特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
920012

小売業・通信産業におけるオムニチャネル戦略:デジタル技術の実店舗に対する影響

Omnichannel Strategies in Retail and Telecom Industries: Impact of Digital on Stores

出版日: | 発行: IDATE DigiWorld | ページ情報: 英文 31 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.15円

ご注意: Single Departmentライセンスは、DRM (デジタル著作権管理システム) 付PDFになります。
認証されたPC上のみでの閲覧となっております。

小売業・通信産業におけるオムニチャネル戦略:デジタル技術の実店舗に対する影響
出版日: 2019年12月20日
発行: IDATE DigiWorld
ページ情報: 英文 31 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートでは、世界各国の小売業者や通信企業におけるオムニチャネル戦略への取り組み状況について調査すると共に、主要企業における取り組み事例や、昨今のeコマース企業による実店舗開設の動きなどについて考察しております。

分析対象企業

  • Adidas
  • Amazon
  • AT&T
  • Blaiz
  • Bouygues Telecom
  • BT
  • Casino Groupe
  • Cdiscount
  • Decathlon
  • Deutsche Telekom
  • Fnac-Darty
  • eBay
  • Fastweb
  • H&M
  • Iliad
  • Inditex
  • Match
  • Media Markt-Saturn
  • Nike
  • Orange
  • Telefonica
  • Tesco
  • Verizon
  • Virgin Media
  • Vodafone
  • Walmart
  • Zalando
  • Zappos
目次
Product Code: M19130MRA

Summary

The report describes the concept of omnichannel and its major trends with a focus on retail and telecom industries.

It presents key omnichannel initiatives implemented by retail and telecom companies and provides a benchmark of such initiatives by selected players.

The study also analyses the strategies of e-commerce players opening physical stores.

Geographic area

World.

Players

  • Adidas
  • Amazon
  • AT&T
  • Blaiz
  • Bouygues Telecom
  • BT
  • Casino Groupe
  • Cdiscount
  • Decathlon
  • Deutsche Telekom
  • Fnac-Darty
  • eBay
  • Fastweb
  • H&M
  • Iliad
  • Inditex
  • Match
  • Media Markt-Saturn
  • Nike
  • Orange
  • Telefónica
  • Tesco
  • Verizon
  • Virgin Media
  • Vodafone
  • Walmart
  • Zalando
  • Zappos
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.