超えてあなたの販売ファネルを通過するターゲット顧客の動機づけにさらなる役割を果たすことができます。広告で御社の所在地情報を強調し、新しい店舗や支店の立ち上げを知らせることで、店舗や支店へのトラフィックを増加させることができるかもしれません。
市場の抑制要因
市場環境・動向の急激な変化に対応するため、柔軟なマーケティングが必要。
雑誌広告の準備に時間がかかり、時間やスペースを確保するためのリードタイムが長いため、掲載の数ヶ月前に作られたデザインにメッセージや予算が抑制要因されます。デジタル広告であれば、よりスピーディにキャンペーンを実施し、必要であれば変更することも可能です。このように、雑誌広告からデジタル広告への移行が進んでいます。その結果、今後、市場の成長は鈍化する可能性があります。
業界別の展望
雑誌広告市場は、Verticalsに基づき、自動車、金融サービス、FMCG、メディア&エンターテインメント、小売、不動産、教育、その他に分けられます。2021年の雑誌広告市場では、自動車分野がかなりの収益シェアを占めています。市場拡大の妨げとなっているのは、自動車事業者が世界中で新発売のプロモーションや商品のハイライトを行うために、デジタル雑誌を利用するようになっていることです。一方、雑誌は、コスト増、信頼性の低下、ソーシャルメディアなどの発展により、世界的に読者数が減少しており、衰退の一途をたどっています。
地域別の概況
雑誌広告市場は、地域別に北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分類されます。2021年の市場シェアはアジア太平洋地域が最も高く、市場を牽引しています。市場の成長は、さまざまなセクターがインターネット広告に費やす金額の増加によって制約されています。市場の潜在力は、都市化の進展と、複数の広告手法により特定の製品のブランドに関する消費者の知識が高まっていることが制約となっています。
List of Figures
The Global Magazine Advertising Market size is expected to reach $9.3 billion by 2028, rising at a market growth of -3.7% CAGR during the forecast period.
The advertisements that readers see throughout magazines are known as magazine advertising. A number of things affect the launch or continuation of a magazine, but one of the most crucial is advertising. A magazine's ad sales may make or break it, and almost all publications rely on the money its advertisers bring in to continue in business.
It's crucial to have magazine advertising set up before a new publication hits the shelves. The first ad income may cover employee salaries and contribute to start-up expenditures. In addition, the correct kind of advertising run in a magazine may increase the publication's sales. Advertisers are likewise aware of the many benefits a well-placed advertisement in the ideal magazine may have on their bottom line.
As a result of its ability to enhance brand recognition and complement a company's other advertising efforts, magazine advertising is becoming more and more popular in the world of advertising. This is expected to fuel the market for magazine advertising's expansion. But as smartphones become more widely used and internet access becomes more accessible, an online media platform is growing more quickly, which in turn is putting limits on the market's expansion.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic had severely impacted the most of industries resulting in an adverse impact on the world's economy. With the rising cases of COVID-19, governments of affected nations imposed various restrictions. These restrictions included lockdown and closure of most of workplaces except of those which counts under essential services. As a result of this, most of the magazine companies had to temporarily stop their work. Also, the market witnessed trade and movement restrictions. All these factors resulted in supply chain disruptions, thereby negatively affecting the market. Besides this, the demand for magazine advertising also declined during the pandemic period because most of the businesses were witnessing decline in sale or were temporarily closed due to government restrictions.
Market Growth Factors
Raising awareness of the brand and its offerings
Advertising is a viable option to emphasize competitive advantages in already-existing items, as well as improvements or new features that have been introduced to already-existing products or services. It's not only about raising awareness of your company. Advertising, particularly digital advertising solutions such as social media ads that take less time to build and run advertising campaigns, may be used to accomplish specific offers of discounts or upselling offers that demand rapid replies from the targeted clients.
Attracting both existing and new clients
Advertising may play a further role in motivating targeted clients to go through your sales funnel beyond the awareness phase by enticing both existing and future customers to interact with your company. By emphasizing your company location information in your advertisements and letting people know about the launch of a new shop or branch, you may increase traffic to your stores or branches. Increasing lead generation via marketing initiatives. The market for magazine advertising is expected to grow over the projected period since the advertising may motivate consumers to purchase items.
Market Restraining Factors
Rapid changes in market circumstances and trends need flexible marketing.
The message and budget suffer from being trapped into a design that was made months before it will be published due to the length of time it takes to prepare a magazine advertising and the lengthy lead periods needed to acquire time or space. Digital campaigns may be put into action considerably more swiftly and, if necessary, changed as they go. These and other issues are causing magazine advertising to be increasingly replaced by digital advertising methods. As a result, market growth may slow down in the years to come.
Verticals Outlook
Based on Verticals, the magazine advertising market is divided into automotive, financial services, FMCG, media & entertainment, retail, real estate, education, and others. In 2021, the automotive segment accounted for the considerable revenue share in the magazine advertising market. Market expansion is being hampered by the increasing use of digital magazines by car businesses to promote their new launches and highlight goods throughout the world. The magazine business, however, has been experiencing a steady decline as a result of declining readerships worldwide, brought on by increasing costs, dwindling credibility, and the development of social media and other channels.
Regional Outlook
Based on region, the magazine advertising market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and LAMEA. The Asia Pacific region led the market with the highest revenue share in the market in 2021. The market's growth is being constrained by the increasing amount of money that various sectors are spending on internet advertising. The market's potential is being constrained by increased urbanisation and growing consumer knowledge of a particular product's branding thanks to multiple advertising techniques.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include News Corporation, Vericast (M&F Worldwide Corp.) (MacAndrews & Forbes Incorporated), Global Business Leaders Mag., Gannett Co., Inc., Axel Springer SE, Nine Entertainment Co. Holdings Limited, and Conduit, Inc.
Market Segments covered in the Report:
By Vertical
By Geography
Companies Profiled
Unique Offerings from KBV Research