株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界のランジェリー市場の予測

Global Market Review of Lingerie - Forecasts to 2022

発行 just-style 商品コード 294257
出版日 ページ情報 英文 72 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
世界のランジェリー市場の予測 Global Market Review of Lingerie - Forecasts to 2022
出版日: 2016年11月01日 ページ情報: 英文 72 Pages
概要

世界のランジェリー小売市場は、2016年に295億7000万米ドルが見込まれています。欧州と北米が、市場全体の66.3%を占めています。

当レポートでは、世界のランジェリー市場について調査分析し、小売市場の統計と市場予測のほか、米国・中国市場に焦点を当てて、サプライチェーン分析、主要ブランド・小売業者の市場シェアなど、体系的な情報を提供しています。

第1章 世界のランジェリー市場

  • 世界の小売 総合ランジェリーの売上高
  • 世界の小売 ブラジャーの売上高
  • 世界の小売 ブリーフの売上高
  • 世界の小売 その他のランジェリーの売上高
  • 世界の小売 ランジェリーの比率:製品カテゴリー別
  • 世界の小売 総合ブラジャー・ブリーフの売上高 販売個数
  • 世界の小売 ブラジャーの売上高 販売個数
  • 世界の小売 ブリーフの売上高 販売個数
  • 世界の小売 ブラジャー・ブリーフの販売個数の比率

第2章 世界のランジェリー市場 (金額、個数)

  • 世界の小売 総合ランジェリーの売上高
  • 世界の小売 ブラジャーの売上高、個数
  • 世界の小売 ブリーフの売上高、個数
  • 世界の小売 その他のランジェリーの売上高
  • 世界の小売 ランジェリー:製品カテゴリー別
  • ブラジャー・ブリーフの数量ベースの成長率

第3章 タイムラインと成長率

  • タイムラインの概念
  • タイムライン、ランジェリー市場、成長率
  • タイムライン、ブラジャー市場、成長率
  • タイムライン、ブリーフ市場、成長率
  • タイムライン、その他のランジェリー市場、成長率

第4章 注目市場

  • 米国
  • BRIC (ブラジル、ロシア、インド、中国)

第5章 ランジェリーの小売市場分析

  • 様々なランジェリー小売アプローチ
  • 小売市場の価格区分
  • ブランドと自社ブランド

第6章 ランジェリーの製品分析

  • ブラジャーの様式
  • ブリーフの様式
  • その他のランジェリーの様式

第7章 ランジェリーの消費者分析

  • 女性のワードローブにおけるランジェリー
  • ブランドと自社ブランドのロイヤルティ
  • チャネル別の価格比較

第8章 ランジェリーのサプライチェーン分析

  • 標準的な販売ルート
  • ランジェリー部門の製造の複雑さ
  • ランジェリーの付加価値チェーン
  • サプライチェーンモデル

第9章 ブランドと自社ブランドの小売業者

  • 現在・過去の小売シェア
  • マーケティング・ビジネス手法の将来
  • 価格設定
  • 現在のマーケティング

第10章 世界のランジェリー産業の主要企業

  • 主要企業の市場シェア
  • 北米
  • アジア
  • 南米・その他

第11章 世界のランジェリー産業の将来

  • 主な将来の問題
  • 世界のランジェリー市場のブランドと流通
  • M&A

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: 262379

The 2016 edition of this long-standing report provides - as ever - the complete retail market statistics and forecasts for the global lingerie market. This edition also focuses on the US and Chinese markets, analyses lingerie's supply chain and provides market shares for key brands and retailers.

Report extracts:

The report estimates the world lingerie retail market value for 2016 at US$29.57bn. Europe accounts for US$11.67bn of the total, and North America for US$7.93bn. Together they have a combined share of 66.3% of the world total. The percentage share held by Asia is 20.4%, and the combined share of South America and the rest of the World is 13.3%.

Brands (retail or manufacturer) resonate with consumers because they trust them. They trust them for fit and hence they are loyal to them. Therefore, hanging on to brands that the consumer believes in is vital. Hanes have done it very well in both North America and Europe with different brand names. Triumph have done it well in both Europe and Asia with the same names.

The world bra market for 2016 is worth US$16.42bn. Bras account for 55.5% of the world lingerie market. Europe and North America together have a combined percentage share of 68.7%. This exceeds the percentage share of lingerie as a whole, and indicates that bras are less important as a woman's purchase in the other continental regions. In unit terms, bra sales are 1596m units per year.

The future of distribution lies in organised retail. The dis-organised markets in the developing world are being eroded. That means for a brand being stocked in well-known retailers and for a retailer having either own brands or manufacturer brands that are trusted. The decisions on what to stock, either going forwards up the supply chain, of backwards down it, is one of the most important decisions to be made in this business.

The world briefs market is quantified in US$ billions value for 2016 at US$9.90bn. This represents 33.5% of the total lingerie market. In unit terms, briefs sales are 5260m units per year.

