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市場調査レポート

没入型技術市場 (VR/AR/MR):エンターテインメントおよびインダストリー4.0向けの課題と展望

The Immersive Technologies Market (VR/AR/MR): Challenges and Prospects for Entertainment and Industry 4.0

発行 IDATE DigiWorld 商品コード 917775
出版日 ページ情報 英文 124 Pages
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価格
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没入型技術市場 (VR/AR/MR):エンターテインメントおよびインダストリー4.0向けの課題と展望 The Immersive Technologies Market (VR/AR/MR): Challenges and Prospects for Entertainment and Industry 4.0
出版日: 2019年11月28日 ページ情報: 英文 124 Pages
概要

没入型技術は発展しており、製品範囲は専門・エンターテインメント用途へと拡大しています。AR・VRコンテンツのイノベーターは、始めにビデオゲーム、アニメーションおよびアミューズメント施設へ、最近ではインダストリー4.0へと普及しています。

当レポートは、没入型技術 (VR/AR/MR) 市場について調査し、技術開発の概要、エンターテインメントおよびインダストリー4.0の分野における課題の調査、地域・市場セグメント別による市場予測などを提供しています。

サマリー

  • 技術開発の概要:VR/AR/MR
  • 特にインダストリー4.0およびエンターテインメントにおける、今後数年のうちに対応すると見込まれる産業の課題の分析
  • 今後5年間の市場動向:地域・市場セグメント別による市場予測 (数量ベース・金額ベース)

対象地域

  • 世界
目次
Product Code: M19240MRA

Summary

Since 2016, year the market started, immersive technologies have developed and product ranges have grown to better adapt to professional and entertainment use cases.

AR and VR content innovations have proliferated, initially in video games, animation and amusement parks, and latterly in Industry 4.0.

This study aims to:

  • provide an overview of these technologies developments: VR/AR/MR
  • examine the industry challenges to be addressed in the coming years, especially in the Industry 4.0 and entertainment
  • focus on the market trends over the next five years: market forecasts by region and market segment, in volume and value

Geographic area

World.

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