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市場調査レポート
商品コード
1058891
未来のテレビ:欧州企業は未来のテレビ情勢の中でどのように適合するか?Future TV: Where do European Players Fit into the Future TV Landscape? |
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未来のテレビ:欧州企業は未来のテレビ情勢の中でどのように適合するか? |
出版日: 2022年01月24日
発行: IDATE
ページ情報: 英文 46 Pages
納期: 即日から翌営業日
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OTTの普及に伴い、リニアテレビチャンネルが視聴されなくなることは今や常識で、業界の中核的な動向です。ビジネスモデルについては、SVODが引き続き発展していくことが明らかで、テレビを含むターゲット広告の利用が増え、この分野の収益に大きく貢献することになるでしょう。
当レポートでは、未来のテレビ情勢の中で、欧州のメディア企業が米国のメディア企業やハイテク企業と競合する際に、どのような地位を築けるかということについて調査分析し、テレビとラジオの市場動向、拡大する競争、欧州企業が利用できる対応、2030年までの市場予測について提供しています。
The nature of the doubts surrounding the future of the TV sector is changing. It is now accepted that linear television channels will not disappear overnight, but they will be watched less and less as OTT becomes more popular. This transition is a core industry trend.
As for business models, it's clear that SVOD will continue to develop, although targeted advertising - including on TV - will be used increasingly and will contribute significantly to the sector's revenue.
The only real unknown for the future TV landscape is the place that Europe's leading media companies will be able to carve out for themselves, when competing with US media and tech giants.
This new IDATE DigiWorld study explores the latest technological, economic, strategic and consumption trends that are likely to shape the sector in the coming years .