Table of Contents

Executive summary

  • World lingerie market, 2016
  • World lingerie market, 2022
  • Historic and future growth
  • Focusing on the US and Chinese markets
  • Different lingerie retailing approaches
  • Brand and own label power across the world
  • Lingerie in the women's wardrobe
  • Current brand and own label retail shares for lingerie
  • Market value shares of major lingerie players by continent
  • The key future issues
  • Report methodology
  • Quantification of the lingerie market
  • Geographical world regions

Chapter 1 The world lingerie market, 2016

  • World retail headline lingerie sales figures in US$bn, 2016
  • World retail bra sales figures in US$bn, 2016
  • World retail briefs sales figures in US$bn, 2016
  • World retail 'other' lingerie sales figures in US$bn, 2016
  • World retail lingerie percentage figures by product category, 2016
  • World retail headline bras and briefs sales in units, 2016
  • World retail bra market sales figures in units, 2016
  • World retail briefs market sales figures in units, 2016
  • World retail bras and briefs unit sales figures as percentages, 2016

Chapter 2 The world lingerie market, US$bn and units, 2022

  • World retail headline lingerie sales figures, US$bn, 2022
  • World retail bra sales figures, US$bn and units, 2022
  • World retail briefs sales figures, US$bn and units, 2022
  • World retail other lingerie sales figures, US$bn, 2022
  • World retail lingerie figures by product category, 2022
  • 2016 to 2022 volume growth in bras and briefs units

Chapter 3 Time lines and growth percentages between key dates

  • The concept of the just-style time line
  • Time line 2010-2022, lingerie market in US$bn and growth percentages for key dates
  • Time line 2010-2022, bra market in US$bn and growth percentages for key dates
  • Time line 2010-2022, briefs market in US$bn and growth percentages for key dates
  • Time line 2010-2022, other lingerie market in US$bn and growth percentages for key dates

Chapter 4 Selected markets in focus

  • United States
  • The BRICs (Brazil, Russia, India, China)

Chapter 5 Retail market analysis of lingerie

  • Different lingerie retailing approaches
  • Retail market pricing segmentation
  • Brand and own label power across the world

Chapter 6 Product analysis of lingerie

  • Styling for bras
  • Styling for briefs
  • Styling for other lingerie

Chapter 7 Consumer analysis of lingerie

  • Lingerie in the women's wardrobe
  • Brand and own label loyalty
  • Price comparisons across channels

Chapter 8 Lingerie supply chain analysis

  • The standard routes to market
  • Manufacturing complexity in the lingerie sector
  • How this affects the lingerie value added chain
  • The modern jump-over supply chain model

Chapter 9 Brands and own label retailers

  • Historic and current brand and own label retail shares for lingerie
  • The future of branded and own label marketing and businesses methods
  • Branded and own label pricing
  • Today's marketing of lingerie

Chapter 10 Key world lingerie industry players

  • Market shares of major lingerie players by continent
  • North America
  • Asia
  • South America and the Rest of the World

Chapter 11 The future of the global lingerie industry

  • The key future issues
  • Brands and distribution in the global lingerie market
  • Mergers and acquisitions

LIST OF TABLES

  • Table 1: Trading exchange rates
  • Table 2: 2016 world and regional lingerie market values (US$bn)
  • Table 3: 2016 world and regional bra market values (US$bn)
  • Table 4: 2016 world and regional briefs market values (US$bn)
  • Table 5: 2016 world and regional 'other' lingerie market values (US$bn)
  • Table 6: 2016 world and regional lingerie market share by category (%)
  • Table 7: 2016 world and regional bra market volumes (m's units) and average retail price (US$)
  • Table 8: 2016 world and regional briefs market volumes (m's units) and average retail price (US$)
  • Table 9: 2016 world and regional lingerie market share by category (%)
  • Table 10: 2022 world and regional lingerie market values (US$bn)
  • Table 11: 2022 world and regional bra market volumes (m's units) and average retail price (US$)
  • Table 12: 2022 world and regional briefs market volumes (m's units) and average retail price (US$)
  • Table 13: 2022 world and regional 'other' lingerie market volumes (m's units) and average retail price (US$)
  • Table 14: 2022 world and regional lingerie market share by category (%)
  • Table 15: World and regions' total lingerie market value time line 2010-2022 (US$bn)
  • Table 16: World and regions' bra market value time line 2010-2022 (US$bn)
  • Table 17: World and regions' briefs market value time line 2010-2022 (US$bn)
  • Table 18: World and regions' 'other' lingerie market value time line 2010-2022 (US$bn)
  • Table 19: United States' total lingerie, bra, briefs, 'other' market value time line 2010-2022 (US$bn)
  • Table 20: 2016 BRIC countries' lingerie market analysis
  • Table 21: 2016 lingerie price segmentation (bras)
  • Table 22: 2010 and 2016 branded, own label and anonymous all apparel market value shares (% share of value)
  • Table 23: Table 23 2010 and 2016 branded, own label and anonymous lingerie market value shares (% share of value)
  • Table 24: Branded and own label bra price architecture, United States and Western Europe (US$)
  • Table 25: Estimated 2016 regional lingerie market value shares by brand/retailer (%)

LIST OF FIGURES

  • Figure 1 Brand and own label fashionability and price points (bras)
  • Figure 2: Price clusters across channels
  • Figure 3: The supply chain in the lingerie industry
  • Figure 4: Supply chain with jumps
Back to Top